globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastavení Bohatosti směsi s laďákem
Dobrý den.
koupil jsem si tuto motorku a mám menší problém.
Koupil jsem si lazenej lauf a motorka začala jakoby při ubrání plynu srřílet,Našel jsem na netu,že by se měla obohatit směs tím šroubkem na karburátoru zespoda,Základní nastaveni jsou necelé 2 otáčky a já tam měl snad 4,5,dokonce na 2 válci to bylo nastavené o pul otáčky jinak než u ostatních taky už po koupi se mi nezdálo,že druhej svod pří zahřívání je studenější než ostatní.nicméně jsem nastavil na všech karbecích 2,5ot a začalo to chcípat,tak jsem zvedl volnoběh kterej se začal pohupovat a po delší cestě mi to taky občas chtělo jakoby chcípat otáčky 500.taky jsem si všiml,že při vytočení pomalu padaj otáčky dolu,

otázka je proč ta směs byla tak bohatá?Did to se musí ukázat na spotřebě ne?Taky mě zaráží proč ten druhej svod je studenější?je třeba na tomhle válci směs obohatit nebo ochudit? Motorka jezdí,ale chce to doštelovat směs je 2,5ot a pořád se zdá chudá a prdí to do výfuku,což by nemělo snad.Nebo není tu nějaký ochotný motorkář z okolí tábora,kdo se v tom vyzná a umí to doladit.děkuji za reakce.
Předchozí
1 2
Následující

Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 07:39 | Nahoru | #1
před lazením by stálo za to dát novej vzduchovej filtr (jestli teda nemáš zánovní) a hlavně nechat udělat synchronizaci klapek.

Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 09:27 | Nahoru | #2
Sorry nechci ti brat nadeje, ale jesti jdes na lazeni timhle zpusobem tak se nato vykasli a dej to do servisu.

1. 4valec ladit bez sodny ...no asi nekdo kdo to fakt umi a vi co od toho chce.
2. pred jakymkoliv ladenim se musej sesynchronizovat karbce
3. pokud nemas sondu tak na to jak tocit sroubkama je manual kde sledujes stoupajici / klesajici otacky. Bez budiku rovnez nemozne.

Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 09:44 | Nahoru | #3
No pokud je to karbec chce to udělat podtlaky... jak tu někdo psal, s novým vzducháčem by to taky nebylo marný,...ještě mě napadají svíčky.
Pokud tam máš dutou rouru, bude to určitě při ladění bohatosti chtít přidat oproti běžnýmu nastavení... jestliže budeš mít udělaný synchro podtlaků, ev. klapek (nevím co má banďour za karbce jestli s klapkama nebo šoupátkama) můžeš pokračovat i bez sond klasickým způsobem - dokud to bude střílet (to neznamená postřelovat)- střílení je většinou mezi zavřeným a otevřeným plynem - jedna rána... to že ti to postřeluje při dojezdu na kvalt nemusí bejt žádná trága - tak to krm...pro jistotu se můžeš podívat po pár stovkách km po nastavení na svíčky.

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 09:55 | Nahoru | #4
V prvni rade to evidentne chce ty karbce vycistit a pak az vymejslet picoviny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 09:55 | Nahoru | #5
Black> A proc by je mel cistit ?? kdyz do doby nez mel ladak asi byly OK ?

2 reakcí na tento příspěvek Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 10:23 | Nahoru | #6
Zapoměl jsem dodat,že ta motorka normálně jezdí,tak proč dělat nějaký synchro,mimochodem letos mě už tam mašina na nutný servis (gumy,baterka,olej+filtry)vyšla celkem dost,takže rád si udělám co jde sám.I ventily jsem si seřídil sám.jinak vzducháč jsem měnil na jaře za hilofiltro,takže nový.jen mě zajímá proč tam bylo 4,5 ot bohatosti,když normál je 2.V podstatě
to můžu obohatit jak to bylo a kašlat na to a že to bublá při brždění motorem kašlat na to.
na to není co zkurvit,teda že by ta bohatost byla moc velká nebo malá.
ale za nějakej dobrej návod,jak to poladit bych se nezlobil.

(reakce na) Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 10:38 | Nahoru | #7
Grossen> bože... ty sem napíšeš, že máš studenější svod, houpe ti volnoběh a občas chcípá...

...no a motorka normálně jezdí... tak se na to vyser a jezdi

Synchro se dělá jen když motorka nejezdí? Podtlaky taky ? ...
... tohle jsou právě úkony, který se dělaj při podobnejch příznacích, ale nutit tě nikdo nemůže

(reakce na) Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 10:43 | Nahoru | #8
Grossen> Protoze kdyby si nebyl linej a precetl si servisni manual tak by ses pravdepodobne docetl: ze ladeni karburatoru mas prenechat nekomu kdo to umi.

A kdyz uz se do toho chces srat, tak si mas napred seridit podtlaky. Bez toho se nehnes. Jinak strileni ladaku pri ubrani plynu je celkem normalni jev, takze tezko soudit.

Proste smir se stim ze neexistuje univerzalni odpoved otoc sroubkem 3.35 otacky a budes to mit ok.

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 11:38 | Nahoru | #9
to freedom: To že motorka jede myslím s původním nastavením,při ochuzeni začala dělat toto,vrátit do původnýho stavu není problém,akorát si nemyslím že je to správně.
Asi bych to viděl tak,že budu zkoušet přidávat bohatost a sledovat jakou budou mít barvu el.svíček a vymyzí ten pokles otáček a pomalé padání otáček z vytočení.pro ideální směs by mela být svíčka cihlová,hnědá a chudá bílá,bohatá černá.Když se nepodaří,tak zkusím sehnat někoho,kdo by to přeseřídil,ale vůbec netuším kdo tohle v okolí tábora dělá a co to stojí.

Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 11:47 | Nahoru | #10
pokud nastavíš blbě směs - bude chudá - koleduješ si o problémy. Ač to zní divně tak směs chladí i spalovací prostor. S chudou směsí klidně můžeš propálit písty nebo ventily

Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 11:51 | Nahoru | #11
Koupil jsem funkční motorku. Byla málo hustopřísná, za zbylý peníze jsem teda koupil laďák. Od tý doby motorka nejede. Na synchro karbců nezbylo. Budíky na synchro nemám, vlastně žádný vybavení nemám, tak šroubovákem točím náhodně vybranýma šroubkama.

Tvl, i takový lidi mají volební právo....

(reakce na) Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 12:03 | Nahoru | #12
Grossen> psal jsem ti to...
otevřený svody a sání potřebujou obohatit - logicky nasáváš víc vzduchu...to je smysl otevřenýho sání a průchozího výfuku... víc vzduchu, víc paliva, větší krouťák (velmi zjednodušeně)
Ale než začneš cokoli ladit a ještě s tím že máš dokonce nějaký koleno studenější, je dobrý udělat vše pro to, aby to bylo seštelovaný. Některý věci maj svoje doporučený postupy, na základě zkušeností s nimi.

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 15:03 | Nahoru | #13
Vyser se na to a dej to do solidního servisu. On stejně jenom šroubek udělá hovno. Příklad:

Když jsem na svoje GS hodil laďák, začalo to trochu střilet při brždění motorem a lehce vadnout, když to dostávalo kotel (8-9000 otáček a plnej plyn). Hodil jsem to do servisu a bylo z toho oproti standartnímu stavu obohacení volnoběhu (ten šroubek), zvednutí jehly a o 15 čísel větší tryska. Výsledek? Motor se chová líp než v sériovým stavu (zmizel podivnej výkonovej ďolík kolem 5000), i na 5 letí do červenýho jak cikán za mědí a spotřeba nečekaně klesla (třeba trasa Brno - Hronov za cca 6 litrů).

Ty prachy se ti vrátí. Takže koukej najít mechanika, co má brzdu a co ještě pamatuje karburátory a ví jak se ladí.

(reakce na) Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 15:42 | Nahoru | #14
Enthropy> tohle by se mělo tesat...aby se všichni ti "samodomo" poučili, než při svým úsilí ztratěj 2x tolik...

Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 15:55 | Nahoru | #15
A zase ten šroubek. Otočíme do leva mám 200 koní. Otočíme do prava, jezdím za půl deci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 18:31 | Nahoru | #16

gugo píše: Black> A proc by je mel cistit ?? kdyz do doby nez mel ladak asi byly OK ?



Mozna proto, ze mu evidentne na volnobeh nejde jeden valec? Mozna proto, ze na smesaku musi byt 4,5 otacky misto dvou aby to vubec bezelo? Kdyz nasadim ladak a na smesaky nesahnu tak to pobezi, ne idealne ale pobezi. Kdyz tam musim dat petnotacek aby to vubec bezelo je v tech karbcich neco spatne.

Gugo jiz dlouho si vsimam tvych prispevku a mozna by bylo moudry prestat se vyjadrovat k vecem o kterych vis picu.

(reakce na) Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 18:58 | Nahoru | #17
Black> Ale prosim tebe bobecku.

Kdyz udela synchro tak jak se ma delat a bude se mu jeden valec flakat, at uz z jakehokoliv duvodu tak to proste na podtlakach nedoladi. S nejvetsi pravdepodobnosti ma rozjety ne podtlakach a proto se mu jeden valec flaka. To pak muzes kroutit pilot screw jak chces a je ti to k hovnu. Kde to poradne nesaje tam taky zadnej benal netece.

A radu aby nerozdelaval karbece (tudiz je ani necistil) jsem mu daval proto, aby jsme zitra neresili vypadnul me plovak jak se dava zpet .

Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 19:35 | Nahoru | #18
Já koupil bandita s laďákem,byly horší starty motorka jela do kopce méně než bych čekal.vyměnil jsem svíčky zkontroloval synchronizaci a pořád nic.tak jsem vyndal karbce ven vyčistil,zkontroloval hladiny a zjistil jsem že někdo předemnou tam dal 3 otáčky na směsi.Nové svíčky byli do bíla,lepší projet trochu někam dál,na krátký vzdálenosti na svíčkách nic moc nepoznáš.dal jsem to na původních cca 1.75 otáčky a motorka rázem startuje a letí jak ďábel.Sice mi lítaj plameny z výfuku i když stojím na mísě a vezmu za to, ale ta motorka se chová uplně jinak.Mám laďák Tenax,dosti hlučnej teda ale zvuk se střílením při ubrání plynu k tomu patří.Jinak když chceš dělat svojí motorku sám,tak neber některý lidi vážně,učenej z nebe nespadl a někde se to naučit musíš,když ti je teda někdo schopen poradit.

Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

7.7.2014 v 23:28 | Nahoru | #19
To že pomalu padají otáčky mi dělalo taky na zzr, byla to právě chudá volnoběžná směs. Jinak tím šroubkem nastavuješ jen volnoběžnou směs. Do první třetiny jehlou a pak trysky. Neni to prdel.

Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

8.7.2014 v 06:34 | Nahoru | #20
Koukám tady je to samej odborník, ale ještě tu nikoho nenapadlo odstranit sekundární vzduch.systém... To také hodně způsobuje to střílení a má vliv i na směs.

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

8.7.2014 v 10:11 | Nahoru | #21
Supercic58 tak toho by som sa rád zbavil! Toľko všakovakých hadičiek čo tam mám . Zlatá stará gska bez týchto emisných sračiek. To nedávno som išiel prvý krát štelovať podtlaky, všetko naštudované z manuálu a keď som dal dole nádrž zostal som pekne mimo. Samá podtlaková hadica... Aby som pripojil manometre, tak som musel dať dole aj airbox aj karbce. Holt vývoj nezastavíš . Ale k téme, satandha to pekne vystihol, takže v domácich podmienkach moc nepoladíš.

(reakce na) Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

8.7.2014 v 10:49 | Nahoru | #22
Fullgas1> Tk to vykuchej a máš klid. Já to dal u svý Hondy taky do hajzlu a Yamaha tenhle systém kupodivu nemá. Nejtěžší na tom je sehnat ty záslepky, v krámu je nikde neseženeš, takže jedině domácí kutilárna. Já použil špunt od matrace a prázdnou tubičku od lepidla. U některejch motorek se musej udělat kovový záslepky. Určitě je to dobrý vyndat, je to uplně k hovnu a navíc to zvyšuje teplotu motoru. A kupodivu kolik motorkářů ani netuší, že tuhle píčovinu v motorce maj Včetně zdejších "odborníků"

Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

8.7.2014 v 15:47 | Nahoru | #23
Do roku 2000 tam privod sekundarniho vzduchu neni.

Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

Skvělá odpověď, děkuji! 8.7.2014 v 19:03 | Nahoru | #24
No ještě abych to doplnil. to pomalé klesání otáček, na těch šrobkách tomu přidej dokud to nepřestane blbnout, srovná se i ten volnoběh a pak ho jen doladíš na 1000-1200, nebo kolik chceš. Jen si počítej otáčky ať to máš na všech stejně. A celkově bohatos? no zaprvé potřebuješ těch trysek na zkoušení víc a pochybuju že jedna bude stát 50kaček jako na skůtr a hlavně x4. A potom, karburátory dolů rozdělat vyměnit trysky, složit karbce nasadit, něco pojezdit zkouknou svice. A tak furt dokola dokud to nebude dobré. V první řadě si udělej podtlaky, hladiny, ty můžou taky dělat bordel a pak tu volnoběžnou směs. Neboj se tomu přidat víc, já mám misto 1,5 asi 3,5, celkovou směs to neovlivní, bo na volnoběh nejezdí nikdo a na spotřebě to taky nepoznáš, hlavně ať to přestane blbnout.
Ještě mě napadá, jestli by ti celkovou směs nevyrěsil dynojet kit, ale s tím zkušenost nemám.
A nebo se na to vy..r a kup VFR

Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

9.7.2014 v 06:26 | Nahoru | #25
Díky za příspěvky.
To Drata: by si měl nejdřív přečíst celé téma,aby pochopil o co jde a nepsal kraviny.

Jinak jsem to vše vrátil na 4 ot a pohoda,stejně to nechám po vejplate seřídit.
Je tam vykonová díra někde od 3,5-4,2t ot.jakoby se 1 válec flákal.
Našel sem chlapíka co mi to komplet vyndá vyčistí,seřídí za 1200,ale varoval mě,že bude třeba dát některé těsnící prvky nové a originál,takže nevím o kolik se ta cena zvedne.

Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

9.7.2014 v 09:06 | Nahoru | #26
Ty, zkus ještě zvednout, nebo snížit jehly o drážku, to zas taká drbačka nebude a uvidíš co to udělá. Ale nevim jaké těsnící prvky myslí, je tam jen pod plovákovou komorou gumka. Sice se tam blbě cpe jak je stará ale jde to. Hlavně bacha na příruby ať neprasknou. No ještě tam je O kroužek na šroubu směsy za kačku, ty jsem kupoval u servisáka plynových sporáků

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

9.7.2014 v 09:41 | Nahoru | #27
Ad ty jehly - spousta karbcu v serii nema jehly se zarezama a nejde na nich tudiz nic serizovat primo.
Bandita jsem nedelal, ale gsx750 to tak ma, takze sem soustruzil podlozky a jehly podkladal...

Supersic: hele to ze je system sekundarniho vzduchu na prd se shodnem, to ze to zmirni/odstrani strileni pri brzdeni motorem taky. Ale nenapada me na jakem principu by to melo zvysovat teplotu motoru/ melo mit vliv na smes

Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

9.7.2014 v 15:51 | Nahoru | #28
servis

(reakce na) Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

9.7.2014 v 17:11 | Nahoru | #29
assassin> No teplotu to zvedne, jelikož pustí kyslík za výfukový ventily, takže se zvedá teplota výfuku a tim i částěčně motoru. A tim pádem to může ovlivnit i směs(ale jen málo), je to taky zásah do výfuku.

Nastavení Bohatosti směsi s laďákem

9.7.2014 v 18:32 | Nahoru | #30
No nevím jakej modelovej rok máš,já mám 1998 a jehly se štelovat nedají,jedině vypadložit.Po roku 2000 myslím že už mají trochu jiný ty karbce,takže tam to jde.Jinak hodně štěstí,snad to bude ten správnej servisák,aby to nebylo ještě horší,uplně legrace to není
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 27 Dnes v 07:13 Borntobewild
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman


TOPlist