bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kroutí se poradte
6.7.2014 v 16:30
Zdarec všem. Mám takovej problém. Jezdím většinou s batužkem a zdá se mi že se motorka čím dál více v zatáčkách kroutí a nesedí tak jako dřív. Mám obuté nové pneu a správně nahuštěné. Na nerovné silnici už se zatáčka projet při náklonu co dovolí stupačky opravdu nedá. Poradte na co se podívat. Jak se postarat o přední vydlice? nějaká udržba těch vidlic? A jak poznám že jsou zadní tlumiče v háji?

Naposledy editováno 04.10.2015 11:28:38

1 reakcí na tento příspěvek Kroutí se poradte

24.8.2014 v 15:18 | Nahoru | #1
Před odjezdem na dovolenou jsem ještě jednou vše překontroloval a ku podivu jsem zjistil že mám nafoukano na přední kole o pul baru méně a na zadním o celej jeden bar tudíž tam bylo 1.5. Dofoukal jsem předek na dva zadek na dva a pul, přitáhl to pérování na nejvíc a zdálo se vše v poho. Najeli jsme cca 700km a všechno bylo dobrý. Pak jsme jeli na projíždku z kempu a najednou smrad pálící se gumy. Zastavím a zadní kolo se mi na levé straně tře v blatníku o výstuhu. Jsem myslel že mi jebne. Opět kontrola tlaku vše v pohodě. Byli jsme cca 200km od domova, ubytovaní na kempu u známého. Ten mi poradil jeden servis, tak jsem tam zajel. Mladej kluk kterej o tom moc asi nevěděl mi řekl že mám ohlý rám. Pak začal sundavat výfuky a že to vyšteluje na kyvce. Nějak se mu to nezdálo a po udajném naštelování tam vznikla vůle asi 2cm na každou stranu. Vrátil to tedy do puvodního stavu s tim že už se to dál třít nebude a že s tím musím na stolici. To se teda potvrdilo. Dnes jsem dojel domu a nezdá se že by se to dřelo dál. Otázka co s tím?? Asi fakt do servisu. Stalo se to někomu? Ještě je třeba říct že když jsem jel sám s toho servisu tak se to nedřelo ale jak sme naházeli bagáž a jeli ve dvou tak se to zase šoupalo ale ne nějak hodně.

(reakce na) Kroutí se poradte

24.8.2014 v 15:41 | Nahoru | #2
lesapan79> V lepším případě to mohou být ložiska v kyvce, v tom horším tam je něco prasklý. Ani při mírném přetížení se to nesmí hnout, je tam vždy nějaká rezerva. Pokud by to bylo pero na tlumiči, tak se to nechá odzkoušet tak, že je přehodíš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist