globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kroutí se poradte
6.7.2014 v 16:30
Zdarec všem. Mám takovej problém. Jezdím většinou s batužkem a zdá se mi že se motorka čím dál více v zatáčkách kroutí a nesedí tak jako dřív. Mám obuté nové pneu a správně nahuštěné. Na nerovné silnici už se zatáčka projet při náklonu co dovolí stupačky opravdu nedá. Poradte na co se podívat. Jak se postarat o přední vydlice? nějaká udržba těch vidlic? A jak poznám že jsou zadní tlumiče v háji?

Naposledy editováno 04.10.2015 11:28:38

3 reakcí na tento příspěvek Kroutí se poradte

7.7.2014 v 20:08 | Nahoru | #1
Km jsou 100% poctivé. Tlumiče mam nastavené stejně.

(reakce na) Kroutí se poradte

Skvělá odpověď, děkuji! 7.7.2014 v 21:33 | Nahoru | #2

lesapan79 píše: Km jsou 100% poctivé. Tlumiče mam nastavené stejně.



Zkusil bych ještě přitvrdit tlumiče, pokud to bude mít aspoň nějakej vliv. Třeba to z nich (pokud jsou skutečně načnutý) ještě vyždímě nějakej účinek. Pak už jedině zajet někam do servisu kde jsou chopný tyhle věci proměřit a zkontrolovat funkčnost. Tušim že BikersCrown měl každoročně i akci na kontrolu podvozku celkově a na funkčnost tlumičů + nastavení. V případě že by to nebyly tlumiče tak udělat celkovou prohlídku zbytku. Nahoře máš ještě spoustu různej možnejch příčin. Ale víc už tady asi nikdo nepomůže.

(reakce na) Kroutí se poradte

Skvělá odpověď, děkuji! 8.7.2014 v 10:52 | Nahoru | #3
 
lesapan79>

Ahoj,
ještě z období mého boxerování mám v paměti, že dost lidí s endurama BMW R 1100 GS, 1150 GS a 1200 GS časem řešilo, co s unavenými tlumiči. Pro představu: je tam jeden centrál (jedna pružina s tlumičem) je vzadu, a pak je taky jeden tlumič i vepředu, protože ty "novější" čtyřventilový Báwa nemají klasické vidlice, ale mají tzv. Telelever (s "přepákováním" a jednou centrání pružinou a centrálním tlumičem) mj. zabraňujícím ponořování vidlic při brždění.

A vytvořila se tam postupně na foru BMWGS i docela široká, časem nasbíraná znalostní báze o zkušenostech s těmito repasemi, taky ceny a hlavně i tipy a kontakty na vyzkoušené mechaniky v rámci ČR, kteří se věnují právě repasím tlumičů, a kteří rozebírají i "nerozebiratelní" tlumiče a případně provedou dle objednávky i přeměnu z nerozebiratelného tlumiče na rozebiratelný...

Chtělo by to v klidu si to projít, pročíst a udělat si obrázek. Když tak tady je pro případné další informace i odkaz na vyhledávací formulář na serveru BMWGS, a je to zcela anonymní - nemusíš tam být zaregistrován:

http://www.bmwgs.cz/search.php

Ta repase bývá zpravidla výhodnější než nový drahý tlumič (v Tvém případě tlumiče), jak kvůli ceně, tak i z hlediska životnosti; repasovaný ROZEBIRATELNÝ tlumič je douhodobě lepší řešení.
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroutí se poradte

Skvělá odpověď, děkuji! 8.7.2014 v 11:09 | Nahoru | #4
 
Zde máš pár diskuzí přímo k věci:

 
Zadní tlumič - repase
http://www.bmwgs.cz/...d.php?thread_id=5814

repas zadniho tlumice na Dakaru
http://www.bmwgs.cz/...d.php?thread_id=8469

Vyteklý centrální tlumič na GSA - pomoc
http://www.bmwgs.cz/...d.php?thread_id=8552

Repas predniho tlumice na 11.. UPOZORNENI!
http://www.bmwgs.cz/....php?thread_id=14856

Centrál tlumič na Dakar - repas nebo nový ?
http://www.bmwgs.cz/....php?thread_id=18504

Podvozek 1150 GS - výměna nebo repas?
http://www.bmwgs.cz/....php?thread_id=17542

 

P.S.

A tady ještě máš tři asi nejfrekventovanější respektive motorkáři nejvyužívanější kontakty na lidi/firmy zabývající se profesionálně - a s vcelku velmi dobrými referencemi - repasemi tlumičů:

- p.Buráň, tel. 602788979, Pašovice u Uherskýho Brodu

- Pavel Beran, tel. 777264462, Velký Dřevíč 264, 54934 Hronov 4

- Oprava moto Procházka, tel. 317776451, Masarykova 242, 25722 Čerčany

Naposledy editováno 08.07.2014 11:22:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist