globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 300 2T vs. 450 4T
 
3.7.2014 v 01:41
Čau. Je levnější ostrý enduro 300 2T nebo 450 4T?
Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-

Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-

Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.

Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky

Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám

Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 13:12 | Nahoru | #1

Dave81 píše: heavyrun> je to fuk, pokud si doteď honil jen 11kW DTéčko, tak se posereš z obou bez ohledu na nějaký provozní náklady, který budou mimochodem oproti DT nesrovnatelný. Benzín a olej je na těhle motorkách nákladově jen naprosto okrajová záležitost.



No jak to říct....
Přijde ti tohle jako 11kw?

Já vím jak to 450 jede. A vím jak je to nákladný na údržbu. A vím že to bude oproti DT nesrovnatelný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 13:14 | Nahoru | #2

heavyrun píše: No jak to říct....
Přijde ti tohle jako 11kw?

Já vím jak to 450 jede. A vím jak je to nákladný na údržbu. A vím že to bude oproti DT nesrovnatelný.



A na co se ptáš, když to víš?
(jinak já z videa výkon nepoznám a i kdyby mělo nepatrně víc, furt to proti ostrý 450ce bude jen smrad z vejfuku...)
U těhle motorek ale nedoporučuju moc řešit výkon po rovnym asfaltu, ono na to moc nejsou a natrhne tě tam kdejakej jouda na uškrcenym SVčku :)

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 14:12 | Nahoru | #3
heavyrun> Kámo zpátky na zem Pokud chceš jezdit 90% silnice tak nemá cenu kupovat ostrý enduro...
Jinak trošku těch čísel: Já ec300 2T- 9,5L nádrž padne za cca 2,5mth (záleží jak tahám 2-3mth) jezdím jen terén na tohle dám tak cca 60km záleží kde se zajebu Olej se v tom opravdu nemění po 100mth ale max. 20mth Projeví se ti to na přesnosti a tuhosti řazení + se ti lepí spojka. O vibracích a pohodlí radši ani nemluvím
Jediná cesta pro tebe bude asi ten 4T 450 možná 525,550,650 atd. větší obsah tak neuhoníš. Benzín ti v tom vydrží dýl než v 2T, na silnici "pohodlnější", olej děláš častěji atd. Já bych se na to vysral a koupil např. XR 650 a jí podobné....

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 17:24 | Nahoru | #4

heavyrun píše: No jak to říct....
Přijde ti tohle jako 11kw?

Já vím jak to 450 jede. A vím jak je to nákladný na údržbu. A vím že to bude oproti DT nesrovnatelný.



Nic ve zlém,ale jediný co umíš,je jezdit po silnici na pincku po zadním a myslíš si,že si z toho sedneme na zadek... Na tohle tebou zmiňované stroje opravdu nejsou. Jak psal prackarr... Rákoskou na probrani..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist