globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 300 2T vs. 450 4T
 
3.7.2014 v 01:41
Čau. Je levnější ostrý enduro 300 2T nebo 450 4T?
Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-

Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-

Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.

Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky

Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám

Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 13:14 | Nahoru | #1

heavyrun píše: No jak to říct....
Přijde ti tohle jako 11kw?

Já vím jak to 450 jede. A vím jak je to nákladný na údržbu. A vím že to bude oproti DT nesrovnatelný.



A na co se ptáš, když to víš?
(jinak já z videa výkon nepoznám a i kdyby mělo nepatrně víc, furt to proti ostrý 450ce bude jen smrad z vejfuku...)
U těhle motorek ale nedoporučuju moc řešit výkon po rovnym asfaltu, ono na to moc nejsou a natrhne tě tam kdejakej jouda na uškrcenym SVčku :)

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 22:55 | Nahoru | #2

Dave81 píše: A na co se ptáš, když to víš?
(jinak já z videa výkon nepoznám a i kdyby mělo nepatrně víc, furt to proti ostrý 450ce bude jen smrad z vejfuku...)
U těhle motorek ale nedoporučuju moc řešit výkon po rovnym asfaltu, ono na to moc nejsou a natrhne tě tam kdejakej jouda na uškrcenym SVčku :)



Prostě vím, že jak dvoutakt, tak čtyřtakt mají drahej provoz. Ptám se jen na to, co je levnější. Respektive jsem se ptal jen na spotřebu dvoutaktu ve tříkilu na cestě

SirIndy píše: Dovol mi te informovat, ze nejsou dulezity ceny od vyrobce, ale ceny druhovyroby. Pro moto na ktere se ptas stoji od Proxu na EXC 300 3100Kc a na EXC 450 4000Kc.



Dobře, tak né o půlku, ale o čtvrtku no :)

EnduristaGG píše: heavyrun> Kámo zpátky na zem Pokud chceš jezdit 90% silnice tak nemá cenu kupovat ostrý enduro...
Jinak trošku těch čísel: Já ec300 2T- 9,5L nádrž padne za cca 2,5mth (záleží jak tahám 2-3mth) jezdím jen terén na tohle dám tak cca 60km záleží kde se zajebu Olej se v tom opravdu nemění po 100mth ale max. 20mth Projeví se ti to na přesnosti a tuhosti řazení + se ti lepí spojka. O vibracích a pohodlí radši ani nemluvím
Jediná cesta pro tebe bude asi ten 4T 450 možná 525,550,650 atd. větší obsah tak neuhoníš. Benzín ti v tom vydrží dýl než v 2T, na silnici "pohodlnější", olej děláš častěji atd. Já bych se na to vysral a koupil např. XR 650 a jí podobné....



Díky za nějákej tak nějak normální názor. Vím že XR by pro mě asi bylo lepší, chápu že to zní blbě, ale já chci prostě moto na pičovinky. 2-3 mth. 9,5 litrů? To je parádní spotřeba. Do deseti litrů je to ok :) K tomu oleji... Kroska i Enduro mají v manuálu 4000km. Třeba DT má 20 000km. Ale jo, jestli ti pak lepí spojka tak chápu že měníš častěji.

mariano píše: poslední pokus...

mám 450 a provoz - kromě benzínu (spotřeba cca 8) - mě za cca 130 mth vyšla na cca 25 tkč (píst jsem ještě neměnil)
jezdím pole/louky/les, silnice tak 10% = nejnutnější přesuny. občas něco ulomím, vyměnit ložiska, vyměnit řetězovku, oleje/filtry, gumy, atp. letos jsem dělal tlumiče.
většinu servisu dělá servis (i jednu výměnu olejů ročně), drobný věci si udělám sám.

to, co píšeš je na ostrou motorku úplně pytel - dvoutakt uděláš na silnici během dvou měsíců, 450 ti vydrží o měsíc dýl.

kup si 690, provozní náklady na mth tě vyjdou na půlku a můžeš ji po silnici honit, je na to dělaná



Vy si asi myslíte, že těch 13000,- co jsem spočítal považuju že utratím za 100mth Ale to jsem přece vůbec neřekl. Právěže servis do toho tahat nechci. U toho vím že je dvoutakt levnější. Zajímala mě jen spotřeba benzínu a oleje.

Robinsson píše: Nevim co ti na to mám říct, poslechni hlas většiny...jseš blázen... Tyhle motorky na běžný ježdění po silnici nejsou dělaný respektive to bude pekelně drahý. Kup něco "tupějšího" a 450 na silnici stejně nebude nic moc. Ten motor odděláš. Kup něco tupějšího s větším objemem taková KTM 690 SMC ... nebo něco podobného.



Díky za normální radu bez urážek Sice mi ostrou asi nevymluvíš (Kámoš to má, vím že je to drahý, ale jezdí. A to jen po silnici) Prostě už dlouho chci 450, ale pokud je tříkilo levnější, jdu do něj.

Krt-tek píše: Stejně na silnou motorku nemáš papíry , tak nevím co řešíš . Kup si ostrý enduro, který chceš a na silnici se vyprdni...... Na takovýho borce jako jseš ty je stejně 35kW na silnici málo .



Ale mááám :D Sice ty motorky mají přes 35kw, ale do techničáku se píšou takové sračky jako 9, 12 atd....

Machy07 píše: Kup motarda treba ktm 660 a budes mit vystarano. Vahou je to o par kg tezsi jak DT a pojede to dobre



Díky za radu, ale myslím že ostrou už mi asi nikdo nevymluví. A nejsem nějákej pohádkář, kámoš kterýho vidím denně má 450 a jezdí a servisuje. Jsem si toho vědom.

chiro2 píše: Nic ve zlém,ale jediný co umíš,je jezdit po silnici na pincku po zadním a myslíš si,že si z toho sedneme na zadek... Na tohle tebou zmiňované stroje opravdu nejsou. Jak psal prackarr... Rákoskou na probrani..



Kde jsi vzal, že si myslím, že si sednete na zadek? Já jsem chtěl jenom demonstrovat Daveovi že 11kw asi nestačí k tomu abys to postavil v 80ti...
Fakt nechápu že vás to baví Já jsem se JEN zeptal, snažil jsem se vám to jako debilům popsat, zajímala mě jediná otázka, a to provoz tříkila, respektive jen spotřeba tříkila na cestě. Pokud neporadíte, tak nechápu proč jsem píšete.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist