globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 300 2T vs. 450 4T
 
3.7.2014 v 01:41
Čau. Je levnější ostrý enduro 300 2T nebo 450 4T?
Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-

Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-

Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.

Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky

Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám


Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 13:16 | Nahoru | #121
Fakt se bavím... Všichni mu tu nadávaj do debila, přitom někteří jsou na tom ještě hůř jak on.. Motorkáři už jsou jen zřejmě o tom řešit sra*ky jestli někdo jezdí v kůži, textilu, jestli baba ukáže kozy, jestli to na 100 oktan jede líp nebo jakou koupit motorku v 16ti letech, kde mu stejně poradíte ikdyž se to řešilo milionkrát, ale kluk se zeptá na tohle a pošlete ho do prdele

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 14:01 | Nahoru | #122

heavyrun píše: Sorry, ale to co píšeš ty je neskutečný.
Já se tyvole ptám na PROVOZ (benzín a olej) u 2T a u 4T. Opravy neřeším, protože vím, že na to je lepší 2T.

Zase se tu ptám na počasí a dozvídám se, že zdraží vajíčka.....
Co jsem mohl zase mohl čekat..



Promiň, že reaguji. Ale kdo se ptá jako debil, dostane odpověď pro debila.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 14:20 | Nahoru | #123
SirIndy> naprosta lez ! Ostrou na silnici neoddela... To jsou jen myty! Uz 4 roky jezdim na silnici ostrou nejdriv exc 520(prvni motorka) potom exc 525 a ted dalsi exc 525 predelany na motardy. Jezdeni stylem po prednim/zadnim skakani schodu vyjizdeni a sjizdeni schodu, parky ulice atd.olej delam kazdych 10mth atd tak jak pise manual. Motorku jednou za sezonu rozhodim udelaj se komplet loziska novej pist atd a jezdi to suprove jezdim skoro kazdy den a motorka spolehliva vzdy dojela kam mela a spotreba pri ostrejsim jezdeni je kolem 30litru a kdyz jedu nekam dal treba praha usti nad labem tak kolem 20litru. Takze ostrou na silnici muzu doporucit neni to levny ale ani drahy staci se ridit manualem a motorka slape jak hodinky kecum od lidi co jezdi nejaky dr-ka a jeden kamos rikal neverim ;)

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 14:31 | Nahoru | #124
Patrik622> Ako a to bežné enduro ťa neodvezie tam kam treba, navyše za polovicu nákladov na prevádzku, pohodlnejšie a ani nemusíš každú chvílu stáť na benzínke.
Koho poznám čo má ostrú motorku, tak ju má vyslovene na vyblbnutie, nikto to nemá na jazdenie do roboty či podobne

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 14:33 | Nahoru | #125
Patrik622> Jsi oběvil Ameriku!! Co mu tady bylo napsáno jsi četl?? Když ostrou, tak 4T a obsah 500+

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 14:34 | Nahoru | #126
cita29> A ty kolego, si taky pročti celý vlákno!! Mladej dostal desítky rad a stejně si mele svou. Holt každej na to musí přijít sám....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 14:43 | Nahoru | #127

Patrik622 píše: SirIndy> naprosta lez ! Ostrou na silnici neoddela... To jsou jen myty! Uz 4 roky jezdim na silnici ostrou nejdriv exc 520(prvni motorka) potom exc 525 a ted dalsi exc 525 predelany na motardy. Jezdeni stylem po prednim/zadnim skakani schodu vyjizdeni a sjizdeni schodu, parky ulice atd.olej delam kazdych 10mth atd tak jak pise manual. Motorku jednou za sezonu rozhodim udelaj se komplet loziska novej pist atd a jezdi to suprove jezdim skoro kazdy den a motorka spolehliva vzdy dojela kam mela a spotreba pri ostrejsim jezdeni je kolem 30litru a kdyz jedu nekam dal treba praha usti nad labem tak kolem 20litru. Takze ostrou na silnici muzu doporucit neni to levny ale ani drahy staci se ridit manualem a motorka slape jak hodinky kecum od lidi co jezdi nejaky dr-ka a jeden kamos rikal neverim ;)



ale jistě,když se to dělá tak jak to děláš ty-každou zimu motor na stůl a menší GO+ olej co 10 hodin,tak ti to sezónu vydrží.

jenže on chce měnit olej v převodovce co 100hodin,olej používat na fritování a spotřebu cca 3,5 litru na hodinu.a o servisu se už vůbec nemá smysl bavit.....

Naposledy editováno 06.07.2014 14:44:58

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 14:49 | Nahoru | #128
Ja jsem s 2t nadmiru spokojenej, momentalne mam GO motoru a zere mi to jak kamosovo exc450.Nedavno jsem jel 3hodinovku - cca 140km a prepinal jsem rezervu na posledni kolo.A to jsem to nesetril.Nadrz mam na 11 litru.Tak spotreby bych se nebal jak tu nekdo psal.

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 14:57 | Nahoru | #129
Koprto> asi tak Je to dost o nastavení. A s tím olejem do dvoutaktu, lejte si tam klidně pro klid duše olej za 400 kterej splní funkci stejně jako olej za 170kč

300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 18:17 | Nahoru | #130
Jo omlouvam se cele jsemto necetl on tu od zacatku(zakladatel tohoto vlakna) pise blbosti jemu jsem nepsal jen jsem to chtel napsat tak jak to je protoze to co obcas slysim od lidi co zacinaj me jeden kamos rikal no to bych blul ! Tak sorry jestli to nekoho urazilo peace and piss

300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 18:18 | Nahoru | #131
jasně...a když nechceš olej za 170,tak tam nalej za 95kč,ten tu funkci taky splní stejně...

300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 20:28 | Nahoru | #132
jasně, a ty si kup olej klidně za 1000kč když si rád platíš za značku

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 20:37 | Nahoru | #133

Dolph-cz píše: ale jistě,když se to dělá tak jak to děláš ty-každou zimu motor na stůl a menší GO+ olej co 10 hodin,tak ti to sezónu vydrží.

jenže on chce měnit olej v převodovce co 100hodin,olej používat na fritování a spotřebu cca 3,5 litru na hodinu.a o servisu se už vůbec nemá smysl bavit.....



Musím se vám fakt smát Samozřejmě že mění olej na 4T co 10mth když to má v manuálu.

Ty tu do toho meleš dvoutakta tupče

K tomu oleji. Můžeš být tak laskav a najít si co jsem psal?????? Že známej jezdí na jakejsi olej do sekačky za 170,- a je mi to úplně prdel, když mu to jezdí a nezadírá, jeho věc. Já jsem psal že hodlám jezdit na plně syntetickej olej pro endura od repsolu za 170,-.
Několikrát jsem se setkal s debilama co lejo olej za 400+ protože to jezdí všichni, nebo podobné sračkovské důvody. Ale já ti říkám, že dokud na tom svým oleji za 170korun nezadřu (Což se mi 30 000km nestalo (!) ani na svini co točila 14 000rpm) tak nehodlám kupovat dražší olej. Máš s tím problém? Není to snad moje věc?

cita29> A ty kolego, si taky pročti celý vlákno!! Mladej dostal desítky rad a stejně si mele svou. Holt každej na to musí přijít sám....



Mladej dostal desítky rad na které se neptal. Jsem rozhodnutej pro ostrou, to mi nikdo nevymluví, já jsem se dopiče už po milionté ptal, jestli dvoutakt tříkilo žere 8,5 litrů. Co je na tom tak těžký pochopit?

Naposledy editováno 06.07.2014 23:13:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 21:00 | Nahoru | #134
heavyrun> Někteří tady ví o co go, ale hold tě radči pošlou do prdele aby ostatním mlaďasům mohli jít radit jakou koupit první motorku
A toho Stihla v EXC jezdím já, a není to olej do sekaček ale motorových pil Klidně si říkejte a jezděte na co chcete, já s tím olejem jsem nadmíru spokojenej a nepotřebuju si připlácet jednou takovou sumu za olej, kde je jen jiná nálepka, přitom kvalita je stejná, né li menší.. Tohle vám klidně potvrdí i lidi co jezdí motokros a ví o co jde, sám jsem se na to ptal pana Oulehly, který má s motorkama a servisem motorů dlouholetou zkušenost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 21:09 | Nahoru | #135
heavyrun> moc te nechapu kamaradovy posilas tema aby ses utvrdil ze vsichni sou blby ale aby ses ho zeptal na tu spotrebu kdyz ma to 2t trikilo to neudelas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 21:11 | Nahoru | #136
garp> už to psal že jsem mu spotřebu bohužel říct nemohl, když jsem po silnici nejezdil (do teď jsem neměl papíry na silnější tak jsem jezdil jen terén)

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 21:15 | Nahoru | #137
a výměna v převodovce co 100mth je ale fakt blbost reálný interval cca 30mth...

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 21:23 | Nahoru | #138
cita29> souhlasim stebou

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 21:23 | Nahoru | #139
heavyrun> víš co chytráku?tak si tu nehoň triko,řekni mamce o peníze a kup si ji......protože komu není rady,tomu není pomoci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 21:52 | Nahoru | #140

cita29 píše: garp> už to psal že jsem mu spotřebu bohužel říct nemohl, když jsem po silnici nejezdil (do teď jsem neměl papíry na silnější tak jsem jezdil jen terén)



tak jestli to chapu dobre tak to ty vzkazujes ze tu sou vsichni pozeri , podle me sou spis pozeri lidi co jezdi s ostrym soutezakem po silnici a z dobre minenych rad o mnoho zkusenejsich jezdcu si delaj prdel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 23:00 | Nahoru | #141
cita29> Pan Oulehla ti to potvrdí hlavně proto, že až ti ten STIHL olej vyslíkne nikasil jako mě, tak jsi pro něj potencionální zákazník!! Ale když tě baví dělat novej nikasil při každým pístu, proč ne. K zadření určitě nedojde, ale k rychlému opotřebení tutově, proto jsem začal lejt Q8 a není problém.(teda v případě že myslíš olej do benzínu. Pokud do převodovky, tam na tom zas tak nesejde) Těch 30kč na litru za to stojí. V převodovce jsem měnil u CR 250 co 20 mth i dřív a už to bylo jak stříbřenka, ale tím jsou CRka vyhlášeny, prtože mají na spojce hliníkový plechy. Jinak klidně jak píšeš, 30 mth no problém, protože tam nedochází k nijak zvlášť vysokým teplotám.

Naposledy editováno 06.07.2014 23:12:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 23:06 | Nahoru | #142
chiro2> vyser se na něho. On si bude stejně meldovat nesmysly a nic si z toho, co mu píšeš, nevezme. Je to marný, je to marný, je to marný...

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 23:14 | Nahoru | #143
heavyrun> A ty se mladej prober. Chceš tříkilo ve 2T, což je pro tyhle účely nesmyslnej stroj a ještě chceš aby žralo jako to DTčko? A jestli Tvýmu kamošovi žere EXC 450 5 litrů na sto při ostré jízdě, tak jedině že by ji měl zavřenou na výkon, který je uveden v techničáku a i o tom dost pochybuju. Za tohle jezdí tak leda osminkový XRko. Mě u EXC 450 zahulila 9l nádrž po 80ti km jako prd. Ale tobě je marný něco vysvětlovat....

PS: Neškodilo by, aby ti někdo vysvětlil něco o slušným chování. Mohlo by se ti v budoucnu stát, že se s Dolphem někde potkáš a pochybuju o tom, že by jsi na čtyřicetiletýho chlapa takhle pičoval, kdybys mu stál tváří v tvář

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 23:16 | Nahoru | #144
prackarr> Máš rech, jdu radši vopíchat mladou. Teď vylezla ze sprchy

A Dolphovi se omlouvám, že jsem ho o rok ostařil

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 23:38 | Nahoru | #145

garp píše: tak jestli to chapu dobre tak to ty vzkazujes ze tu sou vsichni pozeri , podle me sou spis pozeri lidi co jezdi s ostrym soutezakem po silnici a z dobre minenych rad o mnoho zkusenejsich jezdcu si delaj prdel


Podívej se na příspěvek #134 a 121, nikde nevidím že bych psal že "všichni" jsou pozéři Když je tu ale 5 stránek o tom jak mu všichni píšou že je debil, a k tématu jenom pár příspěvků... On několikrát jasně píše že je rozhodnutej pro ostrou a chce vědět jen spotřebu při běžné jízdě (né palbu), ale né oni mu stejně řeknou že je debil To je pak tahle diskuze úplně o ho....

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

7.7.2014 v 08:44 | Nahoru | #146

chiro2 píše:

A Dolphovi se omlouvám, že jsem ho o rok ostařil



no proto,už jsem se málem nasral...!!!

300 2T vs. 450 4T

7.7.2014 v 08:57 | Nahoru | #147
Uff tady toho je, než sem se tim prolouskal :D Pro zakladatele tématu - hele kup si to, proč ne - já osobně tě od toho odrazovat nebudu, sám sem nedávno koupil SM mola na svý ostrý enduro a stačila mi jedna vyjížďka abych věděl, že to pro ten motor neni to pravý ořechový.Je prostě jasný že na silnici tyhle stroje dělaný nejsou, jsou dělaný na režim motoru ON/OFF což je prostě do endura. A na silnici to víceméně dostává konstantní zátěž, což je jen ON. Když už budeš počumovat po nějakym tom ostrym, tak neber to 300exc, nebo všeobecně 2T, poněvač kor tyhle motory režim na asfaltu budou snášet hodně špatně, a když už teda, tak do rámu hoď 700ccm zabel 2T :D prostě to neutaháš a krouťák ti bude stačit :) Z toho plyne že když už teda do toho půjdeš, tak bych spíš volil 4T, kterej by z technickýho hlediska měl vydržet malinko víc jak 2T, samosebou s péčí od A do Z, ja už zde bylo uvedeno. Tupý kladivo...svez se na nějakym 4T 500+ nejlépe třeba Berg a myslim že změníš názor, jak bylo psáno, kup něco co už je aspoň na tu silnici malinko přizpůsobený a počítá se stím, než vyloženě ostrý enduro s převodovkou připravenou do lesa a jen z toho sundáš 21,18 a nahodíš 17". Aspoň malinko si nech poradit kluku :)

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

7.7.2014 v 09:17 | Nahoru | #148
heavyrun> hele sorry, ale uvědom si, že ať je to jakkoli, ptáš se coby zobák zkušených ostřílených borců a s dikcí "dopiče tupci" tě pošle do hajzlu každej.

U ostrého endura NELZE oddělit údržbu a provoz, prostě to jsou spojené nádoby. Provoz u ostrého endura rovná se komplet údržba včetně servisu + ta nejmenší položka, což je benzín. A u 4T počítáš řádově v desítkách tisíc za sezonu hravě.

Chápu že nechceš tupou, protože chceš lítat přední-zadní, takže asi využiješ lehkou konstrukci s obrovským zátahem motoru, ale uvědom si, že tyhle stroje prostě potřebují kvalitní banány - a potřebují jich hodně. Že do toho někdo leje hnůj a jezdí nic neznamená, každopádně chudák kdo to po něm koupí. Tyhle motory jsou stavěné na zátěž "plný - zavřený". Tohle se dost negativně projevuje i na asfaltu, je to neklidné jak mrcha a jakýkoli delší přejezd je utrpení.

Držím palce s výběrem.

300 2T vs. 450 4T

7.7.2014 v 11:20 | Nahoru | #149
Husqvarna CR 250 mi na silnici žrala cca 15l. Husqvarna TE 450 cca 10l.

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T

7.7.2014 v 12:05 | Nahoru | #150
Díky za nějáké další rady k tématu. Má první nadávka padla na páté stránce tématu.
Po čtyřech stránkách urážek na mě

Jinak asi už nemá cenu nic řešit. Sice jsem rozhodnutej pro 2T, ale nakonec beru 450 4T, protože se mi naskytla dobrá nabídka z okolí. Těm co mi řekli na co jsem se ptal díky Ahoj
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist