Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
A toho Stihla v EXC jezdím já, a není to olej do sekaček ale motorových pil Klidně si říkejte a jezděte na co chcete, já s tím olejem jsem nadmíru spokojenej a nepotřebuju si připlácet jednou takovou sumu za olej, kde je jen jiná nálepka, přitom kvalita je stejná, né li menší.. Tohle vám klidně potvrdí i lidi co jezdí motokros a ví o co jde, sám jsem se na to ptal pana Oulehly, který má s motorkama a servisem motorů dlouholetou zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
Naposledy editováno 06.07.2014 23:12:34