globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku
 
2.7.2014 v 11:49
Rád bych se dozvěděl, jak je to v praxi...co hrozí a tak..

kámoš má vozejk na motorky, s cekovou hmotností 1300kg...já mám auto s provozní hmotností 1845kg, který má kouli na 2 tuny, celkovou(nejvyšší technicky přípustnou) 2505kg, a maximální váha soupravy 4050kg...tedy , už potřebuju Céčko...

mám v tom chybu? vím, že existuje vyjímka, kdy nepřesáhnu 3500kg a auto je těžší než vozejk, můžu zapřáhnout káru i těžší než 750kg..ovšem tohle by se mně týkalo, jen v případě, kdyby se to počítalo z váhy provozní...ze který se to vypočítává?

a druhej případ...kolega má tranzita, 1750kg provozní, 2880kg celkovou a má kouli(2tuny)....může vést vozejk, kterej má do 750kg? i když přesáhne 3500kg? nebo už musí mít B+E, popřípadě C? popřípadě lehčí vozejk?

1 reakcí na tento příspěvek Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku

10.7.2014 v 09:08 | Nahoru | #1
Tak uz jsem to nasel

Jen kdyz si ho kupujete, tak Vas na to nikdo neupozorni
Jak je to tedy s privesy v zahranici. Treba zminene nemecko?

Naposledy editováno 10.07.2014 14:27:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku

10.7.2014 v 10:06 | Nahoru | #2

spalovac píše: Tak uz jsem to nasel

Jen kdyz si ho kupujete, tak Vas na to nikdo neupozorni
Jak je to tedy s privesi v zahranici. Treba zminene nemecko?


V Nemecku je s vlekem 80km/h max. Lze si poridit nalepku Tempo 100 (da se ziskat i na nekterych STK v CR) a pak muzes jezdit 100km/h - ale je s tim dost srani.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist