kámoš má vozejk na motorky, s cekovou hmotností 1300kg...já mám auto s provozní hmotností 1845kg, který má kouli na 2 tuny, celkovou(nejvyšší technicky přípustnou) 2505kg, a maximální váha soupravy 4050kg...tedy , už potřebuju Céčko...
mám v tom chybu? vím, že existuje vyjímka, kdy nepřesáhnu 3500kg a auto je těžší než vozejk, můžu zapřáhnout káru i těžší než 750kg..ovšem tohle by se mně týkalo, jen v případě, kdyby se to počítalo z váhy provozní...ze který se to vypočítává?
a druhej případ...kolega má tranzita, 1750kg provozní, 2880kg celkovou a má kouli(2tuny)....může vést vozejk, kterej má do 750kg? i když přesáhne 3500kg? nebo už musí mít B+E, popřípadě C? popřípadě lehčí vozejk?
1 reakcí na tento příspěvek Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku
Jen kdyz si ho kupujete, tak Vas na to nikdo neupozorni
Jak je to tedy s privesy v zahranici. Treba zminene nemecko?
Naposledy editováno 10.07.2014 14:27:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku
spalovac píše: Tak uz jsem to nasel
Jen kdyz si ho kupujete, tak Vas na to nikdo neupozorni
Jak je to tedy s privesi v zahranici. Treba zminene nemecko?
V Nemecku je s vlekem 80km/h max. Lze si poridit nalepku Tempo 100 (da se ziskat i na nekterych STK v CR) a pak muzes jezdit 100km/h - ale je s tim dost srani.