globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku
 
2.7.2014 v 11:49
Rád bych se dozvěděl, jak je to v praxi...co hrozí a tak..

kámoš má vozejk na motorky, s cekovou hmotností 1300kg...já mám auto s provozní hmotností 1845kg, který má kouli na 2 tuny, celkovou(nejvyšší technicky přípustnou) 2505kg, a maximální váha soupravy 4050kg...tedy , už potřebuju Céčko...

mám v tom chybu? vím, že existuje vyjímka, kdy nepřesáhnu 3500kg a auto je těžší než vozejk, můžu zapřáhnout káru i těžší než 750kg..ovšem tohle by se mně týkalo, jen v případě, kdyby se to počítalo z váhy provozní...ze který se to vypočítává?

a druhej případ...kolega má tranzita, 1750kg provozní, 2880kg celkovou a má kouli(2tuny)....může vést vozejk, kterej má do 750kg? i když přesáhne 3500kg? nebo už musí mít B+E, popřípadě C? popřípadě lehčí vozejk?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku

3.7.2014 v 16:03 | Nahoru | #1

PetrS píše: Ta evidenčka je v poho. Sice jsem jich musel obvolat asi 10, ale pak jsem sehnal jednu, kde mají rozum a evidenčku mi udělali i když by TK nikdy motorka neprošla (gumy bez E, bez světel, bez tacho, atd., prostě trialka). Ale papír byl srandovní, bylo tam vypsáno asi 28 závad Pak si stačí zabookovat termín na DI, přepsat na sebe a pak rovnou značky do depozita a budeš mít klid.



Porad se mi vic libi poslat z netu litr do pojistovny a mit klid - zvlast kdyz moto nejspis rozprodam na dily....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku

3.7.2014 v 16:04 | Nahoru | #2
assassin> Máš tam něco co by se mi mohlo hodit do stáda telat?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist