globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku
 
2.7.2014 v 11:49
Rád bych se dozvěděl, jak je to v praxi...co hrozí a tak..

kámoš má vozejk na motorky, s cekovou hmotností 1300kg...já mám auto s provozní hmotností 1845kg, který má kouli na 2 tuny, celkovou(nejvyšší technicky přípustnou) 2505kg, a maximální váha soupravy 4050kg...tedy , už potřebuju Céčko...

mám v tom chybu? vím, že existuje vyjímka, kdy nepřesáhnu 3500kg a auto je těžší než vozejk, můžu zapřáhnout káru i těžší než 750kg..ovšem tohle by se mně týkalo, jen v případě, kdyby se to počítalo z váhy provozní...ze který se to vypočítává?

a druhej případ...kolega má tranzita, 1750kg provozní, 2880kg celkovou a má kouli(2tuny)....může vést vozejk, kterej má do 750kg? i když přesáhne 3500kg? nebo už musí mít B+E, popřípadě C? popřípadě lehčí vozejk?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku

2.7.2014 v 13:38 | Nahoru | #1
Yz-250> Prosímtě, co je "malé e" a "velké E"??

Já myslel, že to není víc rozdělené - prostě skupina E je přívěs nad 750 Kg a je buď ke skupině B (B+E) nedo k C (C+E)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku

3.7.2014 v 15:08 | Nahoru | #2

kinmen píše: Yz-250> Prosímtě, co je "malé e" a "velké E"??

Já myslel, že to není víc rozdělené - prostě skupina E je přívěs nad 750 Kg a je buď ke skupině B (B+E) nedo k C (C+E)



je to tak jak píšeš B+E (malé Ečko aspon se tomu tak říká a C+E velké Ečko).Ale pokud maš vozík nad 750kg za osobák(B) musíš mít B+E.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist