kámoš má vozejk na motorky, s cekovou hmotností 1300kg...já mám auto s provozní hmotností 1845kg, který má kouli na 2 tuny, celkovou(nejvyšší technicky přípustnou) 2505kg, a maximální váha soupravy 4050kg...tedy , už potřebuju Céčko...
mám v tom chybu? vím, že existuje vyjímka, kdy nepřesáhnu 3500kg a auto je těžší než vozejk, můžu zapřáhnout káru i těžší než 750kg..ovšem tohle by se mně týkalo, jen v případě, kdyby se to počítalo z váhy provozní...ze který se to vypočítává?
a druhej případ...kolega má tranzita, 1750kg provozní, 2880kg celkovou a má kouli(2tuny)....může vést vozejk, kterej má do 750kg? i když přesáhne 3500kg? nebo už musí mít B+E, popřípadě C? popřípadě lehčí vozejk?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku
mira-xj píše: B+E, nachystat 6000-8000kč, jízdy + zkoušky jak na řidičák. Pokud neuděláš,tak současný řidičák půjde do čistírny - dokud neuděláš. Vyprdl jsem se na to, řidičák potřebuju k hokně a rozšíření pro zábavu.
Vono to stou cistirnou neni tak horky, mas moznost opravy. A pokud se bojis ze neudelas teorii na ridicak nebude neco spatne ?
gugo píše: Vono to stou cistirnou neni tak horky, mas moznost opravy. A pokud se bojis ze neudelas teorii na ridicak nebude neco spatne ?
nebude, protože ty testy bazírujou ne na tom, jestli znáš předpisy, ale jestli se nabifluješ básničky a slovíčkaření ti nedělá problém...
Naposledy editováno 02.07.2014 12:34:04