bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rada pri mojom probléme.
18.6.2014 v 19:14
Ahoj te všetci.Chlapy má takýto problem.Mňe sa stalo v sobotu to,že som išiel po D1 a chcel som predbehnuť kamión a prídám plyn a nič,začala sa dusiť ubral som a išla normálne,zasa som pridal plyn a to iste trhala a dusila.Tak som zišiel z D1 na Hustopeče a tam som zastal na kraji cesty.Na volnobeh išla aj ke´d som pridal trošíčka plynu,ale ako náhle som pridal viac,tak sa dusila a trocha strelila do výfuku,ale len malinko.Tak som ju zhasol a čakal som zapalil som cigu a napil vody.Počkal som asi 10-15min a znova ju natočil skušal som aj zvyšovať otáčky a super išla až do maxima.Tak som nasadol a išiel ďalej išla v pohode a po asi 10km do Lanžhotu a tam znova to iste začala sa dusiť a nešla do otáčok,tak som znova zastal a pofajčil dal kofolu,počkal asi 15min,nakopol a išiel zasa asi 10km do Malaciek a tam zasa znova to iste.Takto som išiel domov od Hustopečí až dom.Včera som išiel do práce na ní a v pohode,ale z práce už to bolo na nervy,zasa tie iste príznaky,zastavky čakanie a potom chvílku jazdy.Bol som u jedneho chlapíka čo v Lozorne robí tieto japonske motorky všetkých značiek už 25r a povedal som mu to čo mi to robí.Tiež že asi filter palivový,ale keď ho išiel objednať asi v HONDE tak mu napísali e-mail že sa filter nedá samotný vymeniť,len spolu z čerpadlom a to stojí 700€ to je asi 23000kč je to možne aby sa nedal vymenič palivový filter samostatne čo je v nádrži len ako spolu z čerpadlom.Skušal som aj vytiahuť benzín z nádrže či tam nie je bordel,alebo voda,ale nič krásný čistý a bez vody,tak som s toho na nervy a zúfali.Nevieš náhodou čo by to mohlo robiť.Lebo sa bojím niekam pustiť lebo takto jazdiť je naozaj na nervy.Ďík za radu a odpoveď.Ktorý chcete možete mi rady poslať aj na môj e-mail: vlado.maros@centrum.sk Ešte raz dík za vaše nápady a pomoc.





Rada pri mojom probléme.

18.6.2014 v 21:18 | Nahoru | #2
To jsou mi veci :) Kdyz koukam na ten odkaz vyse, nezda se mi ze by ten palivovej filtr byl k tomu cerpadlu privazanej retezem :) Kup v mototechne za 4€ a uvidis ;)

Pokud je cerpadlo v haji to uz bude palka, zkus projit inzeraty a je tady hromada rozebranejch hond a tyto dily bejvaj vetsinou stejny, nebo velmi podobny .... A cena bude do 80€ .....

Hodne zdaru ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada pri mojom probléme.

19.6.2014 v 08:30 | Nahoru | #3

kodl77 píše: http://www.elsham.pwp.blueyonder.co.uk/deauville/fuel-pump/



Mistře, mám obavu, že jsi mu poslal část čerpadla-která se ku.ví- z 650ky, ale Vladi má 700vku a ta má vstřikování, takže čerpadlo je v nádrži....
Jinak, jestli jsi vylil benzín a je čistý, nemyslím,že by byl zapraný filtr, nemá čím, protože kdy byl ucpaný, našel bys zbytky toho sajrajtu v nádrži...
Chtělo by to diagnostiku!

(reakce na) Rada pri mojom probléme.

19.6.2014 v 09:05 | Nahoru | #4
kuzmič> Je to možné..
Ale když bude hledat, najde... Taky mi přijde že to dělá po zahřátí, viděl bych to na nějaký čidlo, TPS...

Rada pri mojom probléme.

19.6.2014 v 10:01 | Nahoru | #5
Svíčky?

1 reakcí na tento příspěvek Rada pri mojom probléme.

19.6.2014 v 17:34 | Nahoru | #6
Není to náhodou stejný problém (je tam stejný motor): http://www.motorkar...ft=147338&fid=18

(reakce na) Rada pri mojom probléme.

19.6.2014 v 22:59 | Nahoru | #7
MartyR> Tady je Martyho poslední odpověď :

Kdyby měl někdo stejný problém, tak opravdu pomůže vyměnit fajfky - originál vyjdou na partsdepot cca na 1 300,- já tam dal NGK typ VD05F (stály mne obě cca 270,- Kč) a Alpik zas šlape jak hodinky

Rada pri mojom probléme.

22.6.2014 v 19:27 | Nahoru | #8
Zdarec brachu,
tak jsem trochu procházel různá fóra a např. jeden na TDM měl podobný problém a odhalili problém ve snímači škrtící klapky. Na jiném fóru opět stejný problém a k tomu vyšší spotřeba, a tam to vyřešila výměna lambda sondy (měli i podezření, jestli nemá výfuk dírku a nepřisává vzduch a nedělá si to z lambdy srandu.
No a zase jinde na fóru to hošan odvezl do autorizovaného servisu, kde nic neodhalila ani diagnostika, tak se v tom pohrabali a taky to nějak vyřešili za dost peněz. Tak tahle varianta pro tebe bude asi ta poslední, že ?

Naposledy editováno 22.06.2014 19:30:07

1 reakcí na tento příspěvek Rada pri mojom probléme.

22.6.2014 v 20:48 | Nahoru | #9
Já si myslím že to bude nějaká píčovina, tak bych asi v první řadě vyměnil svíčky a při tý příležitost bych dal nový kabely s fajfkama a šel bych to prubnout, jo a vzal bych si termosku s kávou a cigára, to aby jsem byl připraven když to nepojede, promiň nic ve zlém ale myslí že svíce budou v piči ale tak to prubni, čerpadlo bych nepreparoval zatím.

Ciao Píny

(reakce na) Rada pri mojom probléme.

24.6.2014 v 21:30 | Nahoru | #10
Píny> Tak. Zpravidla totální kravina znepříjemní život nejvíc. Kruci pr...l , proč není možný vždycky vyměnit jen pojistku ve FUSEBOXU a jede se dál ?

Naposledy editováno 24.06.2014 21:31:48

1 reakcí na tento příspěvek Rada pri mojom probléme.

24.6.2014 v 22:21 | Nahoru | #11
Ahoj už je to udeláno už je to hotovo.Bol to sairait čo som mal v nádrži po tom čo som natankoval z rozvíreneho benzínu po odchode cisterny pár minut zo stojanu do nádrže motorky.A ten palivový filter v Deavillke tak ten sa samostatne vymeniť nedá,lebo je zaliaty v čerpadle v nádrži jedine aj komplet z čerpadlom a u nás na Slovensku v Honde to čerpadlo aj z filtrom stojí 700€ 21000-22000Kč ale našťastie to ten chlapík prepláchol a vyčistil nejakým aditívom ale to je neskutočne drahé aditívum ktoré stojí 2dcl 140€ rozobral všetko od nádrže až po vstrekovače a všetko to rozožralo to aditívum a preplachol nadrž aj vstrekovače skrátka všetko mam to na fotkách,čo bolo v tej nádrži,v plaváku hadičkách no skrátka v celej palivovej sustave až do strekovača.To aditívum dal teraz ešte aj do nádrže trojitú dávku ako zvykne davať a povedal aby som natankoval plnu nádrž a išiel to vyskušať a najazdil som okolo 200km dnes a ide ako utrhnutá z reťaze a povedal by som že ešte lepšie ako pred tým než sa to stalo.























Rada pri mojom probléme.

25.6.2014 v 00:11 | Nahoru | #12
Tak paráda, že to nebylo nic extra vážného...

(reakce na) Rada pri mojom probléme.

25.6.2014 v 23:52 | Nahoru | #13
vladi007> Tak hurá. Opět se potvrdilo, NTV je držák. Na ní se jen tak něco nepos... teda nepokazí. Tak ať ti to frčííí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Seřízení ventilů - nové, nebo použí... Honda NT 700V Deauville fotopetrnovy 25 2.9.2023 v 21:52 OldCrow
Honda NT 700 nestartuje Honda NT 700V Deauville motogp46 11 2.9.2023 v 09:34 kuzmič
Honda NT 700 deauville jde na 1 válec Honda NT 700V Deauville M4rť4s 5 15.10.2021 v 20:07 grizzlion
zvuky při 3500 otáčkách Honda NT 700V Deauville Milda_059 3 24.6.2021 v 17:56 fotopetrnovy
zvuky při 3500 otáčkách Honda NT 700V Deauville Milda_059 0 10.5.2021 v 09:49 Milda_059


TOPlist