globalmoto_kveten





Téma: vari tera
 
16.6.2014 v 06:59
Ahoj dnes si jedu pro vari včera sem se byl na ní mrknout a byla OK ale rači se zeptám ještě niko kdo jí ma abych jí nekoupil a pak si nenadával. je to vari rok 1988 je to 2T pán jí má prý po tátovi ktery zemřel. Když jsem viděl ten motor tak se mi to zda v celku jednoduché. Ale chci se zeptat jak je to s ND a není tam něco co se kurví a na co si při koupi dít pozor?dík

vari tera

16.6.2014 v 08:04 | Nahoru | #1
díly seženeš jednoduše, aspoň když jsem něco hledal, tak jsem to na netu našel. Máme ještě Teru, takže původní a starší. Nedostává žádnou údržbu, prostě jak s ní dodělám, tak ji vrazím pod střechu a po zimě vytáhnu. Většinou funguje hned bez problémů. Občas se kurví to navíjení startovacího kabelu, ale dřív jsem to x let startoval jen omotaným provazem. Pak u většiny blbne kohout na benzín, musí být furt naplno, protože se vibracema sám zavírá, ale většinou stejně odkapává - netěsní. Tera dřív byla hodně náchylná na svíčky, ale teď už to vůbec nepozoruju.

vari tera

16.6.2014 v 09:21 | Nahoru | #2
OK díky kupuju s ji abych si přitáhl nějaké to dřevo kolik to tak utáhne? přibližně jen abych na to nedal 150kg písku a nerozjel se.

vari tera

16.6.2014 v 09:31 | Nahoru | #3
Taky máme Teru, rok tuším 1986. Maká docela dost a zatím kromě výměny karburátoru bez závad. Díly jsou oplně v pohodě

vari tera

16.6.2014 v 12:36 | Nahoru | #4
Taky mám kolem roku 87 a je to nezmar.. Jednou dělanej výbrus, jinak ok..

vari tera

16.6.2014 v 13:47 | Nahoru | #5
Jedna z veci co omrkni je priruba kterou se to takovejma rychloupinakama montuje na veskery prislusenstvi.. Obcas to praska a musi se pulit motor a menit celej spodni karter.. stoji jen 900 a vymeneny to mas za hodinu, ale proc si nerict o slevu. Nahradni dily se vyrabej na vsechny modely a sezenes vsechno - od trysek do karbce, az po spagat starteru..

dalsi co si zkontroluj je razeni, obcas vyskakujou kvalty.

Valnik se za tim tahat da, ale musis mit na predku poveseny zavazi, jinak hrabe.

vari tera

16.6.2014 v 16:15 | Nahoru | #6
Mám tery dvě jednu starou s červenou plechovou nádrží a pak o něco mladší typ s plastovou, makaj obě, dílů je dostatek i nových dokonce i ten motor jikov se snad dá koupit novej dál. Na vožení dřeva to moc není, jak je to do kopce nic to nevyjede - hrabe.

1 reakcí na tento příspěvek vari tera

16.6.2014 v 16:49 | Nahoru | #7
No já přemejšlím co výhledově pořídit do vinohradu. Budu potřebovat sekat vyšší trávu a na vlečňáčku vozit krámy a bordel. On by asi stačil traktůrek sekačka za kterej se dá zapřáhnout vlek, ale bojím se že to má malý kolečka a jak to bude trošku hrbolatý nebo do kopečka bude to k ničemu. A upřímně mě nenapadá nic jinýho jak Tera... ale ta má zas nevýhodu, že při sekání trávy se s tím budu tahat místo abych seděl a řídil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vari tera

16.6.2014 v 17:10 | Nahoru | #8
Danny350> MT8 by pro tebe mohla bejt ideální

Před mnoha lety jsme to měli, jelikož jsme na chalupě pěstovali prakticky vše co se pěstovat dalo Dá se s tim sekat, orat, vláčet - prostě všechno, co s normálnim traktorem - je to nafťák, 4x4, úzký a vysoký - výkonu to má na rozdávání (vozili jsme s tim i plný valníky dřeva)

Dodnes chvílema litujeme že jsme to prodali, ale nedá se svítit - mimochodem to od nás tehdy koupil nějakej moravák, co to chtěl na vinici

E: hydraulika a náhon třeba právě na tu sekačku (dá se sehnat přímo k tomu - měli jsme jí) je samozřejmostí

Naposledy editováno 16.06.2014 17:15:56

(reakce na) vari tera

16.6.2014 v 17:29 | Nahoru | #9

sharkis píše: Danny350> MT8 by pro tebe mohla bejt ideální

Před mnoha lety jsme to měli, jelikož jsme na chalupě pěstovali prakticky vše co se pěstovat dalo Dá se s tim sekat, orat, vláčet - prostě všechno, co s normálnim traktorem - je to nafťák, 4x4, úzký a vysoký - výkonu to má na rozdávání (vozili jsme s tim i plný valníky dřeva)

Dodnes chvílema litujeme že jsme to prodali, ale nedá se svítit - mimochodem to od nás tehdy koupil nějakej moravák, co to chtěl na vinici

E: hydraulika a náhon třeba právě na tu sekačku (dá se sehnat přímo k tomu - měli jsme jí) je samozřejmostí



Taky ho máme. Parádní stroj. Startuje na otočení a to je tam snat už nafta staré 10let No prostě 2T Diesel

vari tera

16.6.2014 v 17:46 | Nahoru | #10
Na tom jsem se něco najezdil, ale to už je strašná kráva. Na silnici s tím v podstatě nemůžeš a táhnout za autem na vleku se to nedá.
To už spíš 070 mini

vari tera

16.6.2014 v 21:46 | Nahoru | #11
tak už jí mam doma jediné na co jsem se zapoměl zeptat majitele je jakej olej do benzínu lejt a kolik v jakem poměru? Taky jsem koukal na filt bavil jsem se o tom i s majitelem ale tedka jsem ho doma sundal byla tam trocha olej vylil se mi v dodávce a nevím kolik ho tam mam nalít žádná měrka tam není. a taky přemyšlím že vyčistím a seřídím karburátor a otazka zní je nikdo ochotnej mi podrobně popsat jak ho mam seřídit? pokud jo tak PM nebo at mi dá tel.č. zavolam mu. byl bych rád.

vari tera

19.6.2014 v 14:17 | Nahoru | #12
Zdar, benzín s olejem leju 1:40, použij M2T. Pokud dáš něco lepšího, zbytečně se ti začnou uvolňovat letité nánosy karbonu. Ten olej ve filtru má myslím uvnitř vidět rysku, po kterou má být hladina. Na karburátoru vyšroubuj vanu plováku (ze spodu dva šrouby), bude v ní plno bordelu, jinak nic zbytečně neřeš. Já jsem da na obě hadičky benzínu filtr a mám po problémech s ucpanou tryskou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist