globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kawasaki - ztráta otáček
7.6.2014 v 08:37
Zdar motorkáři,
nedávno jsem vyčistil molitanový vzducháč a naimpregnoval. Od té doby mám problém s vytočením máši do vyšších otáček (nad 5 tis.). Po pár km jsem zjistil, že olej teče z airboxu, takže jsem vzducháč znovu vypral a naimpregnoval mnohem míň, než na začátku sezony. Projel jsem ji a bylo to o krapet lepší. Nadbytečný olej v airboxu není, ale pořád cuká nad 4 - 5 tis. otáček. Najednou při kontrolní jízdě okamžitá ztráta výkonu. Teď ji nemůžu vytočit nad 3 tis. a má nepravidelný volnoběh (1000 - 1500). Motor se rychle zahřeje, a celá máša při jízdě nezvykle klepe. Je to r.v. 97. Poraďte prosím, co s ní může být. Molitanový vzd. filtr není nejnovější, ale není nikde poškozený a je vyčištěný (i tak pořídím nový). Je to moje 1. motorka. Díky

1 reakcí na tento příspěvek kawasaki - ztráta otáček

7.6.2014 v 09:12 | Nahoru | #1
Takovou náhlou změnu chování filtr jen tak nezpůsobí, dost možná závada s filtrem vůbec nesouvisí. Koukni na barvu svíček - možná v jednom z kabrců netěsní jehla plovák ua daný válec se hltí (svíčka bude černá), nebo budou-li svíčky světlé až bílé, je směs naopak chudá. Na tu by ukazovalo i zvýšené zahřívání motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kawasaki - ztráta otáček

7.6.2014 v 09:40 | Nahoru | #2
J.M.K.> Dnes se na svíčky podívám. Napíšu sem výsledek. Na novou sezonu jsem dával nové svíčky, typ podle manuálu. Díky za radu!

(reakce na) kawasaki - ztráta otáček

7.6.2014 v 22:49 | Nahoru | #3
studnaml> Ahoj,čím jsi to impregnoval? Filtr musíš lehce navlhčit,když to přeženeš,zalepí se,máša nechce jet. Jestli se motor třepe,je možné,že jede na jeden válec,mrkni na to. Taky bych se podíval do karburátorů,mohl se tam dostat kousek z filtru,kor pokud používáš chlupatý filtr Meiwa,stalo se mi to taky,sekne se jehlička v plovákové komoře, a je to hned zachlastané, a nejede to. Kdyby to zlobilo,písni, tento model jsem měl pět let.

1 reakcí na tento příspěvek kawasaki - ztráta otáček

8.6.2014 v 12:05 | Nahoru | #4
Zdravím, dnes jsem zkontroloval obě svíčky. Elektrody jsou šedé a suché. Odpověď pro klerka: vzducháč jsem impregnoval olejem pro vzduch filtry od Motulu (Motul air filter oil). Do karburátorů jsem ještě nikdy nevrtal. Před novou sezonou jsme pouze vypustil plovákovou komoru u jednoho z nich (odkalovací šroub u druhé se mi nepodařilo uvolnit). Vzzduch filtr je chlupatý, takže se kousek do karburátoru mohl dostat. Jak se prosím podívám do karburátoru? Zvládnu to doma s minimálními zkušenostmi nebo raději odvézt do servisu? Nedávno se mi stalo, že kamarádka sedla na mášu, zjistila, že nedosáhne na zem, tak zesedla. Když jsem přišel do garáže, byla pod KLE louže benzinu - asi z přepadové hadičky plovák. komory? Teď mě napadá, že mohla být už tehdy seklá jehlička v plov. komoře. Pak jsem ještě několik km najezdil, ale bylo těžké nastartovat.
Jako laika mě napadlo, že to klepání a slabý výkon by mohlo být tím, že vynechává jeden válec. Přesto moc díky za radu zkušenějšího. Otázka je stejná jako pro karburátory, zjistím sám, že šlape jen jeden válec nebo raději do servisu? moc díky

(reakce na) kawasaki - ztráta otáček

8.6.2014 v 12:58 | Nahoru | #5
Když to pujde na jeden hrnek tak to poznáš i tak že jeden z válcu na dotek bude teplej a druhej samozřejmě studenej.
Hlavně to jede jako když tě někdo drží za plotnu,a práská to do laufu.
To jsou moje osobní zkušenosti po ulití svíčky.

1 reakcí na tento příspěvek kawasaki - ztráta otáček

8.6.2014 v 13:14 | Nahoru | #6
Dnes nemám žádný plán, tak můžu uvažovat co KLečko trápí. Jsem laik, ale baví mě moto technika. Chci znát "pajšl" své motorky.
Podle http://www.dt125.cz/servis/svicka.html by měly byt svíčky v pořádku (šedá elektroda). Pokud jo, tak by to mělo znamenat, že karburátory pracují správně (tzn.jehlička v plovákové komoře nebude seklá). Klame mě nedávná louže benzínu pod motorem - mohl se tam dostat z přepadové hadice plovákové komory. Kdyby jo, tak jehlička v pořádku být nemůže. Tady mě chybí znalosti a zkušenosti. Mám dvě protichůdné informace (které nemusí být dokladem toho, co se s KLečkem děje) a dál nevím. :)
Budu rád za další rady. Moc díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kawasaki - ztráta otáček

8.6.2014 v 13:23 | Nahoru | #7
studnaml> Louže benzínu pod moto? Nemáš náhodou palivovej kohout v poloze PRI?

(reakce na) kawasaki - ztráta otáček

8.6.2014 v 14:19 | Nahoru | #8
ottas> Jasan. Díky. Prostě zahřeju motor a zkusím teplotu obou válců. Co se týče střílení z výfuku, tak se mi to nestalo. Ta louže benzínu pod motorem vznikla, když byl palivový kohout v poloze ON, motor nejel, takže by měl fungovat ten automatický uzávěr přívodu paliva.

kawasaki - ztráta otáček

16.9.2014 v 07:13 | Nahoru | #9
Dlouho jsem na motorkáři.cz nebyl. Motka je opravená. Nakonec to bylo ucpanými karburátory. Čištění ultrazvukem a seřízení 1.500.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 lacerta82 7 11.10.2023 v 10:33 Radek2107


TOPlist