paolo_novy Přidat reklamu

Téma: kawasaki - ztráta otáček
7.6.2014 v 08:37
Zdar motorkáři,
nedávno jsem vyčistil molitanový vzducháč a naimpregnoval. Od té doby mám problém s vytočením máši do vyšších otáček (nad 5 tis.). Po pár km jsem zjistil, že olej teče z airboxu, takže jsem vzducháč znovu vypral a naimpregnoval mnohem míň, než na začátku sezony. Projel jsem ji a bylo to o krapet lepší. Nadbytečný olej v airboxu není, ale pořád cuká nad 4 - 5 tis. otáček. Najednou při kontrolní jízdě okamžitá ztráta výkonu. Teď ji nemůžu vytočit nad 3 tis. a má nepravidelný volnoběh (1000 - 1500). Motor se rychle zahřeje, a celá máša při jízdě nezvykle klepe. Je to r.v. 97. Poraďte prosím, co s ní může být. Molitanový vzd. filtr není nejnovější, ale není nikde poškozený a je vyčištěný (i tak pořídím nový). Je to moje 1. motorka. Díky

1 reakcí na tento příspěvek kawasaki - ztráta otáček

8.6.2014 v 12:05 | Nahoru | #1
Zdravím, dnes jsem zkontroloval obě svíčky. Elektrody jsou šedé a suché. Odpověď pro klerka: vzducháč jsem impregnoval olejem pro vzduch filtry od Motulu (Motul air filter oil). Do karburátorů jsem ještě nikdy nevrtal. Před novou sezonou jsme pouze vypustil plovákovou komoru u jednoho z nich (odkalovací šroub u druhé se mi nepodařilo uvolnit). Vzzduch filtr je chlupatý, takže se kousek do karburátoru mohl dostat. Jak se prosím podívám do karburátoru? Zvládnu to doma s minimálními zkušenostmi nebo raději odvézt do servisu? Nedávno se mi stalo, že kamarádka sedla na mášu, zjistila, že nedosáhne na zem, tak zesedla. Když jsem přišel do garáže, byla pod KLE louže benzinu - asi z přepadové hadičky plovák. komory? Teď mě napadá, že mohla být už tehdy seklá jehlička v plov. komoře. Pak jsem ještě několik km najezdil, ale bylo těžké nastartovat.
Jako laika mě napadlo, že to klepání a slabý výkon by mohlo být tím, že vynechává jeden válec. Přesto moc díky za radu zkušenějšího. Otázka je stejná jako pro karburátory, zjistím sám, že šlape jen jeden válec nebo raději do servisu? moc díky

(reakce na) kawasaki - ztráta otáček

8.6.2014 v 12:58 | Nahoru | #2
Když to pujde na jeden hrnek tak to poznáš i tak že jeden z válcu na dotek bude teplej a druhej samozřejmě studenej.
Hlavně to jede jako když tě někdo drží za plotnu,a práská to do laufu.
To jsou moje osobní zkušenosti po ulití svíčky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 3 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 dobryvojaksvejk 32 21.5.2024 v 16:52 krokoš
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf


TOPlist