globalmoto_duben_nolan





Téma: Setkání majitelů Drag Star

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

17.3.2019 v 04:03 | Nahoru | #15841

Jerry_71 píše: ... Prý nedělám a nemyslím na nic jiného a nemluvím o ničem jiném než o nějaké pos..é hřídeli a není se mnou k vydržení To jsem právě citoval moji drahou polovičku


Mám to teď dost podobný
Jen tak ze zvědavosti jsem do té hrušky nahlédnul, když už stejně měla vůli jak zánovní stroj v JZD Slušovice a ještě že tak. Velké ložisko pod talířovým kolem KO (není přidřený ale má nepravidelný chod - "šišatý" kuličky, protože jsem jej zkusil vypláchnout, zda v něm něco není a není). Na Partsdepotu lidových 2.318Kč ... na netu SKF či NTN pouhých 1.200Kč, ZVL či KINEX pak okolo 300Kč (to tam ale dávat nebudu, to bych tam mohl nechat rovnou to stávající a možná by tam vydrželo ještě víc). Myslím, že je to obyč (ne C3), ale označení na sobě z aktuálně viditelné strany nemá. Až jej stáhnu, budu snad moudřejší.
Jinak jsem vyčistil všechny jehlový ložiska v přepákování, sundal pružinu z tlumiče, abych jej vyzkoušel (zdá se být OK - chodí, nevrže a tlumí a je suchej), takže jej bez investic zase vracím. Teď akorát stojím na tom, že mi zůstala v ruce ta kulatinka na kyvce, co slouží jako podpěra kardanu při demontáži kola. Musím ji nechat CéÓčkem přismrknout.
Drakům ZDAR!

(p.s. fotky dneska dávat nebudu)

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

17.3.2019 v 10:51 | Nahoru | #15842
Chenzee> mi zajímá ten diferák, foť to

Setkání majitelů Drag Star

17.3.2019 v 13:18 | Nahoru | #15843
Fotím, fotky mám, večer je sem připíchnu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

17.3.2019 v 18:28 | Nahoru | #15844

Bimbo-ze-Žižkova píše: KHejml> ahoj. Asi bych zkusil koupit jinak silný těsnění. Myslím průřez. Jestli tam je teď plácnu pruřez 1,25 tak koupit 1,5, místo aby se tam případně rozpláclo tam určitě je. Dej vědět jak jsi dopadl



Tak jak jsem psal v prosinci, dal sem tam origo okroužek, a jevilo se to že to je stejný, dneska sem to konečně projel, a zdá se že to je v pohodě. Asi tam bylo ještě něco v těch závitech a dneska se to vypálilo a je to OK. Snad to tak i zůstane.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

17.3.2019 v 20:33 | Nahoru | #15845
Jerry_71> vždyť to už ti psal David nějak z kraje že mu tam nakonec dali diferák z Virgla a jezdí s tím do teď?

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

17.3.2019 v 20:33 | Nahoru | #15846
Chenzee> hele a co ten aretační šroub co je v dílenské? Ten tam asi má nějaký smysl že to jedno kolo úplně zaaretuje aby si mohl změřit tu vůli.
A kde jsou fotky, čekám

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

17.3.2019 v 20:34 | Nahoru | #15847
KHejml> tak to je jedině dobře

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

17.3.2019 v 23:06 | Nahoru | #15848

Bimbo-ze-Žižkova píše: Jerry_71> vždyť to už ti psal David nějak z kraje že mu tam nakonec dali diferák z Virgla a jezdí s tím do teď?


Jo pravda, jenže jsem z toho tehdá špatně pochopil že mluví o celém diferaku a myslel jsem že je řeč jen o kardanu (tyčí motor - diferák) to za á a za bé jsem týpek co potřebuje ne jeden, ale několik zdrojů na stejnou věc než se ro něco rozhodnu. David mi to pak ještě zopakoval na fb a to už jsem pochopil

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

18.3.2019 v 04:53 | Nahoru | #15849
Jedna sada foto s komentáři:

Šroub M14x1,5 l=100 , osoustružení l=25 na d=11 - dle servisního manuálu - jak vidno, stačí šroub kratší



Nyní pozice a stav mé vymezovací podložky Thrust washer. Jak vidno, něco bylo špatně



Dostala pěkně na zadek, je totálně KO. Na těch fotkách to není vidět, ale ona ne jen že má ono viditelné poškození kruhového tvaru, ale je celá pomuchlaná, jako bys jí dal mezi dva talíře o větším průměru než její vnitřní průměr a pořád do ní tloukl kladivem. Je jakoby na vnitřním průměru "vytažená".Telefon to ale vyfotit neumí (moc se to leskne a nezabere detail), musím si vzít z domu normální foťák s funkcí Makro. Myslím, že to je důvod oné milimetrové vůle. To kolo tam muselo lítat jak posranej papír v bedně Co mě ale překvapilo, že ve skříni nebyly žádný extra špony, tedy pravděpodobně jediná klika asi je, že jsem toho moc nenajezdil. No nevím ...



Pozice a stav Rig gear shim - ta je OK, ale její tloušťka 0,5mm není vůbec v manuálu uvedena. To ale nepovažuji za nic abnormálního.



No a tyto fotky jsou řekněme kopií fotek tvých (Bimbových). Budiž ti vysloveno poděkování za nalezení způsobu, jak sundat pružinu zadního tlumiče. Trochu jsem se při utahování pásků zapotil, ale jinak no problem ... měl jsem strach, aby mi to elý nedalo po čuni, ale až při uvolňování jsem viděl, že z 18kusů ještě 4 to statečně držely. To znamená, že těch 18, když bylo zhruba ve stejným tahu (což byly), tak to držely hravě


Naposledy editováno 18.03.2019 05:00:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

18.3.2019 v 15:34 | Nahoru | #15850
Chenzee> no vidíš, jsi šikovnej. Ještě mi řekni. Čtvrtá fotka odspodu, to velké planetové soukolí a drážkování do kterého nasadíš kolo. To je jeden kus?
Ta poničená podložka myslíš že to někdo odjebal při nějaké rozborce?

Tlumič dobrej ježek. Takhle to vypadalo i u mě. V tu chvíli bylo na dílně liduprázdno

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

18.3.2019 v 16:30 | Nahoru | #15851
Bimbo-ze-Žižkova> My jsme teda tlumiče na Uralu v Polsku vázáli po závitech...

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

18.3.2019 v 19:54 | Nahoru | #15852
Z dneška.


Jo, je to jeden kus.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

19.3.2019 v 17:45 | Nahoru | #15853
Chenzee> to se potom nedivím že je ten díl drahej jak prase. Možná ještě víc.
Ještě mi řekni jak si dostal dolů to odvzdušnění z hrušky. Ten chromový klobouček místo kterého jsi dal ten upravený aretační šroub? Já se o to jednou pokoušel a nějak jsem tomu nemohl přijít na kloub.

Setkání majitelů Drag Star

19.3.2019 v 17:47 | Nahoru | #15854

Co tohle? Chceš to nebo ne? Je to ta prachovka na domeček hřídele diferáku

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

19.3.2019 v 17:49 | Nahoru | #15855
Hele je to nebezpečné rozebirat mikrovlnnou troubu? Najednou přestala ohřívat v jakémkoliv režimu.
V zadu je takovej divnej obrázek tak nevím jestli riskovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

19.3.2019 v 18:26 | Nahoru | #15856

Bimbo-ze-Žižkova píše:
Ještě mi řekni jak si dostal dolů to odvzdušnění z hrušky. Ten chromový klobouček místo kterého jsi dal ten upravený aretační šroub? Já se o to jednou pokoušel a nějak jsem tomu nemohl přijít na kloub.



Ten aretační šroub se šroubuje místo vypouštěcího šroubu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

19.3.2019 v 19:18 | Nahoru | #15857
Jerry_71> v dílenské příručce to je focené vzhůru nohama. jsem to nepochopil

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

19.3.2019 v 19:32 | Nahoru | #15858

Bimbo-ze-Žižkova píše: Jerry_71> v dílenské příručce to je focené vzhůru nohama. jsem to nepochopil


(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

19.3.2019 v 19:58 | Nahoru | #15859

Bimbo-ze-Žižkova píše: Chenzee> to se potom nedivím že je ten díl drahej jak prase. Možná ještě víc. ...


Kterej? Jako celá ta hruška?
To těsnění vezmu. Za dvěstěpade bych byl blázen to nebrat Manželka pojede 30.3. do Prahy do Letňan, tak by to snad mohla i nějak vyzvednout, co myslíš? Je to reálný?
Jinak poslední zpráva - dneska jsem u dvou speciálek sháněl to ložisko v toleranci C2. kromě Poláků a Číny to prý již nikdo v této třídě nevyrábí.
C2= radiální vůle 1-15um, obyč 10-30um, C3 tuším 30-50um. Tak a teď babo raď. Buďto to vzít na Partsdepotu za 2400Kč které snad bude v C2 (ale kdo ví) nebo za 500Kč vzít normální NTN apod. Polsko ani Čínu zde vůbec neuvažuji. Nechci šetřit za každou cenu ale zase na rozhazování taky úúúplně nemám. Ale rozdělávat to fakt už nechci. Kudla, že jsou ty banány tak zasraně drahý
Tak se tu všichni dva (možná tři) mějte ... ostatní už asi jen fakesbúkujou

Jinak mám vyroben nástroj na povolení té levotočivé vnější matky ložisla na vstupu do hrušky, ještě řeším třmen na uchycení toho dílu s tisícihranem pro povolení vnitřní matky malého ozubeného kola a pak už se ukáže. Asi to bude chtít pevný nervy a hodně tabáku (byť nekouřím )

Naposledy editováno 21.03.2019 02:48:24

Setkání majitelů Drag Star

19.3.2019 v 21:44 | Nahoru | #15860
Půl hodiny píšu příspěvek a teď se mi kurva smazal. Se picnu asi. Tak znova :
Diferák z XVS 535 mám doma a už to mám i proházený. Měl jsem z toho obavy, ale je to jednoduchý. Velké úhlové kolo se dá použít komplet i s deskou ve které je zalisované ložisko. Povolí se šrouby, uvolní se deska a celý komplet i s kolem z XVS se vsadí do diferáku draka. Celá sestava je totožná. Jediný rozdíl byl v podložkách kde podložka v XVS byla o desetinu slabší než podložka v diferáku draka. (podložky na malém kole jsem měl u obou stejné) Obavy jsem měl u hřídele s malým úhlovým kolem, jak to vytáhnout, ale šlo to taky jednoduše. Uvnitř stačí opatrně zapáčit mezi úhlovým kolem a stěnou diferáku. Kolo s hřídelí a ložiskem vyjede ven a jde to opravdu docela lehce. Před tím se teda musí samozřejmě vyšroubovat vnitřní matice co drží ložisko. Je na to potřeba spešl klíč - ten jsem narychlo zbastlil a je tam obrácený závit a povoluje se tedy doprava !!!
Jinak by mě docela zajímalo co s tím kdo dělal, protože já měl prskance od svařování ? i na velkém úhlovék kole uvnitř diferáku


Takže vše šlo krásně a bez problémů až to bylo podezřelé, ale jen do chvíle než jsem finišoval a chtěl našroubovat to velkou vnitřní matici. Totiž už když jsem ji vyšroubovával, tak šla lehce a až na konci poslední půl centimetr se jí moc nechtělo. Ale šla. Teď to je obráceně, zašroubuju půlcentimetru a končím. Nechce se jí a nejde a já mám bobky to vzít větší silou. Se fakt asi picnu. Zkoušel jsem závit namazat vazelínou, pak stříbrem a.....pořád stejný. Na pohled se to sice nezdá, ale asi bude závit na začátku žvejklej Projet to závitníkem by asi pomohlo, ale závitník takového průměru, levotočivý a s jemným závitem k tomu budu asi těžko shánět. Zítra to celé beru do práce a snad něco vymyslíme. Jo ten závit je špatný samozřejmě na diferáku, aby to bylo zajímavější. Na matici, které mám dvě, je závit v pohodě.

Pro srovnání : nahoře Drak, dole Virgule.


klíč na matici. Fakt rychlovka, tak mě nekamenujte. v podstatě na jedno (doufám) použití.


Co je šipka jsem opatrně zapáčil a hřídel s ložiskem vyjede ven.


Naposledy editováno 19.03.2019 21:51:03

2 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

20.3.2019 v 04:41 | Nahoru | #15861
Týjo, si říkám, že jsi asi stejnej dobrodruh, pustit se do toho. Jako nějak dokupy to dám ale zda to bude tak, jak to má být, se uvidí. Nelituji toho, ale mám obavu, aby to bylo OK. Jedinou útěchou mi jest, že to snad nebude horší, než to bylo. Povoloval jsi i tu matku č.1? Čím jsi aretoval tisícihran č.2?
Já mám v plánu udělat třmen, kterým to zaaretuju.

Tak hodně štěstí

Naposledy editováno 20.03.2019 04:42:54

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

20.3.2019 v 04:44 | Nahoru | #15862
Teď když nad tím tak přemýšlím, tak by mě zajímalo, zda Davidovi ten převod seřizovali nebo to tam prostě na hulváta dali a je fertig.

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

20.3.2019 v 05:47 | Nahoru | #15863
Chenzee> vzhledem k tomu, kdo to dělal, tak bych se vůbec nedivil, kdyby to bylo "jak píšeš" na hulváta a fertig.
Jinak vám dvěma držím palce ať to dáte řádně dokupy. Do tohodle bych se já asi nikdy nemohl pustit. To by znamenalo motorka na odpis.

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

20.3.2019 v 13:28 | Nahoru | #15864

Chenzee píše: Povoloval jsi i tu matku č.1? Čím jsi aretoval tisícihran č.2?



Předpokládám že máš 1100. Já mám 650sátku a tam je toto jinak. Jednodušeji naštěstí.

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

20.3.2019 v 19:48 | Nahoru | #15865
Chenzee> se říká kdo se bojí sere v síni.
Jste šikovný oba. Určitě to fungovat bude

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

20.3.2019 v 20:17 | Nahoru | #15866
Chodit to bude to bych se nebál.
Já mám teď spíš nervy z toho závitu. Ještě mě nenapadl způsob, jak ho protáhnout aby tam ta matice šla našroubovat. Kdyby to šlo protočit z druhé strany tak není co řešit, ale bohužel. Taky je možný že kdybych za to zabral, tak se to porovná a bude to cajk, ale na to jsem ještě nendostatečně zoufalej Já snad na té jedné matici (mám dvě) proříznu flexou drážky napříč přes závity a udělám z ní ,,závitník" Nic lepšího mě zatím nenapadlo a závitník s levotočivým závitem tohoto průměru se mi nepodařilo sehnat. Dnes jsem se ptal každého koho jsem potkal a to doslova No nic, budu dál pátrat a přemýšlet a doufat v nějaký zázrak.

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

20.3.2019 v 22:26 | Nahoru | #15867
Jerry_71> co nějaký jehlový pilník, řezné kolečko do mikrobrusky opatrně do toho sáhnout, nebo si vyrobit zahnutý pilníček? Tohle bude asi dělaný závit strojně. Je to velký průměr. Možná bych zkusil i nějakou nástrojárnu u tebe v okolí.

Setkání majitelů Drag Star

20.3.2019 v 22:45 | Nahoru | #15868
Ji, přemýšlíme tak nějak stejným směrem. Vybrousit si ,,véčko" s profilem zavitu z pilniku a projet to růčo už mě taky napadlo. I ta nástrojárna. Zítra se po nějaké v okolí porozhlédnu, zkusím se domluvit a případně to tam v pátek odvezu. Beru si volno.

Setkání majitelů Drag Star

21.3.2019 v 02:46 | Nahoru | #15869
Edit - delete text - 650 to má jinak
Ať se hruška daří

Naposledy editováno 21.03.2019 03:24:51

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

21.3.2019 v 03:09 | Nahoru | #15870
Dotaz pro jedenáctkaře: ta tyčka na kyvce, která slouží jako podpěra při demontáži a montáži kardanové hřídele, má být rovná nebo zahnutá? Případně kam zahnutá? Já ji měl zahnutou jakoby k hrušce. Upadla mi neb držela jen na dobrý slovo. Z lomu bylo vidět, že držela na poslední desetině, ostatní plocha byla již zoxidovaná a porezlá. Díkec.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist