PORNO TRIČKA
Další shop s tričkama
motivace úpravce nejen XVS "Two Stripes"
hoooodně dílů na XVS a jiné Chopper a pod. motorky "EZC"
úpravy nejen XVS "Thunderbikes"
úpravy moto "Rick's"
úpravy nejen XVS "Iron Moto"
díly a přestavby XVS "Bandit Cycles"
Jak na to s moto
DDT gauče na motorky
úpravy nejen XVS "BCB"
úpravy nejen XVS "Delta Custom Bikes"
spolujezdkyně
Foto EBF 2016 jak si přeje David
Noviny DSL 2014
noviny DSL 2016
Foto DSL 2016 jak si přeje David II
kurva drahý hadry
Naposledy editováno 05.06.2018 10:14:22
Japonce mam rad, vyhovuje mi co vsechno dela i kdyz tak nejak mi chybi rezerva v plynu. Kdyz chci predjizdet tak to udelam na kazdy kvalt, at je tam co je tam. Ale chybi tomu takova ta agrese kdy ten motor ceka az mu nalozis. Bud to dela ten zvuk a nebo jen moje fantazie. Myslel jsem si jak treba Wildstar s 16kou motorem bude tahou a hodne lidi co jezdilo na dragstaru i wildovi reknou ze drak je zivejsi, lip reaguje naplyn apod. Kdyz vidim vykony HD neni tam takovej rozdil. Takze by to mohlo byt pak stejne jako u wilda. Takze uz to brzdi jen zvuk. Neni 200tis za zvuk moc kdyz uz zbytek vlastne mam?
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
3 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Kopriw píše: nesmis resit jenom papirovy hodnoty....ja nevim co je na drakovi az tak zivyho ale kdyz to srovnam s karburatorovou sporty dvanactkou, tak to proste nejede.
Mám pocit, že Bimba tlačíš do něčeho, co už ani sám nechce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
cortes píše: Jiří78> Já myslím, že to není ,,tlačení,, do něčeho, já si myslím že jen napsal svůj názor.
Nevím proč, ti co jezdí na HD mají pořád potřebu říkat, psát svůj názor.
Já sám jsem Bimbovi přál, ať si to HD třeba koupí, když mu sedne a bude se mu líbit, ale má to spoustu ale. Nesedla, tak co? Tak nic. Nechá si zatím nebo na pořád Draka, nebo se objeví jiné HD co ho uchvátí a to si pořídí. A ať už si Bimbo koupí třeba Simsona, je to jedno, hlavně že bude spokojený.
Já taky nejsem zapřisáhlý Dragstárista. Drag Classic se mi líbí vzhledově, ale motor by potřeboval doping tak 10-15 koní, ale jinak jsem spokojený, za málo peněz hodně muziky.
Taky jsem napsal svůj názor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Jiří78 píše: Mám pocit, že Bimba tlačíš do něčeho, co už ani sám nechce.
nikam netlacim. je miv podstate jedno kdo na cem jezdi.....ale nejde podle me jen o zvuk.Je to proste jiny svezeni.Porovnej si sam draka a dvanactku od HD jestli ti ji nekdo pujci.Uvidis, ze ten motor je proste nekde jinde.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Jiří78 píše: Nevím proč, ti co jezdí na HD mají pořád potřebu říkat, psát svůj názor.
Já sám jsem Bimbovi přál, ať si to HD třeba koupí, když mu sedne a bude se mu líbit, ale má to spoustu ale. Nesedla, tak co? Tak nic. Nechá si zatím nebo na pořád Draka, nebo se objeví jiné HD co ho uchvátí a to si pořídí. A ať už si Bimbo koupí třeba Simsona, je to jedno, hlavně že bude spokojený.
Já taky nejsem zapřisáhlý Dragstárista. Drag Classic se mi líbí vzhledově, ale motor by potřeboval doping tak 10-15 koní, ale jinak jsem spokojený, za málo peněz hodně muziky.
Taky jsem napsal svůj názor.
Deset až patnáct koní poznáš ve stáji, když je musíš krmit a čistit, v motoru nee...
Kopriw píše: nesmis resit jenom papirovy hodnoty....ja nevim co je na drakovi az tak zivyho ale kdyz to srovnam s karburatorovou sporty dvanactkou, tak to proste nejede.
Možná že má HD lepší motor, lepší zvuk, ale nesouhlasím s tím, že Drak nejede. Je známo, že u Draka je špatně řešenej vzduchovej filtr a tím pádem má motor málo vzduchu při akceleraci. Dal jsem KN filtr a je to poznat, že je ta motorka živější. A jsem zvědavej, jestli bude znát na výkonu, až tam namontuju ty laďáky.
Souhlasím s Honzou i Jirkou. Je blbost pustit 200 litrů jen za motor a rám. Na Sportym jsem jel jen jednou, kousek, ale že by mi z toho spadla brada, to teda nespadla a to jsem ještě jezdil na 5istovce Virglu. Lepší pocit z jízdy i posedu jsem měl z 11ky Virgla. Ale je to samozřejmě ovlivněno okolnostmi, protože Virgla jsem protáhnul na letišti, kdežto Sportstra na sídlišti. Ale je to fakt na každým z nás, jakej z toho máme pocit. Jak psal Honza, když to není to "wow...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
2 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Hrozně se mi líbil ten efekt při startu kdy z trubek vylítnul plamínek a s každým zdvihem v motoru bylo slyšet jak filtr chňape po vzduchu, pak když to chcípnul tak se ještě chvilku kouřilo z trubek. Celá ta motorka je taková nedomrdlá ale hodně drsná, taková kurva z ulice s cigárem v hubě. Je na ní hodně věcí co mě bere ale hodně věcí doslova na kokot. Nevím jestli fungujou vzadu tlumiče, měl je upuštěný. Dobrě, tak sice to vypadá vzhledově líp když ten zadek sedí dole a není díra mezi gumou a blatníkem ale já vím hovno jestli to maká jak má a není to dole protože ty tlumiče chcíply a nový stojí nesmysl. To nemluvím o tom že vzadu je taková šlupka že to neodpruží ani ta guma ani drátový kolo. Další věc je s tím jak je na tom hodně divnej posez. Skrčený nohy, překloněnej k řidítkům a v sedle nesedím v tom oblouku ale kus od něj. Takže nemám žádnou oporu v zadku. Je to jak když se sedí jen na prkýnku. Navíc to sedlo je se sotva s centimetrovou výplní. Takže taky maso. Ale to taky až tak moc nevadí. Jen celkově posez o hovně. Je dobrý že ta motorka celá je dlouhá, asi to bude v brýlích podkoplé. Pak jsou tam nějaký píčovinky zanedbatelný. Ani mi nepřišla že by byla těžká, sedla mi dobře do ruky. Motor obr, roury taky obr. Ale zase jako celek k hovnu. Já když nedám technickou mám pořád co na to hodit a jít znovu. Tohle už je v takovém stavu že tam neni originál nic a měnit za něco tam taky neni. Takže vlastně vrak. Asi to tu hodnotu dvou kil má, když se to rozprodá na díly? Možná? Kolik může stát jen agregát 1340EVO s kytem na 1550 jinej karbec, přímý sání s převodovkou a primárem? To bude asi někde přes kilo.
Brzdy nula, přijdou mi jako výsměch, s tímhle motorem mít jeden kotouč v předu co vypadá jak ze simsona. Měl snad průměr 250 jednopístek? Fakt divný. Světlo hnus ale dá se vyměnit. Zadní řemenice, toho si všiml Michal že je trochu očesaná, další prachy v piči. No nevím, jako líbí se mi, ne že ne. Já jsem se smál když říkal že mu někdo nabídl 150. Já jsem tak odhadem odpočítával co bych upravil a dodělal aby to bylo aspoň použitelný že by se mi na tom jezdilo dobře a nebyl jsem moc daleko od týhle částky. Radši jsem s ním ani o ceně nedebatoval. Má tam 198tis. a řekne já ani nevím kolik tam mám cenu myslím si že bude ochotnej jít tak na 190-195. To je pro mě pořád moc za cenu že budu mít druhou v rohu. Možná by mě zlomila jízda na ní, teď je to tak 60 na 40 že jí chci ale ne za tuhle cenu.
Jasně že bude něco jinýho jet na sportym a na drakoušovi, je tam rozdíl v obsahu, je tam rozdíl už jen ve stavbě motoru. Teď jsme zjistili že ani drakouš není jako drakouš.
Chenzee já se obávám že už jsem v takové fázy když už wow nebude jen tak něco. Nějak jsem si vyhranil styl motorek, Líbí se mi třeba detaily ale jako celek ne. Třeba zrovna jako tahle. Na mojí jsou taky ještě mouchy, celý stádo much, ale ty nepovim
Moje motorka je taková uhlazená, když je vykoupaná tak je jako lízátko, třpití se, leskne se, jezdí, je v celku spolehlivá, když na ní hodim to tlustý kolo tak bude dokonalá. Jen jí bude něco chybět, něco co neumim vyrobit.
Tahle jeho je taková zrůda, škaredá ale na spoustu věcí existuje plastika. Ale má v sobě toho čerta