PORNO TRIČKA
Další shop s tričkama
motivace úpravce nejen XVS "Two Stripes"
hoooodně dílů na XVS a jiné Chopper a pod. motorky "EZC"
úpravy nejen XVS "Thunderbikes"
úpravy moto "Rick's"
úpravy nejen XVS "Iron Moto"
díly a přestavby XVS "Bandit Cycles"
Jak na to s moto
DDT gauče na motorky
úpravy nejen XVS "BCB"
úpravy nejen XVS "Delta Custom Bikes"
spolujezdkyně
Foto EBF 2016 jak si přeje David
Noviny DSL 2014
noviny DSL 2016
Foto DSL 2016 jak si přeje David II
kurva drahý hadry
Naposledy editováno 05.06.2018 10:14:22
3 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Kopriw píše: nesmis resit jenom papirovy hodnoty....ja nevim co je na drakovi az tak zivyho ale kdyz to srovnam s karburatorovou sporty dvanactkou, tak to proste nejede.
Mám pocit, že Bimba tlačíš do něčeho, co už ani sám nechce.
Kopriw píše: nesmis resit jenom papirovy hodnoty....ja nevim co je na drakovi az tak zivyho ale kdyz to srovnam s karburatorovou sporty dvanactkou, tak to proste nejede.
Možná že má HD lepší motor, lepší zvuk, ale nesouhlasím s tím, že Drak nejede. Je známo, že u Draka je špatně řešenej vzduchovej filtr a tím pádem má motor málo vzduchu při akceleraci. Dal jsem KN filtr a je to poznat, že je ta motorka živější. A jsem zvědavej, jestli bude znát na výkonu, až tam namontuju ty laďáky.
Souhlasím s Honzou i Jirkou. Je blbost pustit 200 litrů jen za motor a rám. Na Sportym jsem jel jen jednou, kousek, ale že by mi z toho spadla brada, to teda nespadla a to jsem ještě jezdil na 5istovce Virglu. Lepší pocit z jízdy i posedu jsem měl z 11ky Virgla. Ale je to samozřejmě ovlivněno okolnostmi, protože Virgla jsem protáhnul na letišti, kdežto Sportstra na sídlišti. Ale je to fakt na každým z nás, jakej z toho máme pocit. Jak psal Honza, když to není to "wow...