PORNO TRIČKA
Další shop s tričkama
motivace úpravce nejen XVS "Two Stripes"
hoooodně dílů na XVS a jiné Chopper a pod. motorky "EZC"
úpravy nejen XVS "Thunderbikes"
úpravy moto "Rick's"
úpravy nejen XVS "Iron Moto"
díly a přestavby XVS "Bandit Cycles"
Jak na to s moto
DDT gauče na motorky
úpravy nejen XVS "BCB"
úpravy nejen XVS "Delta Custom Bikes"
spolujezdkyně
Foto EBF 2016 jak si přeje David
Noviny DSL 2014
noviny DSL 2016
Foto DSL 2016 jak si přeje David II
kurva drahý hadry
Naposledy editováno 05.06.2018 10:14:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Angličtinou ? No víš jak, když jsem navštěvoval školu, tak byl ten světovej jazyk jaksi víc na východ Takže se domluvim v K.Varech a tím to končí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Bimbo-ze-Žižkova píše: Tymen> myslím že tady na m.cz v manuálech je někde udělaný v češtině popis s fotkama jak na to. Jestli vládneš angličtinou tak určitě je tu dílenská příručka kde to je na 100% popsané
Ten návod s fotkama je od jednoho týpka, co má místo zadního kola kanadskou borůvku a zrovna si leští předekNaposledy editováno 17.11.2020 08:45:01
Vlastně, jestli je ohnutý některý ventil, nedosedne do sedla, nechladí se a přehřátý okraj jeho talířku to může způsobovat taky. To zjistíte změřením kompresních tlaků.
Naposledy editováno 17.11.2020 10:07:13
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Předzápaly ? Přiznám se, že tak tu mojí mášu prostudovanou nemám, takže nemám tucha o co jde? Benzín Natural 95, motor přehřátý není, hlavy nevím a chudá směs taky ne - podle svíček. A ventil ? Hele nevím, ale neozývalo by se to furt ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Právě, když to roztahuješ, máš dost otevřený plyn,jseš v pásmu otáček kdy se spalovací prostory nejlépe plní a jsou tam proto nejvyšší tlaky. Nějaké žhavější místo ve spalováku -karbon, ,ventil, svíčka- způsobí vznícení ješte před jiskrou a to dvojí zapálení pak nakonec vyrobí ten zvuk.
(Zkus někdy 100 oktanový benál, jestli to bude lepší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Myslíš že je to návod odemě? Úplně jsem ztratil pojem co jsem kde za ty roky napsal. Bezpečně vím jen o těch třech cestopisech protože si je čas od času prohlížím a vzpomínám
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Frames píše: Tymen> Já jsem jen tak šel okolo, neznám tyhle stroje. Ale projevy jsou jasné a tohle jsou obecné příčiny. Nevím jestli to má vstřikování, nebo karburátory a jak to je se zapalováním... (i příliš vysoký předstih to dělá), čili která příčina je nejpravděpodobnější. Jaký to má předepsaný benzin? Dělá to odjakživa, nebo až od určitého data?
Právě, když to roztahuješ, máš dost otevřený plyn,jseš v pásmu otáček kdy se spalovací prostory nejlépe plní a jsou tam proto nejvyšší tlaky. Nějaké žhavější místo ve spalováku -karbon, ,ventil, svíčka- způsobí vznícení ješte před jiskrou a to dvojí zapálení pak nakonec vyrobí ten zvuk.
(Zkus někdy 100 oktanový benál, jestli to bude lepší.
Odjakživa to nedělá, začlo to když jsem byl loni na Slovensku. Myslíš, že by bratia měli nějakej problém s benzínem ? Snad ne.. netankuju u noname benzínek.
Dvojí zapálení.. no ale proč to nedělá, když na neutrál zkusím vzít za plyn... ? Jasně že až když je motka zahřátá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Je to prastarý jev, "zvoní ventily", " cvrlikají ventily" se říkalo, dělaly to kdysi skoro všechny 2t i 4t motory při akceleraci zvlášť když byl trochu blbě nastaven předzápal. A klidně i (mizerným) benálem když se začal neúměrně k okt. č. zvedat kompresní poměr.
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Bimbo-ze-Žižkova píše: PeteS> tak to jsem rád že dobře posloužil. Sranda je že jsem to tak dělal jednomu tejpkovi tady a ohnul jsem mu jazýček na svíčce Nemohl jsem tam za boha chytit zpátky závit svíčky. Měl jsem je venku abych tam nestlačoval vzduch když jsem točil klikou a jak jsem tam s tou svíčkou mydlil tu díru tak jsem to nějak zmáčkl. Prý to nejelo nebo co
Jó tak nějakému tejpkovi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Frames píše: Tymen> No protože na neutrál pořádně neotevřeš šoupátka, a když, tak jen na moment, čili tam pošleš málo směsi, čili jsou nízké tlaky ve válcích. Motor je bez kvaltu nezatížený. By se na plný plyn rozletěl na kusy....
Je to prastarý jev, "zvoní ventily", " cvrlikají ventily" se říkalo, dělaly to kdysi skoro všechny 2t i 4t motory při akceleraci zvlášť když byl trochu blbě nastaven předzápal. A klidně i (mizerným) benálem když se začal neúměrně k okt. č. zvedat kompresní poměr.
Je to prastarý jev, zvoní nebo cvrdlikají ventily, dělaly to kdysi skoro všechny 2t i 4t motory.
No, hlavně ty 2taktní motory to dělají
Naposledy editováno 21.11.2020 00:18:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Včera jsme byli s Kubou v Nymburce a okolí a dnes Praha.
Že jsem tě tam neviděl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
pkkaca píše: Tymen> V jakém spektru otáček to dělá?Tyhle motory podle mě cvrlikají,klapou a bůhví co ještě uměrně tomu,jak je momentálně zatížíš.Z mojí zkušenosti pokud jí dáš skoro plnej dřív než v cca4000ot,tak zvoní a cvrliká..?
V jakém spektru ? Vzhledem k absenci otáčkoměru, tak těžko říct Dejme tomu, tak od půlky nahoru. Jako beru různý zvuky, šicí stroj neřeším, na to jsem si zvykl , ale tohle je prostě docela slyšet i v integrále a hlavně dřív to nedělalo... Jezdím na pohodu, žádný podtáčení ani přetáčení, takže na pětku nejezdím 60km/h ale tak běžně 100 - 120, občas jí protáhnu víc, když "potřebuju" dojet nějakou rychlobuznu Palce nahoru za rychlobuznu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Hochů teď měním olej v tý mojí 1,2htp na chodníku. Asi už nikdy nic neopravím, štípou mě uši i nehty.