paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problém s motorem po generálce
3.6.2014 v 02:13
Zdravím, mám dotaz, mám Jawu 350/638, dělal jsem kompletní generálku motoru (nový ložiska, repase kliky, výbrusy, nový písty a kroužky). Pořád mám problém, že mi Jawa přestává jet. Od generálky mám najeto 340 km. Olej ředím 1:25 (Mogul TSF), jehla na třetím (posledním zářezu shora). Svíčky mám Brisk N15C, zkoušel jsem i N14C, nepomohlo. Dneska jsem zase jezdil, vše ok, najel jsem celkem 36 km, občas zastavil a nechal to chvíli odpořinout, pak najednou při cestě domu mi začal vynechávat pravej válec, pak se to chytlo a pak to zase přestalo jet uplně, ale to neni, že by přestal jet jeden válec, to přestanou jít oba. Zastavil jsem, válce byly stejně ohřáté, za 3 min jsem nastartoval a dojel normálně domu. Zdá se mi, že je někde problém v elektrice, nemůže to být třeba kondíkem? Taky na zapalování je jeden kabel nezapojenej na konektor, je to jak jsou nahoře na zapalování ty 4 kabely vedle sebe, tak druhej zleva je nezapojenej, bylo to tak ale i před generálkou a normálně to fungovalo. Proč je vypojenej nevím, mám ho zapojit, nebo co s tím už teda :( Prosím poradte, díky moc

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s motorem po generálce

3.6.2014 v 09:06 | Nahoru | #1
hagrid.hagrid>
Jestli je to v záběhu, zkus vyšší otáčky s nižší zátěží. Pokud to držíš v nízkých a středních a máš pocit, že to šetříš, tak naopak píst se pořádně nechladí směsí a nemaže. Zvlášť mi to dělalo problém v chladnějším počasí. Válec je dobře chlazen studeným vzduchem, čili se smrskne a píst je horký, čili nabude.Tím se zmenší vůle. Od doby, co jsem to začal víc honit i když mě proti srsti je klid. Nyní už zajeto, motor výrazně ožil a jede bez problému ve všech režimech.

Edit: Po 3 min. můžeš jet dál, protože se teploty válce a pístu srovnají a opět se vytvoří potřebné vůle.

Naposledy editováno 03.06.2014 09:07:35

(reakce na) Problém s motorem po generálce

3.6.2014 v 09:20 | Nahoru | #2
fidlimydli> ...no jo, ale když už se to mázne, dopuručuju to ošudlit.
Jinak to můžeš zahulit do nepohybliva, to riziko je dost veliké.
Řezat ojnici není moc dobré, že...
V poslední době je to už druhý případ, velice podobný...buď je výbrus příliš těsný a když ne (vůle podle manuálu), je špatný materiál pístu a nebo postup jeho výroby.
Probírá se to na Jawabláznech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s motorem po generálce

3.6.2014 v 10:22 | Nahoru | #3
fidlimydli> možná to bude ono s tou teplotou teď se mi stalo asi před dvěma týdny jak bylo chladno když jsem jel z stk a zima byla pěkná.
Jinak v zabehu není je tam původní motor bez rozborky ,i když na příští rok plánují renovaci a go motorů prostě udělat vše komplet.mám ji na profilů

Sered> jasně ale to zase trošku přeháníš pokud se to přidre z důvodu přehrátí a pak zase vše funguje dál tak nevidím důvod proč hned sundavat válec .

Naposledy editováno 03.06.2014 10:26:13

(reakce na) Problém s motorem po generálce

4.6.2014 v 20:33 | Nahoru | #4
fidlimydli>To chceš říct že má při záběhu jezdit na na trojku a točit třeba 4000-5000rpm ?No a z další "rady" vychází že za horkého počasí je válec málo chlazen tudíž roztažen proto musíš dát co nejméně plynu aby se píst roztáhl a vymezil vzniklou vůli ? Fichtloš-Pokud se ti to přidírá tak se to samo nespraví,něco je špatně-tolerance pístu,vůle zámků píst.kroužků,úhlov.ojnic,chudá směs atd.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 Jirka-Tajsn 3 23.2.2024 v 09:17 Eddie83
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 radys02 37 24.9.2023 v 18:22 krizak66
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 Boss.trx850 9 5.8.2023 v 17:01 pech.
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
JAWA 350/632, 638 výfuky krátké - d... Jawa 350/632, Jawa 350/638 hurikans 8 4.5.2023 v 11:42 mito7


TOPlist