ano, opět se hlásí váš přítel Hipík. Pořídil sem si novou (starou) motorku a nefunguje tak jak bych očekával.
Ano, dá se očekávat že se někdo poučí chyb a že jen blbec udělá stejnou chybu dvakrát. Nebo taky třikrát.
Takže. Moje nová mašina má následující spolu možná související vady. Vezmu to od té nejjednodušší.
1. Nedobijí. Počítám, že je to asi nejsnažší co může bejt. Změřim, koupim novej regulátor, případně budu řešit opravu altíku, ale nemalujem čerta na zed.
2. Nemá výkon. V porovnání s Viragem je to samozřejmě raketa, ale v porovnání s jinou gs500 je to líný. Má mít výkon 31kw, ale nejede ani 120kmh. motor nejde vytočit, ani na volnoběh, nad 8 000rpm. Zatim jediná věc, které se můžu chytit je to, že svíčka levého válce je černá jako uhel, zatímco pravá svíčka má krásnou cihlovou barvu. Měřil sem kompresi a na obou válcích je shodně 8.5-9Bar.
Bude stačit když nechám karburátory seřídit, případně dá se to udělat v domácích podmínkách, či kolik to může stát?
3. Prolínání oleje kolem řadičky. Mizí docela rychle. Za 70km zmizela půlka měrky v motoru. Výfuky nejsou mastné, to už po zkušenostech s čínou poznám. Všechno to mizí kolem hřídelky řadící páky. Samotná řadička mů malou vůli, cca 0.5mm stranově a stejně tak "dovnitř, ven". Pomůže mi, pokud vyměním jen gufero, nebo se bude muset vyměnit i ložisko uvnitř motoru? Je tam vůbec nějaké?
Doufám, že chápeta jak mi ted je a zdržíte se nesouvisejících kometářů.
Takze jedu domu a znova budu sundaavat dekl hlavy.
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Nejlepší bude to dobře natočit a hodit video na youtube, on se ozve někdo kdo má tenhle starší typ. GSko musíš mít naposlouchané.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Asi si to muselo sednout. Protože zrovna na pravém výfuku je jediná podložka, do kterou sem neupravoval.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Pokud to ted za tepla cvaka min, tak je to OK, maximalne to muzes po nejaky dobe zase zkontrolovat. Ale samozrejme na uplne studenym motoru, ne po jizde (pokud manual nerika jinak).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
dj_hroch píše: Redguy> Přesně tak, mlaskání nevadí a stejně časem zmizí, pokud mlaská i za tepla tak to je dočasný stav, stejně se dřív nebo později zaklepe také. I kdyby ne tak furt to je bezpečnější varianta. Stejně jako s řeťazem, raději ho mít o chlup volnější než si vylágrovat výstupní ložisko...
ješišmarja, mně motorka vůbec nemlaská, je to normální ???
Naposledy editováno 14.06.2014 00:14:45
ještě si seženu držák na kafe
jinak k tomu zvuku - v článku o mojí motorce kdosi napsal, že její zvuk je poněkud sekačkoidní. hluboce se mně to dotklo !!!! ( a měl pravdu)
mlaskající sekačka .............
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Hippieguy píše: Jedna podložka stojí 275kč. Takže za 3 dáš 825kč...
Kde berete takový ceny? 50kč za kus. Jakej máš průměr podložek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
kodl77 píše: Kde berete takový ceny? 50kč za kus. Jakej máš průměr podložek?
29.4mm, njbližší sem našel 29mm, a tam stojí jedna 270kč. Podložky
Tak jezdí, dneska sem na ní jel jen na Václavák a zpět. Ničeho špatnýho sem si nevšiml, zahřátej motor jen ševelí. Je to tak trochu šicí stroj, ale to by mělo být normální.
Jediný zvláštnosti, který sem si všim je spotřeba. Jezdim za 5l. Pořád. Když sem jel dálku mimo dálnice, takže furt 80-90kmh, měl sem spotřebu přesně 4.8l.
Byl sem se projet s kamarádem na GS500E a dalšim klukem s VFR800, takže sem neustále vlál za nima a docela to hnali, byl sem překvapenj, jak se na tý motorce dá jet rychle. A spotřeba? 5.1l!!
Očekával bych, že rozptyl spotřeby bude mnohem vyšší. Ten kamarád co má gs500 jezdí "piánko" za 4l, když sportuje, je na 6-7l.
Neni to závada, jen mi to přišlo jako pozoruhodná vlastnost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Byl sem se projet s kamarádem na GS500E a dalšim klukem s VFR800, takže sem neustále vlál za nima a docela to hnali, byl sem překvapenj, jak se na tý motorce dá jet rychle. A spotřeba? 5.1l!!
Očekával bych, že rozptyl spotřeby bude mnohem vyšší. Ten kamarád co má gs500 jezdí "piánko" za 4l, když sportuje, je na 6-7l.
Neni to závada, jen mi to přišlo jako pozoruhodná vlastnost. [/quote]
To je vpořádku. Buď tak moc razantně neměníš styl jízdy jak si myslíš nebo máš líp seřízené karbecy jak to GS500. Což je i docela dobře možné, v originále jak jsou uškrcené tak mají větší rozptyl od asi 3.5l někam výš s tím, že mají v nejpoužívanějších otáčkách díru pak to nemá žrát taky jak kráva a když s tím jedeš za malou spotřebu tak zase vaří olej, vysoká teplota a bílé svíčky, je to utrpení. Já s GS500 po laďáku, KNku a přetriskování jezdím kolem 4.5l furt ať jedu razantněji město nebo dálku po dálnici. S tím, že průběh je bez díry a chová se uplně super.
Sleduj to dlouhodobě, možná si časem posuneš styl a začne žrát také
Ten kamarád jí má dotaženou z německa a otevřenou na 33kw. Karbce ještě neseřizoval a je pravda, že mu to "poloohřátý" dost šptatně chytá. Ta maje chytá i bez sytiče, jen má pak hodně nízkej volnoběh.
Mě připadá, že ta moje snad žádnou díru v plynu nemá, sbírá se od cca 2 000 a táhne až do 11 000, ale tam se podívám jen jednou za vyjíždku. Ten motor má průběh výkonu hodně lineární, když jedu 60 na 6. stupen, otáčky mam cca 3000rpm, dám plnej, tak naprosto plynule zrychluje aý do 160kmh
Naposledy editováno 15.06.2014 00:35:00
2 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 31 | Dnes v 09:53 PlusOne |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 20 | Včera v 19:36 Dejwidos |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |