globalmoto_kveten





Téma: Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
 
28.5.2014 v 11:31
Nemáte někdo tip na dobrého servisáka tady někde v Praze 4, přip. i okolí, co by byl schopen změřit mi v motoru kompresní tlaky? Ta moje paštika začala žrát olej jako tank, včera jsem si připadal jako bych jel na Jawě 350. Nemám tu na to budík, tak si to nejsem schopen proměřit.

Minulý týden se mi na tom vysypal pravý kat, jenže jsem tu káru nemohl odstavit a musel jsem jezdit, což mohla být vcelku zasadní chyba . Včera jsem aspoň endoskopem koukl přes otvory na svíčky do spalovacích prostor (njn, halt veterinář ), jestli tam neuvidím kousky keramiky z toho katu, domrdané horní plochy pístů, nebo poškrábané vnitřní plochy válců - na pravé straně všechny tři válce mokré, karbon co se normálně usazuje na horní ploše pístu byl rozpuštěný a uvolněný, kousky cca 1x1 mm, něco jsem vytáhl ven - jen normální karbon bez kousků keramiky, horní plocha pístů bez stop poškození, vnitřní plochá válců také bez viditelného poškození...levá straná vypadala vcelku taky normálně, jen byla sušší...potom co se vysypal ten kat, tak motor začal mít nepravidelný chod na volnoběh, ne úplně hned, ale po nějaké době...za jízdy nejde nic poznat, auto jede pořád stejně, i stejně táhne, jen jde slyšet rachot "šutrů lítajících v plechovce" - vysypaný kat...všechny svíčky měli elektrody solidně zanešené karbonem, resp. na levé straně na posledních dvo válcích měli svíčky vcelku normální barvu...aspoň jsem včera elektrody očistil od toho karbonu a hle motor začal jít na volnoběh vcelku normálně...
Jinak auto už před tím žralo olej, ale ne tak moc - což tipuju na gufera ventilů...chtěl jsem je nechat vyměnit, no ale pak se stalo tohle...

Že jsem debil mi nepiště, to už vím
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 11:34 | Nahoru | #1
.... naskok diky technice.... )))
(promin pane!)

1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 11:38 | Nahoru | #2
kolik máš na tom prassatu nalítáno? né že bych tomu rozumněl, ale jen mě to zajímá páč ho mám taky

1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 11:43 | Nahoru | #3
Medwed>No aby sis nepřisadil, to si celý ty ...motor se dá sehnat okolo 7 tyček, ale sám ty mrchu těžkou nepřehodím, má to tak 150 kg, nemám na to "šibenici"...navíc, kdo ví jestli ten druhý motor bude ok ...
Opravdu by se mi hodilo proměřit nejdříve ty kompresní tlaky, ať vím co a jak...

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 11:44 | Nahoru | #4
honza> hele já asi tak 3000 km, mám ho asi tak měsíc...prostě smolík no...a to zrovna mladá zbořila svoji oktávku na předek, tak nevím, co mám opravovat dřív...oktávu snad zprovozním do konce týdne...tak budemem mít aspoň jedno auto...

Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 11:45 | Nahoru | #5
znám dobrej servis na praze 8, ale to už je trochu dál ...

servis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 11:46 | Nahoru | #6

2stroke píše: Medwed>No aby sis nepřisadil, to si celý ty ...motor se dá sehnat okolo 7 tyček, ale sám ty mrchu těžkou nepřehodím, má to tak 150 kg, nemám na to "šibenici"...navíc, kdo ví jestli ten druhý motor bude ok ...
Opravdu by se mi hodilo proměřit nejdříve ty kompresní tlaky, ať vím co a jak...



promin... vzdyt me znas :D :D
me rozsekal ten endoskop :D :D

Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 11:46 | Nahoru | #7
já myslel celkově, ten můj má 310 000 se serviskou, ve 280 se dělal komplet podvozek a taky mi žere olej, ale tak normálně

Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 11:55 | Nahoru | #8
honza> jo tak....ten můj by měl mít cca 270 000 a to fakt skutečných...kluk ho dovezl před dvěma lety z De a strčil do toho plyn - ta sekvence je jenom rok a půl stará...k tomu dělal i podvozek (ramena Meyle HD) atd. atd., fakt se tomu věnoval...nemyslím si, že by to byl zmrdeček, no ale samozejmě těžko říct...

Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 11:55 | Nahoru | #9
www.ambservis.cz

zkus toto, vypadaji solidne, neco mi tam kdysi opravovali a uplne v pohode

to co mas ve spalovachi komorach urcite nebude keramika z Katu!!!

Naposledy editováno 28.05.2014 11:58:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 11:57 | Nahoru | #10
MedWed> tak proč to nepoužít, když ho tu mám ...hele, je to jenom tenká ocelová trubička s malými čočkami - prostě rigidní endoskop - a k tomu optický kabel se světelným zdrojem...

1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 11:57 | Nahoru | #11
Jen technická otázka... jak by se mohly kousky keramiky z kaťáku (zařazeného na výfukové cestě) dostat do válců? Jinak, pokud jsou některé válce a svíčky zakarbonované a přitom z odfuku karteru to nefouká stejně, jako z laufu, tak nejspíš budou po smrti gufera na sacích ventilech. A měření kompresních tlaků může ukázat na vyběhané kroužky, ale také na podpálené, nebo rozštelované ventily.

1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 11:58 | Nahoru | #12
Ten náš taky žere olej, to bude vlastnost, ne vada , nalítáno těžko říct, cca 250-300tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:00 | Nahoru | #13

2stroke píše: MedWed> tak proč to nepoužít, když ho tu mám ...hele, je to jenom tenká ocelová trubička s malými čočkami - prostě rigidní endoskop - a k tomu optický kabel se světelným zdrojem...



radsi nevedet, kam jsi to pak strcil! :D :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:07 | Nahoru | #14

Artepx píše: Ten náš taky žere olej, to bude vlastnost, ne vada , nalítáno těžko říct, cca 250-300tis.



aspon vis, co mate cekat :D

2 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:10 | Nahoru | #15
Veterinari kupuji auta s 270 tkm na tachosu, kam ten svet speje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:14 | Nahoru | #16

MedWed píše: aspon vis, co mate cekat :D

já čekám, až to bude mít 400tis a pak s tím pojedem do Řecka (i když to se říká o Fordech - autem tam, vlakem zpět... ale ten ford to dal )

Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:20 | Nahoru | #17
Stev, kubaLC8 - díky, díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:21 | Nahoru | #18

Creck píše: Veterinari kupuji auta s 270 tkm na tachosu, kam ten svet speje


seš jeden z těch co si myslí, že auto vydrží 150tkm?

1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:24 | Nahoru | #19
KubaLC8, J.M.K - zpětnými pulzy...už jsem to takhle na jednom motoru viděl, sice ne na této V6, ale klasickém 4hrnku, ale úplně bych tuhle možnost nevylučoval...

1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:24 | Nahoru | #20
Blbost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:26 | Nahoru | #21
Creck> veterina je jedno z nejhorších zaměstnání na světě - stres, nejvíc sebevražd, pořád v rachotě a hovno prachy, asi tak...

1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:27 | Nahoru | #22
A ojety auto

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:28 | Nahoru | #23
KubaLC8> jo to jsem si taky myslel...

No uvidím, co mi řeknou v servise...

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:29 | Nahoru | #24

KubaLC8 píše: A ojety auto



No právě

Naposledy editováno 28.05.2014 12:29:44

Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:35 | Nahoru | #25
Pořád přemýšlím nad tím, jestli takhle velká spotřeba oleje nemůže být od gufer - no to by ty gufera musely úplně vytvrdnout, nebo se rozpadnout aby to bralo tolik...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:38 | Nahoru | #26
2stroke> Pokud je kaťák hned za parohy, blízko hlavy (jeden takový motor mám doma), tak by se to stát mohlo, ale pokud je to klasika s kaťákem pod podlahou, cca metr od parohů, tak tam mně to nepřijde moc pravděpodobné.
A ohledně životnosti... záleží pochopitelně na konstrukci a kvalitě, ale i na tom, jak s tím člověk zachází. I motor Trabant vydrží 300000km a kastle vydrží tři motory.

E: Co se týče těch gufer, tak klidně mohou být ztvrdlá, nebo i rozpadlá... to se ukáže po sundání víka hlavy. Když motor modře zakouří po zavření plynu, tak jsou to gufera na výfukových ventilech a když zakouří po přidání plynu, hlavně po chvilce volnoběhu a jsou i zakarbonované svíčky, tak jsou to gufera na sacích ventilech.

Naposledy editováno 28.05.2014 12:41:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:40 | Nahoru | #27
J.M.K.> jj, kat klasicky cca třičtvrtě metru - metr za výfukovými kanály...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:42 | Nahoru | #28

MedWed píše: radsi nevedet, kam jsi to pak strcil! :D :D



To se umyje a vysterilizuje ¨...i když tenhle asi jen umyje, je to na nesterilní zákroky - jícny, hrtany, prudušnice, prdele atd...

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:42 | Nahoru | #29
2stroke> Tak to by kousky rozsypaného kaťáku tak daleko vletět neměly.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

28.5.2014 v 12:43 | Nahoru | #30

honza_ píše: seš jeden z těch co si myslí, že auto vydrží 150tkm?



Zalezi co si pod pojmem auto predstavujes.

Starsi auta mely vydrz, u novych by byli vyrobci sami proti sobe kdyby ty auta byly nesmrtelne.

Jednoduse se priprav na dobu kdy auto vic nez pet let nevydrzi, trend ojebavani materialu je ostatne i u motorek.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist