1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJ 600 Diversion motocentrum Olomouc
kubacech píše: moucan> jsem srovnával se svým GS, kde mi na CB chybí 3kw a ani těch 39kw ve dvojko už moc nejede.
No nejede... Jede, ale musí se to držet v otáčkách
A co máš na svym GS za úpravu že má 39kw? Nevím podle čeho počítáš ale CB má 42kw pokud je plně otevřený a zas tak v točkách se držet nemusí. Pokud tu mluvíme o klidný cestovní rychlosti 100-110 km/h tak CB nemá problémy a rezerva na nějaký předjetí tam pořád je. Samozřejmě že se to nedá srovnávat se silnějšíma mašinama a proti nim to opravdu nejede ale co se týče těhlech dvou má CB navrch.
moucan píše: A co máš na svym GS za úpravu že má 39kw? Nevím podle čeho počítáš ale CB má 42kw pokud je plně otevřený a zas tak v točkách se držet nemusí. Pokud tu mluvíme o klidný cestovní rychlosti 100-110 km/h tak CB nemá problémy a rezerva na nějaký předjetí tam pořád je. Samozřejmě že se to nedá srovnávat se silnějšíma mašinama a proti nim to opravdu nejede ale co se týče těhlech dvou má CB navrch.
ty staré GS pro Americký trh měli 38-39kw Ale nebudu se tady dál hádat, protože pro tebe jsou evidentně CB s GS naprosto nesrovnatelné
Z mého pohledu ani jedna ten výkon na jízdu ve dvou nemá. To raději už jak tu padlo Bandit, nebo ZR-7. Tam je mnohem větší výkonová rezerva