paolo_novy Přidat reklamu

Téma: DR 650 Keihin FCR 39 -zkušenosti, rady.
Zdravím.
Po koupení DR650 mi motorka nevyhovuje svým "zpožděním" na plynu, holt podtlakovej karburátor :/
Po prolezení netu, zkonzultováním s kamarády jsem došel na to, že vybavit drko přímím karbecem s akcelerační pumpou bude ono . Našel jsem Keihin FCR 39, tento karbec jsem schopný mít za 2500Kč.
Karburátory se nabízí Keihin FCR 39 nebo Keihin FCR-MX 39, neví někdo jaké jsou v nich rozdíli ?
Dělal někdo někdy něco podobného ? Na DRZ 400 tyto karburátory cpe každý, ovšem na 650 jsem našel pouze na zahraničních stránkách, tudíž to jde A každý si to dost pochvaluje.
Musí se při výměně karburátorů myslet i na sání, nebo originální airbox dokáže plnit dostatečně ?
Neslibuju si nárůst 10koní, lepší odezva od plynu by bohatě stačila. S doladěním na brzdě už počítám.

2 reakcí na tento příspěvek DR 650 Keihin FCR 39 -zkušenosti, rady.

15.5.2014 v 17:19 | Nahoru | #1
39tka bude málo... na objemy 600+ se rve 41čka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR 650 Keihin FCR 39 -zkušenosti, rady.

15.5.2014 v 17:51 | Nahoru | #2
VojtasTTR> To jsem taky četl, že na objemy 500+ se hodí 41ka. Jenže jediný članek na internetu tu, a taky tam dával 39. Proto sem se chtěl zeptat, jestli to někdo nedělal taky.
Takže když už tak rovnou radši tu 41 ? Ta už tu vůbec není, to jedině ebay.

(reakce na) DR 650 Keihin FCR 39 -zkušenosti, rady.

15.5.2014 v 17:55 | Nahoru | #3
VojtasTTR> přesně tady.

"Yeah, I know you want a 41 right? Wrong! At the bare minimum this 39mm FCR blows away the BST40 in flow just by the fact that it doesn't have a butterfly valve and shaft sitting smack in the middle of the flow path after the slide.... add to that the superior technology in just about every other aspect of the FCR-MX's design and the BST is in the dust cloud miles back. Just by size alone the 39mm carb increases the air/fuel velocity at lower engine speeds which takes advantage of the DR's strong part of the power band..... but the FCR-MX has a floating slide seal that further enhances low end carburetion. IMHO the 41 would hack into the most productive part of the DR's power band while providing little if any additional top end and I proved that in my dyno testing. The bottom line is the stock DR engine just doesn't need any more flow than the 39 FCR can provide."

Moc toho nepřeložím Ale zrovna tu vysvětluje proč je 39 pro DRlepší.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 frool 16 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE Smrči-GSX-F 5 25.12.2023 v 23:51 2stroke
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... ZdendaZB 135 10.11.2022 v 08:49 Gahan37
Suzuki DR650 R Spojka Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE FerryUltra 13 28.10.2022 v 16:12 Drakl
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83


TOPlist