Chtěl bych jezdit přes týden po Praze a o víkendech třeba na delší výlet, dejme tomu 200-300 max. Bohužel si však po autoškole zatím nedokážu nijak představit pohodlí a nepohodlí na naháči nebo na kapotě po delší vzdálenosti. Navíc mě okolí odrazuje od nové motorky, protože bcyh to prostě mohl někde praštit, s čímž se samozřejmě počítá. Láká mě někdy si zajet na pár dní na motodovolenou, ale na to je asi ještě brzo.
Jinak vůbec nemám páru o tom, jaké chování mohu očekávat od motorů těch motorek, protože jsem opravdu vybíral jenom podle toho, která se mi líbí a podle ceny, kdy je pro mě 180k už opravdu strop.
Takže ... Novou nebo ojetou? Naháč nebo kapota? Nějaké jiné alternativy motorek?
Díky moc. Na kamenování jsem připraven! Ale taky jste přece začínali a ptali se. Já bohužel v okolí nemám nikoho ... :)
//EDIT ANKETA
Přidal jsem MT 07, ER 6N měla celkem převahu přes 80%, akorat jak jsem rychle odklikl OK, tak jsem nevěděl, že se anketa smaže ...
Naposledy editováno 11.05.2014 13:51:55
1 reakcí na tento příspěvek Jakou novou motorku okolo 160tis.
Výkonově je MT jinde než ER6. Jde o to aby tě něco nepřekvapilo. Jenže pokud jde o poměr cena-stroj,je MT zas jinde. Nechápu stroje NC Honda,za ty prachy. A to je H celkem moje značka... mám starýho Horneta,po několika motkách, ale nedám na něj dopustit. A jel jsem na kde čim. Je to otázka podle gusta každého soudruha. Navíc jsem starej pes a zkrácené motky s tykadlem na SPZ mi jsou ohavné. Ale je jiná doba. Nicméně,MT by byl můj šampion.
Naposledy editováno 11.05.2014 14:35:08
pokud se rozhodneš pro mírně jetou, zkusil bych třeba i Hondu CBF případně i Suzuki SV..
Jinak z tvého výběru cokoli, co ti sedne, jen bych možná fakt šel cestou starší mašiny, třeba zjistíš, že tě to táhne jinam, je to slabý a mnoho dalších důvodů - na nové pak víc ztratíš..
(reakce na) Jakou novou motorku okolo 160tis.
petrsch píše: Jej, díky moc za tipy a rady
S otázkou nové a ojeté motorky. Beru to tak, že i na nový se člověk rozseká. Samozřejmě je asi lepší si odpadat něco na ojeté, ale nevím, nedá mi to. Mám rád moderní věci, nejradši bych šel třeba co jsem koukal na Z800, takovej transformers, prachy by se jakž takž dali, ale musel bych omezit spoustu dalších věcí, nicméně tu motorku si nemyslím, že bych ukočíroval :D
Novou jsem hned pojistil, stará na pojištění vychází tragicky
petrsch píše:
Byl jsem na motosalonu v Brně a co já si pamatuju, tak tam MT 07 teda unikla (nebyla tam?). Ale vypadá to dobře, především za ten peníz! Asi půjdu vyzkoušet. Každopádně jak je to u naháčů s větrem? Neříkám, že pojedu zběsile 180 po dálnici a výše konstantní dobu, protože i 110 mi přijde celkem dost Asi se s tím bojovat dá oproti kapotě, můžete to nějak rozvést?
Autoškolu jsem dělal na ER 5, občas jsme se svezli na chopperovi do garáží předtím a jednou mi právě půjčili na ozkoušení ER 6N. Ten styl alá chopper, to bych se šel asi spíš zabít (nic proti, vůbec by mi to prostě vadilo takhle sedět déle :D) a ještě jsem seděl právě na něčem takovým vysokým jako jste někdo říkal V Strom. No to nevím. Mám teda 176-177, takže co jsem pročítal fora, tak si můžu ještě nějak vybírat i z těch menších motorek, i když mi teda malé nepřijdou (ty velké mi přijdou obři :D). Ale furt tady vycházíme z pár hodin jízd na všech těch motorkách, což asi ani mě moc neřekne. Zrovna teď si myslím, že naháč nebo neagresivní kapota (styl ER 6F - více vzpřímený posez) by mi šikla asi ze všeho nejvíc. Co bude za dva roky, to asi fakt nevím no.
Posez na ER6 F a ER6 N jé úplně stejný (tam se nic neliší) u F to poznáš cca nad 120Km, pokud dáš na N štítek tak rozdíl poznáš cca 140km (aspoň tak jsem to subjektivně na letišti cítil. spíš kapotu využiješ když je déšť a to že ten štítek je velký a zapadá do profilu motorky (u N tam musíš něco přidat). U verze 2010 se mi F zdálo že lépe svítí (novou verzi 2012 jsem porovnat nemohl, ale z recenze je nakrápěcí štítek u F této kategorie super)
petrsch píše:
Jinak bych se chtěl zeptat ještě na zabezpečení. Jaké zabezpečení? Alarm? GPS? U zámek nebo řetěz?
Kvůli pojištění jsou musel mít něco s alarmem, takže mam zámek na kotouč s alarmem, pokud se ti více líbí U zámek pod sedlem je na něho místo a vejde se také.
petrsch píše:
A helma. Teď bych někde vyhrabal vyklápěcí za 3 litry, ale. Mám brýle a čočky mi ne zrovna vyhovují. Kromě toho, že vyklápečky jsou o půl kila těžší, co jsem koukal, tak jsou i o dost hlučnější. Poradíte nějakou dobrou vyklápěčku? Aby mi to tak vyšlo, kolem 8-9k by bylo ideál. Nebo mám se na to vysrat a koupit klasickou integrálu? Co jsem četl, tak jsou i o dost hlučnější, což neumím tak nějak porovnat.
Mam taky brýle helmu mam tuhle:
ASTONE Modular Sunvisio titanium
Ve slevách lze najít i za ty 3000kč, dříve byla 3900-4500kč.
Hlavně si kup něco co máš díly a ještě si to i ověř, začínáš, někde ti helma spadne a chce to náhradní kryty a vše kolem, což u Astonky je (dokupoval jsem plexi a bradový deflektor).
Dobrá je i sluneční clona, tam si to zkus protože některé jsou moc blízko a už se brýle nevejdou, hlučnější trochu jsou výklopky, zase za ten konfort to stojí
Naposledy editováno 11.05.2014 15:50:27
třeba
nebo
taky
démon
jinak taky k tomu rozpočtově-komerčnímu aušusu tvořenýmu podle marketingu stylem "43% zákazníků tvrdí že se jim líbí ufo a pro 53% je důležitá cena, dále 37% upřednostňuje krutopřísnost 40% žádá vykastrované motor aby se jim to jako idiotům nesplašilo" tak jako pejsek a kočička, k tomu opravdu nemám důvěru motorky potom nekonstruují lidi který to baví ale manažeři od počítaču na papírovou figurku navěšují vystřihnutý šatičky a identita se vytrácí
a tadyty herky jako mt-07 tomu naprosto odpovídají.
přišli s tim rákosníci ale za hovno stojí už aji italové. shiver, multistrada....
proto už si další motorku koupit nemůžu, tehdy to byl vrchol, od té doby to už jenom degeneruje
už jen z toho důvodu, že nikdo nezůstane u první motorky kterou si pořídí, tady na 150% platí že s jídlem roste chuť !!
Takže já bych koupil něco staršího, hodnýho a minimálně poruchovýho na vyježdění , co si drží cenu a za rok se to zase dobře prodá, a na další sezónu se posunul o level výš.
Pokud koupíš funglovku, může se ti po pár týdnech stát, že zjistíš že ti nesedla, a když ji budeš chtít prodat, ztratíš na tom pořádnej balík peněz.
Tož tak, ale to říkám jak to vidím já, znáš to: sto hlav sto pravd
Šťastnou ruku při výběru!
Z nových motorek ještě za 160 tisíc koupíš Yamahu XT660R.
Yamaha XT660R
1 reakcí na tento příspěvek Jakou novou motorku okolo 160tis.
I oproti ER6 je MT prakticky ve všem lepší a hlavně o dost levnější
Ale jako vše to má svůj háček, je nedostupná a čeká se na ní dooost dlouho...
Naposledy editováno 11.05.2014 20:13:38
1 reakcí na tento příspěvek Jakou novou motorku okolo 160tis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou novou motorku okolo 160tis.
Haesty píše: Nikdo se tu nezmínil o tom,aby si nechal nějakou rezervu na helmu a hadry
Už mám, jen helmu
SuperSic58 píše: Za rozpočet, kterej máš, bych šel do MT07. Hodíš na ní kufry a štítek a můžeš i pocestovat. A hlavně je to fungl, žádná ošmatlaná ojetina. Každej, kdo na ní už jel, je z ní nadšenej, takže bych na kecy zlých jazyků, že je to herka, moc nedával(beztak se jim rosí žalud, při představě, že by jim řikala pane)
I oproti ER6 je MT prakticky ve všem lepší a hlavně o dost levnější
Ale jako vše to má svůj háček, je nedostupná a čeká se na ní dooost dlouho...
Co to znamená dlouho? Dneska objedu nějakou Yamahu v Praze, tak to asi zjistím, ale je to teda celkem nemilé.
A hlavně kvalitní hadry(nemusí být echt značka) a boty!!! a nezapomeň na páteřák nejlépe extra ty vestavné nejsou tak úplně ono.Aby šel až dolů a chránil i kostrč.Jeden nikdy neví a štěstí přeje připraveným.Co se helmy týká tak tam nešetři.Taky nosím brýle a nakonec jsem skončil u Schubertha.A ty předchozí pokusy s helmama mě stáli jednoho Schubertha navíc
1 reakcí na tento příspěvek Jakou novou motorku okolo 160tis.
Lidé, co na nich jezdí je prý objednávali už v prosinci. Ehm. Možná ještě tak zkusit němce, ale to si nemyslím, že bude jiné.
Jinak oblečení 4sr a boty Rainers mám, koupím nejspíš helma Shark Speed R, Tyhle věci mam už nějak ošéfované.
petrsch píše: Možná ještě tak zkusit němce, ale to si nemyslím, že bude jiné.
máš to za barákem:
http://suchen.mobile...ativeFeatures=EXPORT
jen si zjisti podmínky záruky-jestli je Evropská je to vklidu
Jinak k motorce, za mne V strom.
Naposledy editováno 14.05.2014 04:05:06
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ktm 390 2015 křivé kolo KTM Duke 390 | Vendyys | 8 | 17.4.2024 v 15:28 _Michal |
KTM DUKE 390 Klepání KTM Duke 390 | Boris92 | 3 | 18.2.2024 v 11:45 Vajstík |
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
Meranie paliva Kawasaki ER 6F Kawasaki ER 6F | mmv38 | 11 | 15.12.2023 v 16:52 Anti |
Plexi na Honda CB500F 2018 Honda CB 500F | petr_klecka | 6 | 22.9.2023 v 09:04 petr_klecka |