Zdravím, potřeboval bych poradit.Do baterie mi šlo cca 18 V baterie začala vařit
a čoudit, tzv. baterie v prde.. Je to regulátorem dobíjení..??? na nic jiného
jsem nepřišel.Nestalo se to někomu? Díky za radu.....
Měření magneta (altecu).
Měření regleru.
Vypadá to na odpálený řídící obvod v regleru, tyristory nespínají, regler tak funguje jen jako usměrňovač a veškerý "přebytečný" (=co nesežerou spotřebiče na motorce) výkon z magneta pere do baterky. Ještě můžeš být rád, že se baterka nepřerušila úplně a napětí nevyletělo tak vysoko, že by to odprásklo zapalovací jednotku a přístrojovku.
I když je možné, že je řídicí obvod regleru jen "posunutý", takže by zreguloval těch cca 18V - to ukáže právě ta zkouška s regulovatelným zdrojem a žárovkou (viz druhý odkaz).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35275 | Včera v 19:22 Kubik19 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 | Valdy25 | 22 | 1.3.2024 v 14:44 assassin |