globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oprava zadřeného mita
6.5.2014 v 12:24
Čau, neválí se někomu motor nebo alespoň sada válec a spol na mito 125 ? Zjiˇštuju zatím orientačně, psal kamarád , že to přidřel tak bych chtěl dat dohromady pár kontaktů na lidi, co se jim doma něco válí.. měl odpojený oilmaster a ředil do benzínmu tak si myslím, že nabral benzín navrch frknul trochu oleje a vyrazil..

Oprava zadřeného mita

6.5.2014 v 12:47 | Nahoru | #1
Pokud to není nějaký totální zadření, tak ať udělá nicasil a koupí novej píst. Počítej tak cca 7tisíc Kč.

Oprava zadřeného mita

6.5.2014 v 13:02 | Nahoru | #2
Je to kouslé opravdu ve válci? Nejdřív rozebrat co když je to na klice? K čemu ti potom budou dva válce?

1 reakcí na tento příspěvek Oprava zadřeného mita

6.5.2014 v 13:03 | Nahoru | #3
Všecko uvidím jak sa ně to dostane do ruky, zatím jenom zjišťuju kdo má doma nějakou veteš :)

Oprava zadřeného mita

6.5.2014 v 13:29 | Nahoru | #4
někdy to přežije i ten nikasil, přece jenom oproti litině je to hodně tvrdej matroš, a pokud není odlouplej, tak bych z něj zabrousil ten hliník z pístu, přeměřit válec a podle toho koupit píst...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného mita

6.5.2014 v 13:45 | Nahoru | #5

hrnous píše: Všecko uvidím jak sa ně to dostane do ruky, zatím jenom zjišťuju kdo má doma nějakou veteš :)



Mito je italská veteš!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného mita

6.5.2014 v 15:09 | Nahoru | #6
bulldogbiker> mito je sice "italska veteš", ale taliáni dělali motorky už v době kdy si ještě šikmoočka hráli na Šóguny

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného mita

6.5.2014 v 15:32 | Nahoru | #7

sered píše: bulldogbiker> mito je sice "italska veteš", ale taliáni dělali motorky už v době kdy si ještě šikmoočka hráli na Šóguny



Honda - 1948
cagiva - 1978
Aprilia - 1968
Kawa - kratce po WWII
Suzuki 1953 - 1. motorka


Naposledy editováno 06.05.2014 15:35:26

(reakce na) Oprava zadřeného mita

6.5.2014 v 16:17 | Nahoru | #8
KubaLC8> až nebudeš mít co dělat, tak se podívej na starý doteď funkční špageti značky. Zjistíš, že je to o padesát a víc let dřív! ....

Oprava zadřeného mita

6.5.2014 v 16:31 | Nahoru | #9
Tak proc teda nevyrabi dodnes?

(reakce na) Oprava zadřeného mita

6.5.2014 v 17:22 | Nahoru | #10

sered píše: bulldogbiker> mito je sice "italska veteš", ale taliáni dělali motorky už v době kdy si ještě šikmoočka hráli na Šóguny


ses spletl vid??

1 reakcí na tento příspěvek Oprava zadřeného mita

6.5.2014 v 17:23 | Nahoru | #11
kdo začal dřív s výrobou???
a nebo co se dřív sere??
známe vítěze!! ITALIA gratuluji

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného mita

6.5.2014 v 18:41 | Nahoru | #12

bulldogbiker píše: kdo začal dřív s výrobou???
a nebo co se dřív sere??
známe vítěze!! ITALIA gratuluji



výároba motorek co maj duši byla založená dávno, dávno již tomu. Zajímqvý je že trvá doteďka!
Ducatti - 1911
Guzzi - 1921
Piaggio - 1884
Benelli - 1911

a kde byli v tý době rejžožrouti???? u Šóguna šermovali dřevěnejma mečema

Naposledy editováno 06.05.2014 18:43:15

(reakce na) Oprava zadřeného mita

6.5.2014 v 19:26 | Nahoru | #13
sered> přééésně.

Oprava zadřeného mita

6.5.2014 v 20:59 | Nahoru | #14
tak další posun..kámoš hlásil, že to jde lehce ale komprese 0 :) takže to asi bude ten válec..no uvidíme až sa ně to dostane na stůl..

Oprava zadřeného mita

9.5.2014 v 09:28 | Nahoru | #15
Sundejte válec a uvidíš, vyjel sem a po pár km rána a komprese 0. čekal sem propálenej píst. Nakonec jen přidřený (zapečený kroužky do pístu). Všechno sem hodil oulehlovi, nicasil byl dobrej tak to jen přelapoval, pístní sada, těsnění a za 3 dny sem měl všechno doma stálo to 4 tácky. S novým nicasilem +3 kdyby bylo potřeba. Jinej válec když nevíš jak na tom bude je nesmysl

(reakce na) Oprava zadřeného mita

9.5.2014 v 12:07 | Nahoru | #16

KubaLC8 píše: Honda - 1948
cagiva - 1978
Aprilia - 1968
Kawa - kratce po WWII
Suzuki 1953 - 1. motorka

¨
Moto Guzzi 1921

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného mita

9.5.2014 v 12:15 | Nahoru | #17
sered> Seš si těma rokama jistej? Ducati a Piaggio se mi moc nezdají, ani jedna značka pokud vím nevyráběla motorky před druhou světovou.

(reakce na) Oprava zadřeného mita

23.5.2014 v 19:39 | Nahoru | #18

stráťa píše: sered> Seš si těma rokama jistej? Ducati a Piaggio se mi moc nezdají, ani jedna značka pokud vím nevyráběla motorky před druhou světovou.


Piaggio určitě vyrábělo před WW2
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
Sváření plastů v Praze a nejbližším... Cagiva Mito 125, Ostatní Elektromoto TRIBES 3 3.4.2022 v 17:19 Ditemejdanu


TOPlist