bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastavení bohatosti směsi +automatický dekompresor
Zdravím,
Mám problém s nastavením bohatosti. Na TM 250F mám karbec KEIHIN FCR 39. Moto má díru při jízdě při přidání plynu. Jakmile šroubek utáhnu na doraz, moto chcípne. Jakmile začnu povolovat moto běží, ale ač povoluji klidně i o několik otáček, nic se nemění. Mam tedy blbou velikost volnoběžný trysky? Akcelerační pumpa dává hned s pootevřením šoupátka. Dále mám problém s automatickým dekompresorem. Při našlapování občas páka ztvrdne, nejde prošlápnout. Dělá to jen občas. Co může být špatně? Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení bohatosti směsi +automatický dekompresor

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2014 v 16:17 | Nahoru | #1
Něco podobnýho dělala kámošovi zanesená pumpička. To zatuhnutí páky bude opravdu nejspíš vynecháním funkce automatickýho dekompresoru. Nevim jak je to řešený u TM, ale pokud lankem, tak koukni na napnutí.

(reakce na) Nastavení bohatosti směsi +automatický dekompresor

2.5.2014 v 18:04 | Nahoru | #2
Daniel_cz>
Pumpičku jsem měl právě už rozdělanou, stejně jako celej karbec a vše jsem vyčistil. Pumpičku jsem právě i ladil aby dávala těsně jak se začne otvírat šoupě. Díra tam byla velká, tu jsem z části odstranil naladěním pumpičky. Dekompresor to má automatický, je to součást výfukové vačky a má fungovat odstředivou silou. Podobný mechanismus má třeba YZF. Jen místo kuličky je tam hřídelka s ploškou která se natáčí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zapojení kontrolky směrových světel TM Racing EN 250 F sebajs 4 13.2.2021 v 21:29 luc20
Homologace výfuku TM Racing EN 250 F sebajs 0 8.12.2017 v 10:54 sebajs
TM EN 250 Fi TM EN 250 F LachtyLachtonen 17 23.9.2017 v 09:55 Dominatortm
Rozvody TM EN 250 F MichalGS 2 5.3.2014 v 17:10 MichalGS
tm racing en 300 02 svetelna civka TM EN 250 F Frenk23 5 9.2.2014 v 17:04 Frenk23


TOPlist