Mám problém s nastavením bohatosti. Na TM 250F mám karbec KEIHIN FCR 39. Moto má díru při jízdě při přidání plynu. Jakmile šroubek utáhnu na doraz, moto chcípne. Jakmile začnu povolovat moto běží, ale ač povoluji klidně i o několik otáček, nic se nemění. Mam tedy blbou velikost volnoběžný trysky? Akcelerační pumpa dává hned s pootevřením šoupátka. Dále mám problém s automatickým dekompresorem. Při našlapování občas páka ztvrdne, nejde prošlápnout. Dělá to jen občas. Co může být špatně? Díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení bohatosti směsi +automatický dekompresor
Pumpičku jsem měl právě už rozdělanou, stejně jako celej karbec a vše jsem vyčistil. Pumpičku jsem právě i ladil aby dávala těsně jak se začne otvírat šoupě. Díra tam byla velká, tu jsem z části odstranil naladěním pumpičky. Dekompresor to má automatický, je to součást výfukové vačky a má fungovat odstředivou silou. Podobný mechanismus má třeba YZF. Jen místo kuličky je tam hřídelka s ploškou která se natáčí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapojení kontrolky směrových světel TM Racing EN 250 F | sebajs | 4 | 13.2.2021 v 21:29 luc20 |
Homologace výfuku TM Racing EN 250 F | sebajs | 0 | 8.12.2017 v 10:54 sebajs |
TM EN 250 Fi TM EN 250 F | LachtyLachtonen | 17 | 23.9.2017 v 09:55 Dominatortm |
Rozvody TM EN 250 F | MichalGS | 2 | 5.3.2014 v 17:10 MichalGS |
tm racing en 300 02 svetelna civka TM EN 250 F | Frenk23 | 5 | 9.2.2014 v 17:04 Frenk23 |