bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky
17.4.2014 v 16:16
Ahoj,
Je tohle možné na sériovém nastavení podvozku nebo musi byt nastaven?
Je mi jasné, že i guma má na to vliv
















Předchozí
1 2
Následující

Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 16:17 | Nahoru | #1
seriove

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 16:19 | Nahoru | #2
Nemam busu tak se jen optám: proč by to nemělo být možné a co je "seriové nastavení podvozku" - jako když ti naklikají podvozek ve fabrice, nebo si ho přenastaví nějakej servisak u distributora?

(reakce na) Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 16:23 | Nahoru | #3

FishX3 píše: Nemam busu tak se jen optám: proč by to nemělo být možné?



protoze se mu to jeste nepovedlo tak se pta jestli to neni chyba motorky

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 17:03 | Nahoru | #4
Stačí jen pootočit kolečko sebezáchovy a jde všechno :)

(reakce na) Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 17:07 | Nahoru | #5
Krsmen_> Pravda

Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 17:24 | Nahoru | #6
já jsem na motoškole na seriovym podvozku a gumách PR2 škrtal kapotou a stojánkem o zem ( neměl jsem hlásiče náklonu )

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 17:25 | Nahoru | #7
Nu což, pootočím kolečko sebezáchovy

Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 18:00 | Nahoru | #8
Já na trati v Mejtě odřel vejfukový svody. Na pravý stupně mi chybí hlásič, tak klopím, klopím, slyším chrrrrrr, si říkám a dost, níž nejdu. No a ona to stupna nebyla, ale svod.

Pravda že Hornet je co se podvozku bahno, kor pode mnou. U mě už pomůžou progresivní pružiny s hustějším olejem a pořádnej tlumič dozadu.

(reakce na) Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 18:03 | Nahoru | #9

Madmilan píše: Nu což, pootočím kolečko sebezáchovy



Jj, současně s nakopnutim stroje upravit hladiny v mozku :)

Cos měl za motorky? koukám na Zeda, pred ním?

neni to nic proti tobě, jen mne ten dotaz posouva k tomu co pouzivam jako argumnet pri koupi první motky - že člověk by se měl na lehcich a obratnějsich strojich cca šestkových kubatur naučit lítat a až pak jit na výkonější a těžší stroje kde to učení bude o dost složitější. (neber to jako kritiku tve osoby, netusim jak jezdis jen vychazim z toho co píšeš a samo co jsem zde vyplodil není řešením pro tebe jako spíš varovanim obtížnější cesty pro nevěřící nováčky)

Hodně zdaru při posouvání limitů

Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 18:31 | Nahoru | #10
Rozhodně chápu, že vše chce cvik a jezdi a jezdit.....klopit jde všechno i Jawa 350 Já se učil jezdit na Z1000 a nebyl problém.......Je pravda, že Hayabusa je o něco těžší...

Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 19:12 | Nahoru | #11
taky bych rekl ,ze je to v pohode a jen o tom se prestat trochu bat.
Je teda pravda ,ze nemam seriovej podvozek, ale i tak si myslim ,ze by to slo.
Hlasice sem zkratil na polovinu, cili s nima o zem neskrtam. Sou tam uz jen pro ozdobu.
Dal sem musel vyhodit centralni stojan, a dat uzssi vejfuky, protoze jinak by se skrtalo driv vejfukama. A pak uz se clovek dostane na kapotu. nemam kombosku a slidery na kolenach a tak nevysedam a ani to neumim.
Blackbird je taktez dobrej autobus. Moto ma podle tech. info 253kg (pojotovostni)



2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 19:56 | Nahoru | #12
Nechápu, čemu se tak tlemí.................





(reakce na) Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 20:01 | Nahoru | #13
Madmilan> no co, asi si to chtela zespoda umejt. Takle sme jako maly "spravovali" bicykly bezne .

(reakce na) Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 20:07 | Nahoru | #14

Madmilan píše: Nechápu, čemu se tak tlemí.................







má radost že to nepoložila....

Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 20:13 | Nahoru | #15
To asi nebude holka blondyna, že

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 20:15 | Nahoru | #16
Já myslel,že teď s tebou nebude řeč ani vejlet,když si pořídil dvojnásobný obsah,a trocha mě těší,že se tě budu moct držet aspoň v zatáčkách,když ten krám neumí zatáčet

Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 20:21 | Nahoru | #17
S težším bikem je klopení ještě zábavnější...

(reakce na) Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 20:30 | Nahoru | #18
COMATIK> No už jsem zjistíl, že to i zatáčí, a to jsem si myslel, že budu jezdit pořád rovně )))))

Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 20:35 | Nahoru | #19
největším limitem pro motorku je v 99% případů její pilot

Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

17.4.2014 v 21:30 | Nahoru | #20
Vsecko je o koulich.. Ze zkusenosti ti reknu za v okamziku kdy si budes myslet, ze vic to nwpujde, jsi tak v polovine naklonu..

Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

18.4.2014 v 09:09 | Nahoru | #21
dík za zlepšení rána

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

18.4.2014 v 19:32 | Nahoru | #22
Tak jako nase silnice......

(reakce na) Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

18.4.2014 v 19:39 | Nahoru | #23
Madmilan> Njn, jízda na mašině ...

Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

19.4.2014 v 20:59 | Nahoru | #24
Tak to by me mrdlo

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

20.4.2014 v 11:22 | Nahoru | #25
kukni mi do profilu jak se da jezdit na buse.se zatackama nema vubec zadny problem

(reakce na) Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

21.4.2014 v 16:34 | Nahoru | #26
[quote=Madmilan]Tak jako nase silnice......



a kua to bylo docela tvrdý přistání...

(reakce na) Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

22.4.2014 v 16:41 | Nahoru | #27
adahaya> Pekne sjeta guma je videt, ze se s tim neseres

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

23.5.2014 v 19:19 | Nahoru | #28
Včera jsem byl na okruhu











Naposledy editováno 23.05.2014 19:21:37

(reakce na) Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

24.5.2014 v 14:59 | Nahoru | #29
machy1118> Za kolik zvládne busa okruh?

Suzuki Hayabusa 1300 VS zatáčky

27.5.2014 v 21:22 | Nahoru | #30
Bohužel jsem to neměl jak změřit a za druhe jsem tam byl poprve. Ale jeden mi psal že okruh udělal za 2,23 . já jsem ujel 9 kol a z toho 1,5 kola zahřívací a poslední 1,5kola pomalu, protože se mi udělalo zle.
jinak mě za těch cca 7 kol předjely 4 motorky a já jich předjel asi 10 a to jsem vyrážel mezi prvníma. takže asi sem nějak pomalu nejel :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist