globalmoto_kveten





Téma: Jindřichův hradec
10.4.2014 v 10:32
Přátelé a kamarádi ďábelských strojů, zastavte se v Otíně u Jindřichova hradce a koukněte co pro vás chystáme, pokud mě tam zastihnete,rád pokecám.Ještě každý z nás najede pár km než si budeme moci dát pořádnou baštu a drink, ale hlavní je, že už se na tom maká !


























1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichův hradec

5.7.2015 v 21:36 | Nahoru | #1
milan1963> Však si rozumíme, ani já to nemyslel nijak zle. A jasně, že nejde srovnávat Popular, co do kopce jede 30km/h (měl jsem jednou tu čest jet za něčím podobným dle zadku to mohla Být Piccolo, nebo T57 - je to hodně let, moc si to už nevybavím, takže to dobře znám), s vozem, co v takovém kopci udrží hravě stovku... však F128 byl ve své době snad jediným vozem v ČSSR, schopným jet trvale 125 - 130km/h. Hlavně si vybírat adekvátní trasy, aby člověk zbytečně nezdržoval, přeci jen dnešní provoz už se tím dost štosuje, když nejde předjet a není ani kam uhnout. Ostatně i pro Trabanta je optimální rychlost cca 65... sice zvládne 90, ale to už dělá vír v nádrži.
A každopádně je toto vše obohacením silnic, hlavně si člověk jízdu skutečně užije, když opravdu řídí a nedělá za něj půlku věcí počítač a kupa dalších eln. kurvítek. Mým snem zase byl F132, měl na tu dobu špičkovou výbavu, na přání se dodávala i uzávěrka. Mám někde jeden starý Svět Motorů, kde je na poslední straně uveden. Výborný v nich byl ten motor 2.5D, klasika s řadovým čerpadlem, vysoký krouťák a nezničitelný pracant. Stačilo se rozjet na trojku, dát rovnou pětku a jelo se tak furt, ten motor táhl jako tank. Ale mít doma místo, jako první bych sháněl F124, už jen proto, že má kliku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichův hradec

5.7.2015 v 22:48 | Nahoru | #2
J.M.K.> Klika, to je nepostradatelná věc. U všech svých aut z 30. až 60. let ji mám a mnohdy mě už zachránila.
Kliku by měli výrobci k autům dávat i dnes. V otcově Fabii vyloženě chybí, já bych uvítal u moderních motorek kromě startéru i páku. Mechanická práce nic nezkazí. Navíc je to obřad. Každému bych přál nastartovat si třeba Rumpála, FN 500, Ariela 557 nebo BMW R 75. To je nezapomenutelné.

Naposledy editováno 05.07.2015 22:51:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist