globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jindřichův hradec
10.4.2014 v 10:32
Přátelé a kamarádi ďábelských strojů, zastavte se v Otíně u Jindřichova hradce a koukněte co pro vás chystáme, pokud mě tam zastihnete,rád pokecám.Ještě každý z nás najede pár km než si budeme moci dát pořádnou baštu a drink, ale hlavní je, že už se na tom maká !


























1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichův hradec

5.7.2015 v 22:48 | Nahoru | #1
J.M.K.> Klika, to je nepostradatelná věc. U všech svých aut z 30. až 60. let ji mám a mnohdy mě už zachránila.
Kliku by měli výrobci k autům dávat i dnes. V otcově Fabii vyloženě chybí, já bych uvítal u moderních motorek kromě startéru i páku. Mechanická práce nic nezkazí. Navíc je to obřad. Každému bych přál nastartovat si třeba Rumpála, FN 500, Ariela 557 nebo BMW R 75. To je nezapomenutelné.

Naposledy editováno 05.07.2015 22:51:17

(reakce na) Jindřichův hradec

7.7.2015 v 23:51 | Nahoru | #2
milan1963> On by v podstatě nebyl problém udělat kliku i u motoru napříč - stačilo by kuželové ozubení na řemenici, do něj kolmé kolo s volnoběžkou, do které zabere klika - kolo by se mohlo klidně i pákou odklápět, takže za běhu motoru by nebyl žádný přidaný mechanický odpor. Jen holt na kliku najít místo, těžko by mohlo vadit, že by nebyl v ose vozu.
A u moderních motorek mně též dost vadí absence startpáky. Nejen, že může leckdy zachránit kůži, ale hlavně to k motocyklu jaksi "patří". Mohl jsem předloni mít Ural 650 Solo, sice "replika" někdy kolem r. 2002, ale vše klasika, žádné plasty, ještě bych si na něj dodělal ruční řazení, jak na kvalty, tak na zpátečku. Bohužel finance a hlavně zdraví (tou dobou jsem ještě čvadral o franc. holích a nepřehodil bych nohu přes sedlo) to nedovolily. A co kolega z JHmoto tvrdil, tak když jej zkoušel cca po 2 měsících, co jej měli na krámě, tak čapnul v pohodě na druhé šlápnutí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist