globalmoto_kveten





Téma: Jindřichův hradec
10.4.2014 v 10:32
Přátelé a kamarádi ďábelských strojů, zastavte se v Otíně u Jindřichova hradce a koukněte co pro vás chystáme, pokud mě tam zastihnete,rád pokecám.Ještě každý z nás najede pár km než si budeme moci dát pořádnou baštu a drink, ale hlavní je, že už se na tom maká !


























1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichův hradec

5.7.2015 v 16:32 | Nahoru | #1
J.M.K.> Rozumíme si, já to bral trochu s nadsázkou. Moje Populary nelze srovnávat s vozy ze 60. a 70 . let, "spodový" má maximální rychlost 85 km / h., ale do kopce jezdím tak třicítkou, po rovině 50 a když jedu 60, zdá se Popularu o čertech však je autu 77 let....ale STK prochází vždy bez výhrad . Populary OHV jsou na tom o něco lépe, ale taky v dnešní době nestačí. Jezdím se kochat, když spěchám, jedu na Jawě, ta jede i 160 , ale tato rychlost už je daleko za limitem. At' je vozidlo staré 40 nebo 80 let, je obohacením našich silnic. A to nepíšu proto, že zrovna italská produkce se mi opravdu líbí. Jo a můj dětský sen ? FIAT 2300 coupé.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichův hradec

5.7.2015 v 21:36 | Nahoru | #2
milan1963> Však si rozumíme, ani já to nemyslel nijak zle. A jasně, že nejde srovnávat Popular, co do kopce jede 30km/h (měl jsem jednou tu čest jet za něčím podobným dle zadku to mohla Být Piccolo, nebo T57 - je to hodně let, moc si to už nevybavím, takže to dobře znám), s vozem, co v takovém kopci udrží hravě stovku... však F128 byl ve své době snad jediným vozem v ČSSR, schopným jet trvale 125 - 130km/h. Hlavně si vybírat adekvátní trasy, aby člověk zbytečně nezdržoval, přeci jen dnešní provoz už se tím dost štosuje, když nejde předjet a není ani kam uhnout. Ostatně i pro Trabanta je optimální rychlost cca 65... sice zvládne 90, ale to už dělá vír v nádrži.
A každopádně je toto vše obohacením silnic, hlavně si člověk jízdu skutečně užije, když opravdu řídí a nedělá za něj půlku věcí počítač a kupa dalších eln. kurvítek. Mým snem zase byl F132, měl na tu dobu špičkovou výbavu, na přání se dodávala i uzávěrka. Mám někde jeden starý Svět Motorů, kde je na poslední straně uveden. Výborný v nich byl ten motor 2.5D, klasika s řadovým čerpadlem, vysoký krouťák a nezničitelný pracant. Stačilo se rozjet na trojku, dát rovnou pětku a jelo se tak furt, ten motor táhl jako tank. Ale mít doma místo, jako první bych sháněl F124, už jen proto, že má kliku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist