Téma: rozumim autům uplnou ...
 
5.4.2014 v 15:11
p...iii...č...u a protože jsem extrovert a rád se o své pocity dělím, chtěl jsem tuto skutečnost dát celému světu na odiv a pořídil si renault...v pořadí jíž třetí...tož jen do mě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozumim autům uplnou ...

18.5.2014 v 09:45 | Nahoru | #1
J.M.K.> No já ani nevěděl, že něco takovýho je..takže jsem to viděl uplně poprví v tomhle autě a působilo to na mě takovym futuristickym a zvláštním dojmem..taky mám radši klíček než start/stop. A Budíky už k autu patřej, ale ...ta výbava, prachy, rok, prostor mě ukecal to vzít.

(reakce na) rozumim autům uplnou ...

18.5.2014 v 13:54 | Nahoru | #2
Loggy> Tam jde v podstatě i o bezpečnost... princip je v tom, že zatímco u analogového budíku si lehko zapamatuješ, v jakém úhlu je rafička při které hodnotě natočena a pak stačí ji sledovat jen periferním zrakem. Kdežto na údaj číslicového ukazatele se musíš soustředit a hodnotu opravdu přečíst, což dokáže dost odpoutávat pozornost od sledování provozu kolem sebe a někdy je to bohužel rozhodující faktor, zda dojde/nedojde k nehodě.
Jezdil jsem chvíli s Twingem a tam je číslicový tachec nejen v dost utopené kapličce, ale navíc je přesně uprostřed palubky, kdežto před řidičem je jen pár nepříliš významných kontrolek... to fakt musel vymyslet magor, co v životě za lívancem neseděl.
A když tak čtu, co všechno s tím autem máš za problémemy, tak to na mě nepůsobí jinak, než že je to přecpané tunou naprosto zbytečných kurvítek - takové auto by mně do baráku nesmělo. Však se stačí podívat, co zvládl projet D. Přibáň a spol. s Trabantem, F126 a 250kou panelkou... Ochcávka, natož Tebou popisovaný žabožrout by se rozsypaly už po prvních pár stovkách km, pokud by vůbec ujely i to málo. Sice se chlapi také potýkali s poruchami, ale to, co by jim hrozilo u "moderního" auta, by v těch polních podmínkách neopravili ani ve snu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist