2 reakcí na tento příspěvek rozumim autům uplnou ...
Takže je logické, že ta Laguna prostě bude potřebovat větší údržbu, ale proti oktávce je prostě o třídu vejš.
A co se týká toho palubního počítače za 20 tisíc - na vrakáči si kup za 2000,- celou přístrojovku a vyřešeno.
Ale nejvíc se mi líbí jak všichni majitelé oktávek jenom lejou naftu, jezdí, a nevrazej do toho ani korunu Takže brzdy, tlumiče, rozvody, oleje, spojky atd, vše zdarma...že já vůl nešel do oktávky
Krovak píše: Nojo, jenže tu porovnáváte neporovnatelné. Ono si stačí uvědomit, jaká výbava je ve starý Oktávce a jaká v Laguně. Pak je tu letitá jednoduchá prověřená rotačka vs commorail. Obtokový turbo vs variabilní geometrie. O vnitřním prostoru a pohodlí, se radši zmiňovat nebudu. O emisích taky ne (ne že zrovna tohle by mi nějak rvalo žíly ).
Takže je logické, že ta Laguna prostě bude potřebovat větší údržbu, ale proti oktávce je prostě o třídu vejš.
A co se týká toho palubního počítače za 20 tisíc - na vrakáči si kup za 2000,- celou přístrojovku a vyřešeno.
Ale nejvíc se mi líbí jak všichni majitelé oktávek jenom lejou naftu, jezdí, a nevrazej do toho ani korunu Takže brzdy, tlumiče, rozvody, oleje, spojky atd, vše zdarma...že já vůl nešel do oktávky
rozvody jsem dělal při 180 tis, brzdy beru stejně jako olej spotřební zboží, spojku mám při 230 tis stále původní, tlumiče jsem měnil jen zadní, jinak vše původní (každý rok dělám test tlumičů - dělám ve firmě, která toto zařízení má), ano, laguna je o třídu výše, ale raději jsem šel do nižší třídy než do vyšší, když vím, že zrovna laguna byla problémová, navíc proč oktávka byla za stejnou cenu jako laguna, která byla o 5 let mladší, jsem proště typ, který trochu ustoupí z pohodlí za cenu bezproblému fungujícího auta