Téma: rozumim autům uplnou ...
 
5.4.2014 v 15:11
p...iii...č...u a protože jsem extrovert a rád se o své pocity dělím, chtěl jsem tuto skutečnost dát celému světu na odiv a pořídil si renault...v pořadí jíž třetí...tož jen do mě

2 reakcí na tento příspěvek rozumim autům uplnou ...

14.5.2014 v 16:16 | Nahoru | #1
Nojo, jenže tu porovnáváte neporovnatelné. Ono si stačí uvědomit, jaká výbava je ve starý Oktávce a jaká v Laguně. Pak je tu letitá jednoduchá prověřená rotačka vs commorail. Obtokový turbo vs variabilní geometrie. O vnitřním prostoru a pohodlí, se radši zmiňovat nebudu. O emisích taky ne (ne že zrovna tohle by mi nějak rvalo žíly ).
Takže je logické, že ta Laguna prostě bude potřebovat větší údržbu, ale proti oktávce je prostě o třídu vejš.

A co se týká toho palubního počítače za 20 tisíc - na vrakáči si kup za 2000,- celou přístrojovku a vyřešeno.

Ale nejvíc se mi líbí jak všichni majitelé oktávek jenom lejou naftu, jezdí, a nevrazej do toho ani korunu Takže brzdy, tlumiče, rozvody, oleje, spojky atd, vše zdarma...že já vůl nešel do oktávky

(reakce na) rozumim autům uplnou ...

14.5.2014 v 22:20 | Nahoru | #2
Krovak> Kdyby to bylo tak jednoduchý..musí mi sedět rok, objem motoru, a ještě takovej kód kterej je napsanej vzadu na display, ten když nesedí, tak to fachat nebude (bohužel mám prej ten nejvíc poruchovej a nejmíň k dostání. To mi řekl jeden mechanik ve Slanym)..teď bych měl jet pro jeden až do chrudimi to je ode mě cca 150km, kde má jeden chlap uplně stejnýho Rencka jako já střelenej na bůček, tak doufám, že to rozeběhnu...a pak to ještě musim dát někomu na diagnostiku aby mi do toho nahrál data z toho mýho rozbitýho displaye (poček km atd.) co vyjde taky aspoň na 1500,-

(reakce na) rozumim autům uplnou ...

21.5.2014 v 08:00 | Nahoru | #3

Krovak píše: Nojo, jenže tu porovnáváte neporovnatelné. Ono si stačí uvědomit, jaká výbava je ve starý Oktávce a jaká v Laguně. Pak je tu letitá jednoduchá prověřená rotačka vs commorail. Obtokový turbo vs variabilní geometrie. O vnitřním prostoru a pohodlí, se radši zmiňovat nebudu. O emisích taky ne (ne že zrovna tohle by mi nějak rvalo žíly ).
Takže je logické, že ta Laguna prostě bude potřebovat větší údržbu, ale proti oktávce je prostě o třídu vejš.

A co se týká toho palubního počítače za 20 tisíc - na vrakáči si kup za 2000,- celou přístrojovku a vyřešeno.

Ale nejvíc se mi líbí jak všichni majitelé oktávek jenom lejou naftu, jezdí, a nevrazej do toho ani korunu Takže brzdy, tlumiče, rozvody, oleje, spojky atd, vše zdarma...že já vůl nešel do oktávky



rozvody jsem dělal při 180 tis, brzdy beru stejně jako olej spotřební zboží, spojku mám při 230 tis stále původní, tlumiče jsem měnil jen zadní, jinak vše původní (každý rok dělám test tlumičů - dělám ve firmě, která toto zařízení má), ano, laguna je o třídu výše, ale raději jsem šel do nižší třídy než do vyšší, když vím, že zrovna laguna byla problémová, navíc proč oktávka byla za stejnou cenu jako laguna, která byla o 5 let mladší, jsem proště typ, který trochu ustoupí z pohodlí za cenu bezproblému fungujícího auta
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist