globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: větrák/olejovej chladič GSX600F
2.4.2014 v 14:22
zdravim hoši a páni konstruktéři...měl bych v úmyslu dát si před olejovej chladič větrák, protože se motorka v koloně neuvěřitelně taví. Ktomu občas nějaká gumovačka nebo zkouška na zadní a tečou mi válce...jaký máte názor?...Je to kravina nebo by to šllo nějako provést?
Anketa: větrák před oleják
ano
25%
2
ne
75%
6

1 reakcí na tento příspěvek větrák/olejovej chladič GSX600F

2.4.2014 v 20:41 | Nahoru | #1
..olej neni voda takze se nevari pri 100 stupnich a snasi teploty mnohem vyssi a kdyby byla teplota oleje pro jizdu dulezita tak bychom tam urcite vsuchni meli teplomer.....naprotitomu jestli si tam hodlas bastlit protikolonovej vetrak tak jo klidne to vyzkousej a dej vedet

(reakce na) větrák/olejovej chladič GSX600F

Skvělá odpověď, děkuji! 3.4.2014 v 09:10 | Nahoru | #2

Duritio píše: ..olej neni voda takze se nevari pri 100 stupnich a snasi teploty mnohem vyssi a kdyby byla teplota oleje pro jizdu dulezita tak bychom tam urcite vsuchni meli teplomer.....naprotitomu jestli si tam hodlas bastlit protikolonovej vetrak tak jo klidne to vyzkousej a dej vedet



Hele sice se nevari pri 100 stupnich jako voda (záleží samozřejmě na tlaku) ale optimální provozní teplota oleje je cca 100°C..Při téhle teplotě má optimální mazací vlastnosti...Vyšší teplotou se mazací schopnost snižuje a olej degraduje...Proto máš na mašině rádoby chladič oleje...On funguje i obráceně tj. že při nízkých teplotách ti ho voda pro změnu zase ohřívá...A věř, že když stojíš někde v koloně, nebo gumuješ tak na olejáči není problém dostat se s teplotou oleje na cca 140°C - 150°C a to mu samozřejmě moc nesvědčí...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist