1 reakcí na tento příspěvek Yamaha ST nebo MG Stelvio NTX
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha ST nebo MG Stelvio NTX
Jinak jestli mas jeste cas, tak nekdy kolem cervna ma Guzzi predvadeci dny, kde si muzes jejich motorky pujcit a minulej rok tam Stelivo bylo!
http://www.aspirit.c.../novinky/?new_id=254
3 reakcí na tento příspěvek Yamaha ST nebo MG Stelvio NTX
Jedou cca stejně. Tam nepoznáš rozdíl. Samozřejmě, kde je Yamaha motorem uhlazená a jakoby až přespříliš dokonalá, tam má Guzzi svůj jedinečnej vibrační charakter a je na ní lepší svezení co se zpětné vazby týče. Guzzi je masivnější, má vyšší těžiště, ale je lépe ovladatelná než Yamaha. Prostě se lépe skládá do zatáček a lépe reaguje při rychlých změnách směru. Při manipulaci na místě je Yamaha snadnější. Ale při mých 172cm mám problém se všemi motorkami. Ovšem pokud dáš do Guzzi stejně benzínu jako do Yamahy, jsou stejně těžké, takže rozdíl je jen v těžišti. A ve velikosti, protože Yamaha je oproti Guzzi štíhlá. Guzzi nemá tak intenzivní nástup brzd, ale když už začnou brzdit, Guzzi lépe brzdí. Pokud Yamahu, tak ten novější model (ZE), protože má lepší plexi, a nebo neZE model již s tím novějším plexi. A nebo přední plexi vyměnit. Origo malé plexi co se dělalo na starém modelu ST mi přišlo oproti Guzzi nedostatečné (jakkoliv Guzzi ho taky nemá kdovíjakou hitparádu).
Zvuk má ST strašnej. Je to prostě strašlivě utlumený až nezáživný.
NTX má oproti ST tu výhodu že je už komplet oblečený. Padáky, mlhovky, kufry, apod.
Jinak jsem z velikých cendur projel snad všechno a kdyby nebyla Guzzi, tak bych si koupil ST
Chce ty motorky bezprostředně po sobě vyzkjoušet abys to pocítil. Půjčil jsem Guzzi majiteli PEMM v Brně (měl jsem od něj zase půjčenou ST) a on sám překvapivě prohlásil že se mu na Stelviu jede lépe
Kdyžtak se zeptej na něco konkrétního.
Naposledy editováno 02.04.2014 18:44:52
Mě osobně by brala Gzzzina. Je to takový paskvil divný až je krásná. Podle mě je to jedna z velmi dobrých a hodně nedoceněných motorek. Všichni se toho dost bijí, šáhnou raději po GS a pod. Ale právě proto bych šel do Guzziny. Jel jsem na Yamaze a nebyl jsem s ní vůbec unešený, jak jsem čekal. A ptoro bych po této zkušenosti neváhal. Ta Yamaha mě neoslovila teda vůbec . Byl jse zklamán ...Neboj se toho a jdi do Guzzi.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha ST nebo MG Stelvio NTX
Naposledy editováno 02.04.2014 20:37:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha ST nebo MG Stelvio NTX
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha ST nebo MG Stelvio NTX
Na druhou stranu znám dva lidi, který guzzi po sezóně prodali protože na to neměli nervy, furt nějaký problémy.
Takže to bude asi kus od kusu.
Jinak je spotřebě > dlouhodobá je 5.5, ale mam dvouventil, stelvio je čtyřventil a z doslechu vím ze si tyhle motory vezmou malinko vic, ale tak o litr, vic ne.. Jsem zvedav co napíše Seikos, jestli vubec spotřebu nejak sleduje.
Jinak guzzi ma charakter který ti zadny japonec nenabídne a dnes na ne dávají snad 4 roky záruku, takže bych se ji nebál
Ale stejně se zkus svézt a pak se rozhodni sám srdcem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha ST nebo MG Stelvio NTX
Padrino píše: seikos> diiky mooc za reakci a uzitecnou odpoved, Stelvio se mi mooc libi, vsude jsou na nej same dobre reference, jen ja mel zatim Japonciky, kteri slapali bez vady, tak nevim co cekat od Itala, design je nadhera, ale co provoz??? Byt jediny znamy, ktery ji ma uz druhou , si ji nemuze vynachvalit!!! Jedine co mi kazi radost je ten tragicky, dle mne, nosic kufru- ta tyc zezadu- na tom se susi trenky??? Neda se to vyresit jinak?? Moto krasne a ten nosic to przni!!! A jak chodi spotreba??? Jeste co se tyce vyhrivanych hefttu- origo ci ne?? A ukazatel kvaltu mas?? Diky za reakci
Neco si o ni muzes precist u me v profilu. Jedina vaznejsi zavada za soucasnych 42tis najetych km bylo, ze mi odesla vacka na levem valci. Byla to systemova zavada a Guzzi to resila zmenou koncepce zdvihatek. Od r. 2012 nemaji zdvihatka na konci kulicku, ale rolnu a zdvihatna se po vacce kutali, takze ji nemohou poskodit. Guzzi je natolik solidni, ze vydala 3 servisni kity a komu se tohle stane (az do roku 2006 zpetne), tak mu to zdarma vymeni uz za system s rolnou. Vymeneno v zaruce.
Ten zadni nosic ma pres sebe plast. Ten kdyz sundas, je pod nim masivni ocelova tyc z pevnostni oceli. Ukotvena tusim ze ctyrmi srouby k podsedlovemu ramu. Da se to sundat. Ja mam na tom plotnu na kufr.
Spotreba se odviji od teploty a jizdniho stylu. Cim je tepleji, tim je nizsi. Cim jedes agresivneji, tim je nizsi. Kdyz byla motorka nova, tak brala tak 6,5. Po 30 tis slezla spotreba na 6.
Origo vyhrivane hefty jsou drahe. V Aspiritu za ne chteli kolem 6 tis. Ale kup si urcite origo. Jednak je pripojis na pripravene konektory, za druhe je muzes ovladat pripravenym tlacitkem na levem ukazovacku a za treti muzes pak jejich funkci sledovat na LCD. Muzes si je ovsem koupit na Ebay. Tam stoji cca polovinu.
Ukazatel kvaltu mam. Jeho navod na pripojeni najdes u me v profilu.
Naposledy editováno 03.04.2014 06:43:15
Pres zimu repase brzd - nove tesneni, prelesteni pistku.
Jen cca v 80 tis odeslo serizovani prednich tlumicu, vidlice rozebrany a preventivne vymena futer a gufer. Serizeni nejde dobre opravit, je zalisovano na nerozebiratelny spoj. Vidlice funguji relativne dobre i tak, serizeni upraveno hustejsim olejem.
Spotreba jak pise Seikos, cim vic tlacis na pilu, tim min. Mam cca mezi 7-8. Pocitac zkresluje, ukazuje neco pres 5.
Upravy vyfuk Agostiny a upravena mapa, vyssi plexi a nadstavec MRA, ukazatel kvaltu viz Seikos.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha ST nebo MG Stelvio NTX
Padrino píše: seikos> diky moc, je videt, ze jsem se obratil na toho praveho, jsem vice mene rozhodnut, jen jsem se chtel ujistit, ze dobre! K tomu ukazateli kvaltu- ktery vybrat, at to moc nehyzdi, myslilm, ze to uz tam tak mohli dat Co se tyce heftu, mas pravdu, naco dalsi ovladac, holt clovek musi zase hloubeji do kapsy.. Jen jeste dotaz na top case- ty kufry vypadaji vsechny jako Trax - myslis, ze ma cenu kupovat origo za 11litru nebo napr cerny Trax za polovicku?? Bude to moc drsny?? Dik jeste jednou za cenne rady!!!
Já mám Gipro-X + k němu kabelovou sadu. Jestli tam jde jiný model netuším.
Topcase jsem měl také Trax, ale vyměnil jsem ho za veliký plastový Givi. Kvůli tomu že je větší a má lepší ejrodynamiku Do Traxu se mi vešla jen jedna helma. Do 46l Givi dám dvě. Jinak ty originál jsou taky Traxy od SWmotech. Jen si je Guzzi nechává u nich dělat a trochu si je modifikuje. Topcase bude určitě zcela bez modifikace.
Tahle tyč se dá sundat. Je to jen rozpěrná tyč která mezi sebou fixuje kufry, kdybys je měl extra hodně naložené. Podle mě to ale bude dobře držet i bez té tyče, bo držáky kufrů jsou ještě celkem solidně ukotvené k zadním stupačkám. Případně si udělej modifikovanou. Někde jsem to viděl na ADVrideru. Ten člověk tam měl laďák a tu tyč měl pootočenou že mu šla až za horní částí SPZ a nebyla skoro vidět.
Naposledy editováno 03.04.2014 10:53:06
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pyreneje,Sardinie,Korsika 2024 Yamaha XT1200Z Super Tenere | 31081 | 11 | 14.4.2024 v 02:55 MiKXX |
XT1200Z - elektrika - Blikaju pravé... Yamaha XT1200Z Super Tenere | hudekd | 11 | 4.3.2024 v 19:22 hudekd |
Yamaha XT1200Z super ténéré Yamaha XT1200Z Super Tenere | jannyjohn112 | 8 | 7.1.2024 v 11:03 _pat_ |
Teploměr vzduchu kecá Yamaha XT1200Z Super Tenere | MartyBar | 7 | 19.12.2023 v 06:30 Lopp |
Spojka Yamaha XT1200Z Yamaha XT1200Z Super Tenere | Boda | 11 | 17.12.2023 v 22:59 Slávek-TDM |