3 reakcí na tento příspěvek oleják z auta
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oleják z auta
lionLH píše: Nevím proč tedy borci nedáváte i olej co patří do auta ? Nevím které auto má společnou náplň s převodovkou a spojkou ? Rozdíly v nastavených tlacích můžou být pro někoho zanedbatelné, jenže je taky jiná viskozita oleje které nemusí vyhovovat filtrační materiál daného filtru. Třeba do tuningu jsou někteří ochotni vyhodit tisíce a na součástce která zajišťuje funkci a životnost motoru šetří. Zdánlivě jednoduché věci nejsou až tak jednoduché ! Srovnání s brzdovými destičkami , pokud budou rozměrově sedět ??? A co tvrdost desek a kotouče ? Následné pískání brzd nebo nadměrné opotřebení..... Pokud se k něčemu vyjadřuju tak o tom musím něco vědět...........
tot jeste rekni proc nejaky vyrobce udava filtr menit pri kazdem oleji 6000 a podobny motor staci 12 000 ob jednu vymenu oleje...na tom filtru to tak záviset nebude..a dalsi poznatek dolejval jsem od auta vetsi mnozstvi oleje jine znacky (stejne viskozity) a po 4000 km olej vypusten cisty jak kdyby byl jeden,zadna emulze a jine ze by si to nesedlo se nekonalo...jen dalsi pripominka na haklivky na oleje..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oleják z auta
Mě by jenom zajímalo, o jakých nastavených tlacích tady furt někteří píšou v souvislosti s filtrem oleje?, mazací tlak reguluje obtokový ventil hned za olejovým čerpadlem v motoru, ve filtru je pouze pojistný obtokový ventil, který pouze v případě studeného a tím pádem moc viskózního oleje (při studeném startu v mrazu) propouští olej mimo filtrační papír ve filtru aby mohl plnit svou funkci a mazat motor. Po poklesu viskozity zahřátím oleje klesne jeho tlak na vstupu do filtru, protože začne protékat filtračním papírem, tím se ventil zavře a všechen olej proudí přes filtrační papír.