Téma: Nastavení podvozku pro sportovnější jízdu
10.3.2014 v 21:53
Ahoj,máte někdo nějaký tip na nastavení podvozku pro sportovnější jízdu mimo okruh,díky.

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení podvozku pro sportovnější jízdu

10.3.2014 v 22:13 | Nahoru | #1
Základ je ho nastavit na svojí váhu. To si už udělal?

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení podvozku pro sportovnější jízdu

10.3.2014 v 22:17 | Nahoru | #2
Mimo okruh? V čechistáně?

To je jasný:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení podvozku pro sportovnější jízdu

10.3.2014 v 22:20 | Nahoru | #3
Fidži_CZ> Vážím 80 kg,nastavil jsem to do továrního nastavení,dal nové gumy Dunlop sportmax sportsmart II,nafoukal gumy dle manuálu a repas předních tlumičů. Potřebuji poradit s odskoky,předpětím a kompresí..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení podvozku pro sportovnější jízdu

10.3.2014 v 22:21 | Nahoru | #4
FiZzeR>

(reakce na) Nastavení podvozku pro sportovnější jízdu

10.3.2014 v 22:28 | Nahoru | #5

Miloš666 píše: Fidži_CZ> Vážím 80 kg,nastavil jsem to do továrního nastavení,dal nové gumy Dunlop sportmax sportsmart II,nafoukal gumy dle manuálu a repas předních tlumičů. Potřebuji poradit s odskoky,předpětím a kompresí..



proštuduj eagleracing.cz, maj tam dost podrobnej návod a je to z toho zjevný i technickýmu analfabetoj jako su já

(reakce na) Nastavení podvozku pro sportovnější jízdu

11.3.2014 v 06:54 | Nahoru | #6
Miloš666> předpětí bych dal podle manuálu nebo zkusil naštelovat podle eagleracing, odskok bych nechal podle manuálu, a hrál bych si s kompresí po půl otáčkách, jak ti to bude vyhovovat.
Ale jestli nejsi schopnej říct co je teď na podvozku špatně, asi to nemá smysl. Na silnici je důležitý aby podvozek filtroval nerovnosti a samozřejmě aby se ti na něm dobře jezdilo.

Nastavení podvozku pro sportovnější jízdu

11.3.2014 v 06:57 | Nahoru | #7
nedávno jsem se o tom rozepisoval trochu víc, jestli si z toho něco chceš vzít:

Předpětí (preload) - stlačí/uvolní pružinu, nastavuje se tím pracovní dráha tlumení vzhledem k tvojí váze. V podstatě by se moc nemělo lišit nastavení okruhu a silnice, ale asi je lepší tu dráhu na okruh trochu zkrátit. Daj se najít návody jak nastavit. Ideální je mít pružiny s tuhostí na tvou váhu, a pak doladit předpětí, tím máš zajištěno že dýlka dráhy bude optimální. Ale nutný to není.
Zjednodušeně, asi bych to nechal podle manuálu

Odskok (rebound) - určuje jakou rychlostí se ti vrací tlumič zpět. Moc bych si s tím nehrál, správně nastavený ti udržuje kontakt kol na silnici. V podstatě by to mělo bejt nastavený tak, abys cejtil kontrolu nad strojem Určitě neplatí čím víc tím líp, pak je motorka zvlášť na brzdách hodně nestabilní. Třeba přetaženej předek se projevuje poskakováním kola při brždění, zadek zase vlněním.
Taky bych to pro začátek nechal na manuálu, maximálně +/- půl otáčky.

Komprese (compression) - určuje rychlost stlačení tlumiče, tenhle parametr spolu s předpětím určuje pocit tvrdosti motorky. Tady je nastavení spíš o osobních preferencích nebo konkrétních podmínkách. Když budeš kroutit jen s tímhle, pokazíš toho nejmíň, a nejlíp ucítíš změnu

Jinak kvalita podvozku není daná tím jak je tvrdej, naopak ty nejlepší dobře nastavený jsou i na silnici docela pohodlný.
Všechno co píšu mám vyzkoušeno na sobě, takže to není čistá teorie, i když kvalita stroje pokulhává.

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení podvozku pro sportovnější jízdu

11.3.2014 v 08:24 | Nahoru | #8
Díky ale myslel jsem jestli už to někdo nemá na Ducati Monster 1000 vyzkoušené abych si s tím nemusel pořád hrát.Třeba by mi to také vyhovovalo a ušetřil bych spoustu času..

(reakce na) Nastavení podvozku pro sportovnější jízdu

11.3.2014 v 09:47 | Nahoru | #9

Miloš666 píše: Díky ale myslel jsem jestli už to někdo nemá na Ducati Monster 1000 vyzkoušené abych si s tím nemusel pořád hrát.Třeba by mi to také vyhovovalo a ušetřil bych spoustu času..



ono to je trochu o vaze pilota a stylu jizdy. Takze seriove nastaveni je kompromis mezi vsim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati s najezdem 100000km a vice [1 ... 6, 7] Ducati Monster 620, Ducati Monster 1000, Ducati Mult... Rutti 196 27.4.2018 v 04:56 bulldogbiker
Čím vyčistit benzín? Ducati Monster 1000 MichalR66 8 2.8.2017 v 23:31 neznamyScooterD
Nejaky chuligan kolem 130k? Mt07? [1, 2] Ducati Monster 1000, Yamaha MT-07 blowb4ck 37 11.5.2017 v 14:03 SuperSic58
Koupě nového moto Ducati 620 vs. 1000 Ducati Monster 1000 Darden 11 8.3.2017 v 21:04 Darden
Monster nejede na jeden válec/jede ... Ducati Monster 1000 Alen 12 30.11.2016 v 21:00 jamajka


TOPlist