globalmoto_kveten





Téma: Praskaj mi svíčky kdo poradí Jawa 50/21
7.3.2014 v 17:13
praskaj mi svíčky kdo poradí

2 reakcí na tento příspěvek Praskaj mi svíčky kdo poradí Jawa 50/21

10.3.2014 v 21:34 | Nahoru | #1
S tím, co píšeš, souhlasím. Mně se uvolnil izolátor nedávno na jedné svíčce u Octavie (mám tu starou, z 60. let). Auto škubalo, jelo na 3 až 4 válce, po výměně je vše v pořádku.
Jinak obecně k Jawám z vlastní zkušenosti doporučuju jedině naše BRISKY, NGK se mi neosvědčily.
K původní otázce se asi už nemá smysl vyjadřovat.

(reakce na) Praskaj mi svíčky kdo poradí Jawa 50/21

10.3.2014 v 21:43 | Nahoru | #2
milan1963> Tak to byl možná ten samý případ, co u mě na křoviňáku. Už nevím, jaká svíčka tam tehdy byla, možná ještě origo od výrobce. Pak jsem dal nějaký Brisk a ta už držela. U těch svíček NGK je obecně známo, že stačí jedno ulití a izolátor jde do kytek - vypálí se v něm cestičky, po kterých pak VN utíká plazivými výboji a svíčku nezachrání ani vypálení nad plynovým hořákem. Je ale zajímavé, že se tato zkušenost týká prakticky jen motorek, u aut naopak zatím vím jen o pozitivních zkušenostech. I když - auta jsou dnes s přípravou směsi úplně jinde, než (stále) většina motorek. Nabízeli mi je, když jsem měnil svíčky v F176, ale radši jsem dal Denso, sichr je sichr. Jinak do F128 jsem vždycky dával Champion N9Y (snad si to označení dobře pamatuju) a ty sloužily výborně (na to, jaký je tam primitivní karbec a zápalko). Ale do Jawy a podobných cvajtaktů jedině Brisk, to je pravda.

(reakce na) Praskaj mi svíčky kdo poradí Jawa 50/21

11.3.2014 v 07:27 | Nahoru | #3

milan1963 píše: S tím, co píšeš, souhlasím. Mně se uvolnil izolátor nedávno na jedné svíčce u Octavie (mám tu starou, z 60. let). Auto škubalo, jelo na 3 až 4 válce, po výměně je vše v pořádku.
Jinak obecně k Jawám z vlastní zkušenosti doporučuju jedině naše BRISKY, NGK se mi neosvědčily.
K původní otázce se asi už nemá smysl vyjadřovat.

nejen k jawám. mám zkušenost,že do všech sterejch karburátorovejch věcí je lepší obyčejnej brisk za 4 pětky. naposledy se mi to potvrdilo u motůrku na lodičku. ngk je náchylný na uchlastání a to je u té lodičky dost problém,protože veslovat třeba 8 kiláků proti proudu je fakt šichta
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA


TOPlist