globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Starter XVS 1100
Zdar, tak dneska přišel na řadu starter. Pokud vám někdo někdy řekne jako mě v servisu, že načatá volnoběžka zlikviduje jen sama sebe nevěřte mu. Odnese to i starter. Stočil se do vrtule, ustřihly se zarážky na držáku uhlíků, jsou omačkané dorazy na ozubení planetového převodu. Pokud jde o zarážky na držáku uhlíků tak ty jsem v létě narychlo navařil a držák srovnal abych mohl jezdit, nakonec jsem stejně sehnal novej. Těď přišel čas to všechno dát do kupy. Takže držák uhlíků je novej, Jenže izolační plast ve statéru byl taky rozmlácenej a jelikož je prach z uhlíků vodivej doplnil jsem plusovej můstek uhlíků izolací - smršťovací bužírkou. Pak jsem musel vyměnit šrouby, které spojují startér vzal jsem nerezové cca 20kč kus (yamaha 300kč kus) no a pak taky O-kroužky. Ty jsem taky nahradil běžně prodávanými za pár korun (Yamaha 250 a 450kč).Pak už stačilo jen startér vyfoukat vzduchem a sestavit. Jen teda teď přemýšlím co dát za vazelinu do planetového převodu. Víte někdo ? Asi MO nebo Grafit... a nakonec pár fotek






















































Předchozí
1 2
Následující

Starter XVS 1100

5.3.2014 v 21:39 | Nahoru | #1
co znam lidi kterejm to odeslo tak to sebou nic nevzalo takze bud si to nechal dyl nez bylo zdravo nebo to bylo nacaty .a nebo holt schoda nahod.kazdopadne to neni bezny uplne.

2 reakcí na tento příspěvek Starter XVS 1100

6.3.2014 v 06:56 | Nahoru | #2
Ahoj, mohl bys sem dát rozměr těch O kroužků? Taky je musím koupit. Jsou vytahaný jak kšandy. Jinak startér mám (resp. měl jsem) do vrtule taky a šrouby pozvohejbaný - ty jsi dával nový?

(reakce na) Starter XVS 1100

6.3.2014 v 07:45 | Nahoru | #3
Chenzee> Ten slabší kroužek je 62x2 a sedí dobře ten druhej dopasuju dneska dal jsem tam 60x3 ale při dotahování vylezl tak pak napíšu rozměr. šrouby jsem dal nové. Klasickej rozměr M6x120 dal jsem nerezové stály nějakejch 18kč bez DPH kus. Ale pozor nejdřiv si je změř na dragstarech se objevují 2 délky šroubů. Všechno je na startérech stejné ale šrouby mají 2 délky (M6x110 nebo M6x120) ty kratší jsem si ja blbec objednal od yamahy takže kdyby si je chtěl ležej mi tu....

Pokud se to pootočilo všetšinou to odnese držák uhlíků, u mne to bylo až tak daleko že se prohnul a ustřihly se zarážky tím pádem se změní poloha uhlíků vůči komutátoru a startér pak neměl sílu.

Naposledy editováno 06.03.2014 07:46:51

1 reakcí na tento příspěvek Starter XVS 1100

6.3.2014 v 07:45 | Nahoru | #4
K těm šroubům - nevim, jestli jsou nerezový dost pevný. Víc bych věřil "ocelákům" - pevnostní šrouby 10.9, příp. alespoň 8.8.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100

6.3.2014 v 07:49 | Nahoru | #5
charlie.vtx1800> nerezové v pevnostní třídě A2-70 mělo by to být podobný jako u 8.8 ocelovejch. Každopádně podle toho jak jsem kdysi rovnal ty originální tak té pevnosti moc neměly

Naposledy editováno 06.03.2014 08:02:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100

6.3.2014 v 09:38 | Nahoru | #6
OndrasHodek> Jak to tak sleduji, buď jsi koupil extra šrot, nebo jsi hroznej puntičkář...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100

6.3.2014 v 10:03 | Nahoru | #7
rancher> No nebyl to zrovna štastnej nákup, dělat na 20000km takovouhle generalku mne zrovna moc netěší, ale když už jsem s tim musel začít a mašina byla kvuli vyndání motoru komplet rozebraná tak projdu všechno... docela rady bych měl do budoucna klid...

(reakce na) Starter XVS 1100

6.3.2014 v 10:10 | Nahoru | #8
OndrasHodek> Nic jinýho už se ti snad vysypat nemůže. Teda může-jako mě-víčko od nádrže....povolený šroubky a jednoho tankování jsem hledal celý zámek rozházený v nádrži

(reakce na) Starter XVS 1100

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2014 v 19:26 | Nahoru | #9
OndrasHodek>Ahoj Ondráši, s těmi nerez šrouby máš pravdu, jsou o hodně pevnější než ty ocelové 8.8. My používáme nerez šrouby na brzdy u auto veteránů, nekroutí se a neohýbají jako ocelové. Doufám, že brzy vyjedeš. Jiří

(reakce na) Starter XVS 1100

7.3.2014 v 06:50 | Nahoru | #10
Chenzee> Tak nakonec jsem dal oba kroužky stejné a to 62x2 za 7kč jeden seděj dobře.

1 reakcí na tento příspěvek Starter XVS 1100

7.3.2014 v 17:56 | Nahoru | #11
Zdarec, měřil jsem ty šrouby a maj 120mm a díky za rozměr O kroužků.
Jinak mi přijde, že těch 20.000km je asi těch posledních, co ta tvá motorka najela. Jiné vysvětlení by bylo jen to, že jí někdo ku..vsky zatápěl pod kotlem. Jinak by přeci nemohla až tak vypadat. Já mám na tachometru 30tkm a myslím, že ta motorka má min. jednou tolik. Ale je to jen pocit.
Ale přeci jde o to, v jakém je stavu a ne kolik má na tachometru, že?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100

8.3.2014 v 09:12 | Nahoru | #12
Chenzee> Zdar. km bych řekl že seděj když jsem přezouval gumu byla ještě z továrny a podle servisky to taky odpovídá.Někdo jí dával tak počudit že praskla hřídel pak někde nějakej čas ležela (vzhledem ke korozi na některejch skrytejch místech) no a pak se to rychle polepilo a pryč s tim. No a pak už to nějakej blbec koupil že (ani důkladná prohlídka na místě i v servisu nic neodhalila) Pokud jde o tu ukroucenou hřídel je to o zacházení jsou tací, kterejm praskla ještě v záruce. No každopádně snad už budu mít klid.... v příštím týdnu se mi vrátí motor ze servisu a začne skládání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100

8.3.2014 v 09:35 | Nahoru | #13
OndrasHodek>Ahoj, až se ten motor vrátí, tak šup, šup s ním do rámu, dotáhnout všechny šrouby, vše radši dvakrát zkontrolovat a honem na cestu. Teplota stoupá, venku se nám dělá hezky. Tak ať ti stroj už jezdí a dělá jen samou radost. A napiš co a jak se povedlo. Zatím zdar Jiří

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100

8.3.2014 v 22:14 | Nahoru | #14
Jiří78> Díky za podporu. Jen co to bude hotový dám sem nějaké zhodnocení servisů kterejma jsem prošel a nějakej rozpočet ať ostatní vědí kdyby náhodou

(reakce na) Starter XVS 1100

9.3.2014 v 09:38 | Nahoru | #15
OndrasHodek>Jasně a držím palce, ať ti to dobře dopadne.

1 reakcí na tento příspěvek Starter XVS 1100

17.3.2014 v 06:40 | Nahoru | #16
OT to OndrasHodek: Ahoj, chtěl jsem se Tě zeptat, když už jsme tu řešili nějaké ty O kroužky, zda náhodou nevíš, jaké jsou ve víčku olejového filtru. Nemyslím odkaz na Parts.. ale rozměry a materiál. Díky za případnou jakoukoliv odpověď.
Ch.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100

17.3.2014 v 08:24 | Nahoru | #17
Chenzee> No čirou náhodou jsem v pátek přivezl motor (už je v rámu) zrovna tyhle kroužky jsem k tomu dostal bokem v pytlíku takže než je tam namontuju zkusím ti je změřit. Jinak pokud jde o materiál tak když jdu kupovat kroužky hlásím v prodejně jestli budou ve styku s olejem, benzinem apod... a podle toho mi dávají materiál.

1 reakcí na tento příspěvek Starter XVS 1100

17.3.2014 v 13:08 | Nahoru | #18
Ahoj, díky moc předem za ochotu . Pokud bude možnost se někde potkat, máš u mě nealko pivo

(reakce na) Starter XVS 1100

17.3.2014 v 20:15 | Nahoru | #19
OndrasHodek>No, už je v rámu, už je v rámu, to je moc pěkné, ale už ti to jede? Tak ať se zadaří, držím palečky. Jiří

(reakce na) Starter XVS 1100

18.3.2014 v 09:12 | Nahoru | #20
Chenzee>






Čau tak naměřil jsem následující :
Velkej černej : Síla něco pod 2mm tak 1,8 (dal bych 2mm) vnitřní průměr 56mm
Červenej : Síla 2mm vnitřní průměr 55mm
Malej černej: Síla 2mm vniřní průměr 7mm

Ber to radši s rezervou docela blbě se to měří na přesno... ikdyž i kdyby sis vzal od každého kroužku 2 velikosti tak to pořád vyjde o hodně levněji než originál...

Starter XVS 1100

18.3.2014 v 21:36 | Nahoru | #21
Moc díky

1 reakcí na tento příspěvek Starter XVS 1100

19.3.2014 v 09:27 | Nahoru | #22
pokud jde o materiál kroužků mohlo by být zajímavé toto :

SBR ( pryž pro méně náročné požadavky)
NBR (pryž odolná olejům )
EPDM (pryž ředěným kyselinám ,odolná ozónu a povětr.vlivům)
CR Neopren (pryž odolná povětrnostním vlivům , ozonu )
VITON ( pryž odolná benzínu , chemikáliím , teplotám do 250°C )
SILIKON ( pryž odolná teplotám 180°C , do potravinářství )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100

19.3.2014 v 09:56 | Nahoru | #23
OndrasHodek: Spíše než VITON bych napsal FPM. Viton je jen obchodní značka DuPonta, jestli se nemýlím.

1 reakcí na tento příspěvek Starter XVS 1100

19.3.2014 v 18:47 | Nahoru | #24
Čau chlapy,čtu tady o těch přetočených šroubech na startéru ,nedalo mi to a šel jsem se podívat do garáže a zjistil jsem že je mám taky pootočený.Co ted s tím ?
Ještě se chci zeptat , když uvolním všechny šrouby co drží startér .....půjde normálně
vyndat ? Jinak mám najeto 23500km , startuje v poho bez žádných pazvuků.
Předem díky za každou radu.

(reakce na) Starter XVS 1100

19.3.2014 v 22:02 | Nahoru | #25

1100Virago píše: OndrasHodek: Spíše než VITON bych napsal FPM. Viton je jen obchodní značka DuPonta, jestli se nemýlím.



Díky za upřesnění...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100

19.3.2014 v 22:10 | Nahoru | #26
Milllis> Čau, stačí odpojit kabel a vyndat 2 šrouby co jdou směrem do motoru. Pak už stačí jen za startér zatáhnout. Pak povolíš ty dva dlouhý šrouby srovnáš pokud to není nějakej etrém ( na zadní straně startéru jsou značky, které přijdou proti sobě) dotáhneš a je hotovo. Ale když už bude venku neuškodí, když sundáš zadní víčko a vyfoukneš vzduchem prach od uhlíků. Při té příležitosti zjistíš jak hodně byl starter pootočenej u mne to šlo až tak daleko, že se kroutil držák uhlíků....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100

20.3.2014 v 20:44 | Nahoru | #27
OndrasHodek>Ahoj Ondráši, tak co, Drag už jede?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter XVS 1100

21.3.2014 v 08:25 | Nahoru | #28
Jiří78> Čau nemam teď moc času tak zatim ne ale v sobotu už snad bude hotovo...

Starter XVS 1100

21.3.2014 v 08:27 | Nahoru | #29
Jinak opravenej startér jsem přezkoušel naprázdno, běží v pohodě, a pokud by někoho zajímal proud nezatíženého startéru tak se pohybuje v rozmezí 29-31A.... už jsem tu kdysi psal proudy startéru při startování tak to teď schválně změřím s novou volnoběžkou

(reakce na) Starter XVS 1100

21.3.2014 v 18:19 | Nahoru | #30
OndrasHodek>Ahoj, takže v sobotu. Doufám, že se ti to podaří bez potíží. Myslím, že už toho musíš mít s tím tvým Drakem až nad hlavu. Tak potom napiš co a jak, držím palečky. Zdar Jiří
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 23 4.5.2024 v 10:41 pepe100
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... jidashek 26 30.4.2024 v 11:56 Monty_78
Megazipnet Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 8 25.4.2024 v 16:33 Rooks
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar oko31 30 15.4.2024 v 20:14 Rooks
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 4 8.4.2024 v 08:43 Rooks


TOPlist