paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Brzdy...lepší starší než nové?!
21.2.2014 v 21:33
Ahoj, potřeboval bych poradit. Sezóna se nám blíží malými krůčky a je na čase zas něco udělat pro moji plechovou krasavici. Narazil jsem na jeden problém a potřeboval bych poradit. Mám na ER 5 origo kotouč, podle manuálu bych měl měnit. Nový měl (teď to nevím zcela jistě) asi cca 5,4mm má se sjet na 4,8 (ASI). Já jsem na 4,5 a budu kupovat nový. Teď jsme se dostali k jádru problému. Kdekoli hledám na netu, nacházím jen rozprodej starších kotoučů (originálů) nebo nové. Originály se mi bohužel nepodařilo najít. Druhovýroba nový má jen 4mm!!! Věřili by jste mu anebo raději koupit jetý, který bude mít třeba okolo 5mm. Děkuji za odpovědi a kdyžtak se mi můžete vyjádřit i k destičkám Kyoto. Mám sice od nich řidítka, ale nikde jsem četl že destičky stojí za .... no však víte. Díky za reakce Honza

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy...lepší starší než nové?!

21.2.2014 v 23:01 | Nahoru | #1
WhiteX> no... podíval jsem se na odkaz a docela mi padla čelist. Dát 7680,- za kotouč se mi zdá docela dost. asi se budu muset podívat po něčem druhovýrobním

(reakce na) Brzdy...lepší starší než nové?!

21.2.2014 v 23:27 | Nahoru | #2
Hans46> Logicky. Brzdový kotouč je spotřební materiál, to se origo nekupuje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist