Dal jsem dohromady prachy a chci koupit gixxer K4-K5 a nevim, jestli 6ku nebo sedmpade.
Povětšinou jezdim s batůžkem, ale když jedu sám, tak si rád zajedu pilu, na což mi už můj 6kovej bandit nestačí :D 80 % všech projížděk ale budem absolvovat ve dvou. Chci raketu, ale ne zas aby mi při každym otočení heftu šlo kolo do nebes. Na dlouhý vejlety do ciziny ponechám bandasku, takže budem absolvovat vejlety jenom kolem komína, žádný štreky. Bohužel nemam možnost se na těhle strojích svíst a proto by mě zajímalo, co byste doporučili. O litru vůbec nepřemejšlim, do toho nepůjdu 100%. Chtěl bych vědět od těch, co na těhle strojích jezděj, jestli má smysl kupovat šestku, nebo se mi na tohle ježdění hodí víc 750. Primární otázka tedy zní, originálně , koupit 600 nebo 750? :D díky za názory
Naposledy editováno 23.02.2014 08:16:04
1 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5
kut píše: poradim ti dve veci o kterych popremyslej.Ja mel jak 600,750 tak i 1000.600 jsem mel po B6,jela dobre,750 je uplne jina liga.Litr ,je uz pro vyjezdene,abys vyuzil nejak ten vykon.Ale ani jedna motorka neni na jezdeni pro dva.Boli zapesti,dobouchanou helmu od spolujezdce)Sel bych do FZ1 nebo neco podobnyho,jede pekne a posezem te nenuti lamat rekordy.Vem tvoju,zajet do bazaru a aspon se na to posad te.Jsou lepsi motorky na cestovani,ktere jsou hoodne svizne a v jednom s ni pojedes stejnou pilu jak na gsxr,ver)
Přesně tak... jestli chceš opravdu jen gixo, a je to sen, tak si ho kup... ale na ježdění ve dvou zapomen... jedině teda pokud má přítelkyně 155cm a 45kg, pak by se to asi dalo..
Ale jestli se bude jezdit z 80% ve dvou, tak toho Fazera 1000, navíc budeš mít jen jednu moto v domě, která zvládne vše. Na co mít doma nějakou starou vránu navíc?
2 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5
1 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5
Na svém Gixxeru jezdím i trasy 500km (mám 120kg+ a dá se tedy mluvit o jízdě ve dvou )
a že bych měl problém s rosahem otáček nebo spotřebou,sem si nevšiml
Dá se jezdit i pod 5L a s průměrem sem někde kolem 7,5 - 9L
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5
3 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5
Buď byla totálně vylítaná, nebo za to může prostě změna převodu u Horneta..
Gixxera jsem s v poho s Hornetem držel, začal mi ujíždět až nad 200 km/h..
A v porovnání s R1, kdy jsem neměl seštělovanou přívěru, tudíž vůbec "netáhla" (oproti nynějšímu stavu) byl ten Gixxer zdechlej.. Za mě pro dva litra, je to lahoda.. ale spíš naháč.. Zrovna včera jsem jel ve dvou na R1 a hnus, já jsem si to neužil, páč jsem moc ohleduplnej :D a batůžka boleli kolena (vyška cca 170-175). Toť po stránce pohodlí u SS.. PO stránce výkonu, je litr pro dva naprostej luxus
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5
řikám, buď má vylítanou mrdku nebo to dělá ten převod, čemuž bych víc věřil.. ono když mám maximálku tak o 30 kmh menší a zvedá se na dvojku plynem tak světe div se, je to živý jako svině.. preferuji víc sílu a zrychlení, než maximálku :) proto jsem tu stejnou kombinaci dal i na R1 (v před o zub míň, vzad o zub víc).. a maso
Chapadlo píše: zam3k> To ja bych chtel jenom vedet, jakym stylem se da jezdit za mene nez 5L.
Max 150km/h vs. 300km a seš na téhle spotřebě(přesněji sem měl 4,38L) :)
(Byl sem v Německu s kolegou ,který má Afriku a jelo se na pohodu )
Není to jen o ,,full gas".
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5
Chapadlo píše: hlada03> Jj, to je urcite tim koleckem. 72kw vs. 110kw a nepoznal jsi rozdil? Jdu si vycistit zuby, treba to pomuze.
Já se tu už ničemu nedivím
Každý tu jezdí s litrem na jeho limitu a těch 125-134kw je prostě málo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5
zam3k píše: Já se tu už ničemu nedivím
Každý tu jezdí s litrem na jeho limitu a těch 125-134kw je prostě málo
Mrdá tě, že bych tě podělal i s trapným šestkovým naháčem? Nedej bože kdybych pak sedl na R1
hlada03 píše: Mrdá tě, že bych tě podělal i s trapným šestkovým naháčem? Nedej bože kdybych pak sedl na R1
To je psaný ironicky......
Tady je každej Rossi a motorku má na limitu už při první jízdě :D
Reagoval sem na tohle :
,,Chapadlo píše: hlada03> Jj, to je urcite tim koleckem. 72kw vs. 110kw a nepoznal jsi rozdil? Jdu si vycistit zuby, treba to pomuze."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5
hlada03 píše: mám horneta, v před o zub míň, vzad o zub víc.. Projížděl jsem K6 750 a čekal jsem tu brutalitu v podobě výkonu litru.. Nic se nekonalo, ba dokonce ve spodku tupější jak Hornet..
Buď byla totálně vylítaná, nebo za to může prostě změna převodu u Horneta..
Gixxera jsem s v poho s Hornetem držel, začal mi ujíždět až nad 200 km/h..
A v porovnání s R1, kdy jsem neměl seštělovanou přívěru, tudíž vůbec "netáhla" (oproti nynějšímu stavu) byl ten Gixxer zdechlej.. Za mě pro dva litra, je to lahoda.. ale spíš naháč.. Zrovna včera jsem jel ve dvou na R1 a hnus, já jsem si to neužil, páč jsem moc ohleduplnej :D a batůžka boleli kolena (vyška cca 170-175). Toť po stránce pohodlí u SS.. PO stránce výkonu, je litr pro dva naprostej luxus
Kamoš měl k5 750 která jela jak měla jet a při 150 na dvojku se to na malým hrbolu na cestě zvedalo na zadní. A od 6 tis to jelo výrazně líp než cokoliv s 600ccm. To dokáže taky tvůj hornet při seriovým převodu?..Nevím na čem si jel že si nepoznal rozdíl. Vylítaná smrt asi. Ucpanej vzducháč, 6 let stará svíčky apod. Když bych dal stejnej převod na k5 750 jak ty na horneta tak bys neztíhal nikdy nikde
Naposledy editováno 24.02.2014 21:53:08
1 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |