globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gixxer 6 vs 7,5
Čaute, projel sem tu tisíce vláken a stejně sem se rozhod napsat svůj problém a obrátit se na Vás všeci s žádostí o radu :D
Dal jsem dohromady prachy a chci koupit gixxer K4-K5 a nevim, jestli 6ku nebo sedmpade.
Povětšinou jezdim s batůžkem, ale když jedu sám, tak si rád zajedu pilu, na což mi už můj 6kovej bandit nestačí :D 80 % všech projížděk ale budem absolvovat ve dvou. Chci raketu, ale ne zas aby mi při každym otočení heftu šlo kolo do nebes. Na dlouhý vejlety do ciziny ponechám bandasku, takže budem absolvovat vejlety jenom kolem komína, žádný štreky. Bohužel nemam možnost se na těhle strojích svíst a proto by mě zajímalo, co byste doporučili. O litru vůbec nepřemejšlim, do toho nepůjdu 100%. Chtěl bych vědět od těch, co na těhle strojích jezděj, jestli má smysl kupovat šestku, nebo se mi na tohle ježdění hodí víc 750. Primární otázka tedy zní, originálně , koupit 600 nebo 750? :D díky za názory

Gixxer 6 vs 7,5

22.2.2014 v 16:21 | Nahoru | #61
Ale vystoupení na MoRu zatím zrušené nebylo, tak snad bude v pohodě brzo... Těšil sem se loni, těším se teď.

Gixxer 6 vs 7,5

22.2.2014 v 17:50 | Nahoru | #62
No mě šel SRAD 750 už hezky ve středních otáčkách, mezi 5 až 8 tis to už letělo oproti šestce banditu o dooost líp. Ale měl sem dynojet kit, laďák a bavlněnej filtr, v sérii je srad 750 dole slabší a jede až od 8 vejš, stačí ale trochu poladit a je to jiná motorka, pocitově jako 900cc

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

23.2.2014 v 00:06 | Nahoru | #63
Rebel83> ježiš soráč :D reagoval jsem na to že 750 má výkon 1000 a váhu 600

Gixxer 6 vs 7,5

23.2.2014 v 08:14 | Nahoru | #64
Vlastním už několik let gixxera 750 k4, většinou jezdíme už jen ve dvou a za sebe musím říct, ze šestku urco ne, ta nejede odspodu a to ve dvou budes v 80% potřebovat..a když se budes sám chtit pořádně svést, od 8 tis chytne druhej dech a ty se v ty helmě budes jen hloupě smát jinak motorka i po letech krásné stroj, žádný uzoučký odstrkovadlo jak novější mašiny,má to super větrnou ochranu aniz bys ležel na nádrží jak po infarktu.. P.s na cestách budes v poho stačit všem na dvou kolech a stejně si myslím ze od letoška budem jezdit opět pomalejac.,policejní Superby jsou jen na dálnicích, a vysloužilé Passaty budou lemovat hlavní tahy..jezdim kamionem a denne jich po okreskách poznávám dosti .. Ale jelikož mam mladou v očekávání musím chtě nechtě svoji motku prodat..kdybys mel zájem, ozvi se..

Naposledy editováno 23.02.2014 08:16:04

Gixxer 6 vs 7,5

23.2.2014 v 15:39 | Nahoru | #65
2:35 testuje Sršeň .. gixero :)

1 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5

23.2.2014 v 16:24 | Nahoru | #66
poradim ti dve veci o kterych popremyslej.Ja mel jak 600,750 tak i 1000.600 jsem mel po B6,jela dobre,750 je uplne jina liga.Litr ,je uz pro vyjezdene,abys vyuzil nejak ten vykon.Ale ani jedna motorka neni na jezdeni pro dva.Boli zapesti,dobouchanou helmu od spolujezdce)Sel bych do FZ1 nebo neco podobnyho,jede pekne a posezem te nenuti lamat rekordy.Vem tvoju,zajet do bazaru a aspon se na to posad te.Jsou lepsi motorky na cestovani,ktere jsou hoodne svizne a v jednom s ni pojedes stejnou pilu jak na gsxr,ver)

Gixxer 6 vs 7,5

23.2.2014 v 16:40 | Nahoru | #67
Jel jsem na všech třech kubaturách a taky se mě nejvíce zamlouvala 750 , litr

ten je nejen výkonný ,ale velký krouták bude se spolujezdkyní hodně cloumat , to

ostaně neni pohodlný (pro spolujez.) na žádné této kubatuře

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

23.2.2014 v 17:14 | Nahoru | #68

kut píše: poradim ti dve veci o kterych popremyslej.Ja mel jak 600,750 tak i 1000.600 jsem mel po B6,jela dobre,750 je uplne jina liga.Litr ,je uz pro vyjezdene,abys vyuzil nejak ten vykon.Ale ani jedna motorka neni na jezdeni pro dva.Boli zapesti,dobouchanou helmu od spolujezdce)Sel bych do FZ1 nebo neco podobnyho,jede pekne a posezem te nenuti lamat rekordy.Vem tvoju,zajet do bazaru a aspon se na to posad te.Jsou lepsi motorky na cestovani,ktere jsou hoodne svizne a v jednom s ni pojedes stejnou pilu jak na gsxr,ver)



Přesně tak... jestli chceš opravdu jen gixo, a je to sen, tak si ho kup... ale na ježdění ve dvou zapomen... jedině teda pokud má přítelkyně 155cm a 45kg, pak by se to asi dalo..

Ale jestli se bude jezdit z 80% ve dvou, tak toho Fazera 1000, navíc budeš mít jen jednu moto v domě, která zvládne vše. Na co mít doma nějakou starou vránu navíc?

2 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5

23.2.2014 v 17:15 | Nahoru | #69
Ono problem bude uplne jinej .. kde chce sehnat pěkný gsxr 750

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

23.2.2014 v 18:07 | Nahoru | #70

DavR1 píše: Ono problem bude uplne jinej .. kde chce sehnat pěkný gsxr 750



To je taky pravda dave. Na jaře jste tam měli jedno fakt pěkný K5 ale na netu jsou jen hrůzy. Možná 1-2 dobrý

Gixxer 6 vs 7,5

23.2.2014 v 19:57 | Nahoru | #71
Mám jen jednu radu. Jestli většinu projížděk děláš ve dvou tak si kup litra. 600 ve dvou zas tak nejede nebo ti to za chvilku bude připadat.... a 750 není rozsahem otáček na cestování.... musíš to točit a žere to jak bejt. Pojede to líp než šestka samozřejmě. Litr je litr a jak říká jeden můj kámoš obsah ničím nenahradíš...

1 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5

23.2.2014 v 20:53 | Nahoru | #72
,,750 není rozsahem otáček na cestování.... musíš to točit a žere to jak bejt."

Na svém Gixxeru jezdím i trasy 500km (mám 120kg+ a dá se tedy mluvit o jízdě ve dvou )
a že bych měl problém s rosahem otáček nebo spotřebou,sem si nevšiml
Dá se jezdit i pod 5L a s průměrem sem někde kolem 7,5 - 9L

Gixxer 6 vs 7,5

24.2.2014 v 07:58 | Nahoru | #73
Jízda se spolujezdcem je uplně o ničem, na ss už jen trápení. Ať si buchta koupí svou motorku nebo kup auto, když chceš jezdit ve dvou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

24.2.2014 v 08:14 | Nahoru | #74
zam3k> To ja bych chtel jenom vedet, jakym stylem se da jezdit za mene nez 5L.

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

24.2.2014 v 08:29 | Nahoru | #75

Chapadlo píše: zam3k> To ja bych chtel jenom vedet, jakym stylem se da jezdit za mene nez 5L.

na podválu a nebo s motem v transitu

3 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5

24.2.2014 v 08:33 | Nahoru | #76
mám horneta, v před o zub míň, vzad o zub víc.. Projížděl jsem K6 750 a čekal jsem tu brutalitu v podobě výkonu litru.. Nic se nekonalo, ba dokonce ve spodku tupější jak Hornet..
Buď byla totálně vylítaná, nebo za to může prostě změna převodu u Horneta..
Gixxera jsem s v poho s Hornetem držel, začal mi ujíždět až nad 200 km/h..
A v porovnání s R1, kdy jsem neměl seštělovanou přívěru, tudíž vůbec "netáhla" (oproti nynějšímu stavu) byl ten Gixxer zdechlej.. Za mě pro dva litra, je to lahoda.. ale spíš naháč.. Zrovna včera jsem jel ve dvou na R1 a hnus, já jsem si to neužil, páč jsem moc ohleduplnej :D a batůžka boleli kolena (vyška cca 170-175). Toť po stránce pohodlí u SS.. PO stránce výkonu, je litr pro dva naprostej luxus

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

24.2.2014 v 08:59 | Nahoru | #77
hlada03> Jj, to je urcite tim koleckem. 72kw vs. 110kw a nepoznal jsi rozdil? Jdu si vycistit zuby, treba to pomuze.

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

24.2.2014 v 09:19 | Nahoru | #78
Chapadlo> ale jistě, samozřejmě jsem poznal rozdíl ale až když jsem já jel maximálku a on ještě zrychloval, až tam mi ujížděl
řikám, buď má vylítanou mrdku nebo to dělá ten převod, čemuž bych víc věřil.. ono když mám maximálku tak o 30 kmh menší a zvedá se na dvojku plynem tak světe div se, je to živý jako svině.. preferuji víc sílu a zrychlení, než maximálku :) proto jsem tu stejnou kombinaci dal i na R1 (v před o zub míň, vzad o zub víc).. a maso

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

24.2.2014 v 14:53 | Nahoru | #79

Chapadlo píše: zam3k> To ja bych chtel jenom vedet, jakym stylem se da jezdit za mene nez 5L.



Max 150km/h vs. 300km a seš na téhle spotřebě(přesněji sem měl 4,38L) :)
(Byl sem v Německu s kolegou ,který má Afriku a jelo se na pohodu )
Není to jen o ,,full gas".

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

24.2.2014 v 14:55 | Nahoru | #80

Chapadlo píše: hlada03> Jj, to je urcite tim koleckem. 72kw vs. 110kw a nepoznal jsi rozdil? Jdu si vycistit zuby, treba to pomuze.



Já se tu už ničemu nedivím
Každý tu jezdí s litrem na jeho limitu a těch 125-134kw je prostě málo

Gixxer 6 vs 7,5

24.2.2014 v 15:14 | Nahoru | #81
750 jednoznačně. Mám ji (sice K8) ale pro mě spokojenost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

24.2.2014 v 15:37 | Nahoru | #82

zam3k píše: Já se tu už ničemu nedivím
Každý tu jezdí s litrem na jeho limitu a těch 125-134kw je prostě málo


Mrdá tě, že bych tě podělal i s trapným šestkovým naháčem? Nedej bože kdybych pak sedl na R1

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

24.2.2014 v 15:54 | Nahoru | #83

hlada03 píše: Mrdá tě, že bych tě podělal i s trapným šestkovým naháčem? Nedej bože kdybych pak sedl na R1



To je psaný ironicky......
Tady je každej Rossi a motorku má na limitu už při první jízdě :D
Reagoval sem na tohle :
,,Chapadlo píše: hlada03> Jj, to je urcite tim koleckem. 72kw vs. 110kw a nepoznal jsi rozdil? Jdu si vycistit zuby, treba to pomuze."

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

24.2.2014 v 15:57 | Nahoru | #84

zam3k píše: Já se tu už ničemu nedivím
Každý tu jezdí s litrem na jeho limitu a těch 125-134kw je prostě málo



Nic,pod litr nejede mluví za vše

(reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

24.2.2014 v 19:03 | Nahoru | #85
hlada03> hele ja mam fzs 600 ktery ma pry docela silny stred na 600 cc a dal jsem si tam taky dopredu o zub mene. A co jsem projizdel dva srady 750 tak to jelo uplne stejne asi az do 8000-9000, vicemene co pises ty to 750 jelo stejne jak fazer na vytocenou dvojku a teprve ve vyssich rychlostech na ten stejny kvalt na gsxr jak na fzs jsem ucitil ty kone, tudiz mi to priclo uplne k nicemu abych si na jezdeni po bezny silnici koupil misto fazera, 750, kdybych jezdil casto do Mostu tak to by uz bylo o necem jinem,nebo by to chtelo taky zmenit prevod do sily to uz by i to 750 asi pekne tahalo ze spodnich otacek. Co jsem jezdil toho nahace gsr 750 tak to jelo trochu lepe ale ne o moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

24.2.2014 v 19:11 | Nahoru | #86
zam3k> ono by stacilo klidne i tech 100-110 koni, spis aby byly ve vyuzitelnem spektru otacek pro bezny jezdeni :). Co jsem jezdil na monstru 1000 ktery ma ,,jenom'' 95 koni tak se to s myma 95 konma na sestikilu nedal srovnat ,ja pri beznem jezdeni vyuzivam tak 60 koni a tam se ti predni kolo uz odlepuje do vzduchu z nizkych otacek.

Gixxer 6 vs 7,5

24.2.2014 v 20:05 | Nahoru | #87
Nevím jestli to tu zaznělo, ale pro baťůžka, to nebude moc pohodlné svezení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

24.2.2014 v 20:12 | Nahoru | #88

hlada03 píše: mám horneta, v před o zub míň, vzad o zub víc.. Projížděl jsem K6 750 a čekal jsem tu brutalitu v podobě výkonu litru.. Nic se nekonalo, ba dokonce ve spodku tupější jak Hornet..
Buď byla totálně vylítaná, nebo za to může prostě změna převodu u Horneta..
Gixxera jsem s v poho s Hornetem držel, začal mi ujíždět až nad 200 km/h..
A v porovnání s R1, kdy jsem neměl seštělovanou přívěru, tudíž vůbec "netáhla" (oproti nynějšímu stavu) byl ten Gixxer zdechlej.. Za mě pro dva litra, je to lahoda.. ale spíš naháč.. Zrovna včera jsem jel ve dvou na R1 a hnus, já jsem si to neužil, páč jsem moc ohleduplnej :D a batůžka boleli kolena (vyška cca 170-175). Toť po stránce pohodlí u SS.. PO stránce výkonu, je litr pro dva naprostej luxus



Kamoš měl k5 750 která jela jak měla jet a při 150 na dvojku se to na malým hrbolu na cestě zvedalo na zadní. A od 6 tis to jelo výrazně líp než cokoliv s 600ccm. To dokáže taky tvůj hornet při seriovým převodu?..Nevím na čem si jel že si nepoznal rozdíl. Vylítaná smrt asi. Ucpanej vzducháč, 6 let stará svíčky apod. Když bych dal stejnej převod na k5 750 jak ty na horneta tak bys neztíhal nikdy nikde

Gixxer 6 vs 7,5

24.2.2014 v 21:52 | Nahoru | #89
Měl jsem 750 K5 3 roky a mohu pouze doporučit, teď na podzim jsem koupil 600 K4 na okruhové radovánky a zatim jsem se na ní svez jenom jednou se seriovim převodem a je tam dost znatelnej rozdíl ve výkonu, ale už jsem na motorku dal jinej převod tak snad to bude lepší Kdyby tě zajímalo něco konkrétního tak napiš.

Naposledy editováno 24.02.2014 21:53:08

1 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5

24.2.2014 v 22:02 | Nahoru | #90
GSX-R není motorka na cestování a ve dvou už vůbec ne. Je to čistokrevný sporťák a jako takový jej dokáže využívat jen zlomek běžných motorkářů. Jinak jezdci na šestce který umí dobře jezdit těžko někdo dokáže vyprášit kalhoty pokud se nepojede na letišti rovně, podle mě víc záleží kdo řídí než co řídí....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist