paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nýty v plovoucim kotouči.
Ahoj mam prosbu, včera jsem projel konecne tuono. Pri brzdenj nad 120 me ale zacala vibrovat riditka, mam tam zánovní kotouče ( jsou jak nove a nyty nemaji vuli) a uplne nove desky ktere ještě nejeli. Nemam uchylkomer ale at se snažím jakkoli tak kotouče nehazi ani o pid... jelikož se ale kotouce v nytech pomalu nepohnou je mozne, ze mohou byt zatuhle a ze to hazeni zpusobuje? Protoze tyhle kotouce byvaji dost volne... jeste jsem dostal jednu radu, ze mohou byt prehozene strany tzn kotouce se ted toci obravene...a co treba sedání desek, mastnota nebo krk řízení? Neprijde mi, ze kotouc který viditelne vubec nehazi zpusobi vibrace na plovoucim uchyceni... diky

1 reakcí na tento příspěvek Nýty v plovoucim kotouči.

12.2.2014 v 16:06 | Nahoru | #1
Ja nemam bremba, mam Rko takže Sunstary ale zbyl me jeden dobrý s volnejsimy nýty ktery vim ze fungoval,takze asi hold vyzkousim nahrsdit jeden a pak druhej a zjistim kterej je spatnej, misto nejakyho premerovani

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nýty v plovoucim kotouči.

12.2.2014 v 19:10 | Nahoru | #2

Blesk90 píše: Ja nemam bremba, mam Rko takže Sunstary ale zbyl me jeden dobrý s volnejsimy nýty ktery vim ze fungoval,takze asi hold vyzkousim nahrsdit jeden a pak druhej a zjistim kterej je spatnej, misto nejakyho premerovani



Aha, já o voze ty o koze... V hlavičce vlákna je Tuono tak jsem myslel, že se to vztahuje na Tuňáka no... Jinak SunStar má min. tloušťku kotouče 4,5mm, takže tvých 4,6 je už na limitu, možná i pod ním, šuplera na kotouče má na čelistech špičky, tudíž klasická šuplera se ti po přiložení měřících čelistí na kotouč šprajcne na nejsilnějším místě kotouče a to nejslabši nezměříš... A neptej se mě jak to vím Sám jsem to měřil klasikou(taky SunStar) a pohoda 4,8mm, no a pak jsme zakoupili měřidla na kotouče a z mých 4,8mm bylo na nejslabším místě 4,3mm

Jinak jak jsem jezdil voda-nevoda tak se k nýtům dostane dost jemnýho prachu co se pomalu usazuje pod pružnými podložkami nýtů z vnitřní strany kola a během chvilky jsou z plovoucích pevný Takže jsem vzal šroubovák co se vlezl skrz nejty a zalomcoval s nimi do všech světových stran a na bílém ráfku bylo bordelu, že bys nevěřil, od tý doby to dělám každý dva měsíce, ale lomcuj s citem, ne že ohneš šroubovák nebo unašeč
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies


TOPlist