globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gsxr 750 srad výměna motoru
Zdravím.
Mám dotaz na výměnu motoru u srada.Koupil jsem modelový rok 1998 (stříkačka) s padlým motorem a sehnal jsem pouze funkční motor z roku 1997 což je karburátor.Víte někdo co mě čeká za problémy s tím spojené? Myslím tím problémy s vačkama,čidlama atd...
Ps:Stavím streeta,legislativní potíže mě netrápí...

2 reakcí na tento příspěvek Gsxr 750 srad výměna motoru

12.2.2014 v 10:43 | Nahoru | #1
Já si myslim, že ty motory musí být fyzicky úplně stejný, nicméně jsem motor z modelového roku 98 nikdy neviděl, takže to bude jen teorie... Když jsem studoval manuál, v několika věcech se liší, na stříkačkovým je o něco více té elektriky, ale selským rozumem vzato, ty vlastně vyhodíš starej potkanej motor a místo něj dáš novej do rámu 1998 s kompletní elektrikou a řídící jednotkou. Od hlavy dolu ten motor musí být totožnej, kromě vačky (nevím jak je přesně řešenej ten snímač pozice vačky).







Takže ze zničenýho motoru bych vzal ventilové víko se snímačem, dále ty gumový náfuky pro nasazení vstřikovací lišty a nasadil to na karburátorovej motor. Zůstává tam problém ta vačka, která bude nejspíš po potkaným motoru pěkně zrichtovaná. To je mazec, na Parts depot stojí vačka devítku .

Naposledy editováno 12.02.2014 10:55:14

(reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

12.2.2014 v 14:36 | Nahoru | #2
petr.machy> No každopádně si s tím ještě užiju.Ale léto je zatím ještě daleko tak mám na to čas.

Naposledy editováno 12.02.2014 14:39:12

(reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

13.2.2014 v 02:51 | Nahoru | #3

petr.machy píše: Já si myslim, že ty motory musí být fyzicky úplně stejný, nicméně jsem motor z modelového roku 98 nikdy neviděl, takže to bude jen teorie... Když jsem studoval manuál, v několika věcech se liší, na stříkačkovým je o něco více té elektriky, ale selským rozumem vzato, ty vlastně vyhodíš starej potkanej motor a místo něj dáš novej do rámu 1998 s kompletní elektrikou a řídící jednotkou. Od hlavy dolu ten motor musí být totožnej, kromě vačky (nevím jak je přesně řešenej ten snímač pozice vačky).







Takže ze zničenýho motoru bych vzal ventilové víko se snímačem, dále ty gumový náfuky pro nasazení vstřikovací lišty a nasadil to na karburátorovej motor. Zůstává tam problém ta vačka, která bude nejspíš po potkaným motoru pěkně zrichtovaná. To je mazec, na Parts depot stojí vačka devítku .



Tak vačky jsou jiný nejen rozměrem.Sací vačka je na konci delší a má v sobě trn na to čidlo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist