Téma: Zapojení otáčkoměru
Opatřil jsem svýho Dragouše otáčkoměrem. Ve schématu zapojení bylo mimo jiné, že +červený kabel připojit k červenému kabelu, který vychází ze zapalovací skříňky.Protože se mi nepodařilo dostat se ke kabelům, zapojil jsem červený + na červený za pojistkou u baterky.Otáčkoměr funguje bezchybně. Mám model Dragouše s origo alarmem, který nechci zlikvidovat, protože se tady motaj různý týpkové .Zřejmě když se automaticky zapojí alarm, je i otáčkoměr pod proudem. Po 14 dnech dokonale zrujnuje baterku. Vyřešil jsem provizorně kabelovou spojkou a otáčkoměr odpojuji. Neví prosím někdo jak se dostat ke kabelům vycházejícím ze spínací skříňky ?? A když to zapojím podle návodu a skříňka bude v poloze ON, bude otáčkoměr odpojen od el. obvodu ? Dík !

Zapojení otáčkoměru

Skvělá odpověď, děkuji! 10.2.2014 v 12:52 | Nahoru | #1
Myslím, že se tím moc trápit nemusíš, protože podle mě ten otáčkoměr moc proudu nesežere. To ten alarm má slušnou spotřebu. Vím o dvou případech, kdy díky zapnutému alarmu nevydrží baterka tolik co tobě. Tak to prostě je, baterka v motorce má malou kapacitu na znatelnej odběr alarmu.Asi jediným řešením, pokud nestojíš na ulici je připojit motorku v garáži na udržovací nabíječku.

Zapojení otáčkoměru

Skvělá odpověď, děkuji! 10.2.2014 v 14:11 | Nahoru | #2
Otáčkoměr asi 80mA, Klidový odběr < 40mA. Maximální odběr, < 150mA. Ten alarm asi bere víc...

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení otáčkoměru

10.2.2014 v 16:41 | Nahoru | #3
Díky za informace. Asi to nebudu dál řešit. Mám "chytrou nabíječku" Oximiser 900, tak Dragouše vždy po vyjíždce zapojím. Na zimu baterku vyndávám a pravidelně dobíjím. Dík

(reakce na) Zapojení otáčkoměru

10.2.2014 v 23:14 | Nahoru | #4
Harlík> ahoj,můžeš poslat fotku nebo odkaz na ten otáčkoměr?

2 reakcí na tento příspěvek Zapojení otáčkoměru

11.2.2014 v 14:51 | Nahoru | #5
Hoštka Yamaha XVS 650 Classic - otáčkoměr je z www.Miramoto. Cena byla 1.500 + poštovné. Je to klasický otáčkoměr pro dvouválce 4 takt s karburátory. V seznamu jej má Miramoto pod číslem "Otáčkoměr 360-667" Byl tam jako jediný pro typ výše uvedených mot. Ostatní jsou pro "střiky". Nemůžu najít zapojení a letáček, který byl přiložen. Zapojení je jednoduchý.Osvětlení led (+/-) jsem zapojil na osvětlení tachometru v panelu, (-) pól jsem natáhnul až na baterku a navíc vložil člen s pojistkou (není nutný), jeden (+) patří na (+) pól zapal. cívky. Po oddělání nádrže je jedna cívka pěkně přístupná. Který je (+) jsem zapoměl, ale když to dáš na (-) nic se nestane jen se ručička nepohne. Proto doporučuji nejdřív zkusit a pak naletovat na správný (+) ! Poslední červený má být zapojen na červený kabel ze spínací skříňky. Asi když se dá klíček do polohy OFF, bude i otáčkoměr vypojen !! Já jsem se k tomuhle kabelu nedostal, tak jsem to zapojil na jeden červený za pojistkou u baterky. Tak to mám asi všechno stále pod proudem. Vyřešil jsem to kabelovou spojkou mezi nádrží a sedlem, a otáčkoměr odpojuji.Kabely z otáčkoměru jsou barevně odlišený, vše je v přiloženým popisu od Miramoto.Zkusím přiložit fotku. Vložení se nepodařilo. Nejsem "Ajťák", živilo mě něco jinýho. Mejlem to umím. Čau

(reakce na) Zapojení otáčkoměru

11.2.2014 v 16:51 | Nahoru | #6
Harlík>http://motoshop.miramoto.cz/cz/e-shop/273330/c7586-elektrika/el-otackomer-pw-360667.html

(reakce na) Zapojení otáčkoměru

11.2.2014 v 21:35 | Nahoru | #7
Harlík> děkuju za odpověď
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nestartuje Yamaha XVS 650 Dragstar Classic Johann182 3 4.9.2019 v 06:52 wáca
Laďák vs originál [1, 2] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Suz... HrnčířKraus 33 24.7.2019 v 11:47 DrDNA01
Brzdění cruisera v dešti Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 27 17.5.2019 v 08:31 HrnčířKraus
Kardan Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 650 Dragstar Classic Číra66 20 17.2.2019 v 16:35 FJRPEPA
Xvs 650 dragstar kryt spojky Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 650 Dragstar Classic gamen 2 6.1.2019 v 15:05 gamen

TOPlist