globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úprava středové plošky na zadní pneumatice.
Úprava středové plošky na zadní pneumatice.
To že se na naších pneumatikách u všech cestovních motorek vyskytují vyjeté středové plošky na zadní pneumatice není nic nového, ale jak se tohoto neduhu zbavit? Jednoduše!!
Postav motorku na centrální stojan nebo na kolíbku. Nachystej si posuvné měřítko s hloubkoměrem, rašpli na dřevo a pilník na železo s velkýma zubama (ubírák). Nastartuj, zařaď 3 rychlostní stupeň. Madlo rašple proti směru otáčení kola, přilož k zadní pneu a od kraje stahuj směrem ke středu gumy. Stejný postup opakuj z opačné strany. Vše opakuj tak dlouho než se středové plošky zbavíš. Postupně vše kontroluj hloubkoměrem v posuvném měřítku tak aby odvodňovací drážky měly po celé své délce stejnou hloubku.
Jakmile budeš mít plošku pryč, tak pneu lehce zahlaď pilníkem na železo.
Ploška je pryč, a zároveň se ti obnoví ideální jízdní vlastnosti v náklonech do zatáček.
Mám to odzkoušené. Pro pořádek, používám pneumatiky Roadsmart 2 přední i zadní.
Funguje to skvěle.
Ahoj a krátký zbytek zimy.

Naposledy editováno 18.08.2016 15:12:56

3 reakcí na tento příspěvek Úprava středové plošky na zadní pneumatice.

10.2.2014 v 11:33 | Nahoru | #1
Pro doplnění: Používám pneumatiky DUNLOP ROADSMART 2. od zakoupení to je stav O km až po cca 4 tis/km se pneu opotřebovává všude stejně. Jakmile, ale přeskočíš 5 tis/km tak chceš nechceš se na středu začne vytvářet ploška, které se nejumím zbavit. ( OVŠEM TO VY SPORŤÁCI UŽ MUSÍTE PNEU MĚNIT - TOLIK NA NICH NENAJEDETE ) Rotující kolo na motorce není nic jiného než upnutý díl v hlavě soustruhu. Když chceš srazit hranu tak taky použiješ pilník nebo smyrkový papír. TO NENÍ NIC NEOBVYKLÉHO. Běžná praxe.

Naposledy editováno 10.02.2014 11:39:06

(reakce na) Úprava středové plošky na zadní pneumatice.

10.2.2014 v 12:15 | Nahoru | #2

Fantom40 píše: Pro doplnění: Používám pneumatiky DUNLOP ROADSMART 2. od zakoupení to je stav O km až po cca 4 tis/km se pneu opotřebovává všude stejně. Jakmile, ale přeskočíš 5 tis/km tak chceš nechceš se na středu začne vytvářet ploška, které se nejumím zbavit. ( OVŠEM TO VY SPORŤÁCI UŽ MUSÍTE PNEU MĚNIT - TOLIK NA NICH NENAJEDETE ) Rotující kolo na motorce není nic jiného než upnutý díl v hlavě soustruhu. Když chceš srazit hranu tak taky použiješ pilník nebo smyrkový papír. TO NENÍ NIC NEOBVYKLÉHO. Běžná praxe.



Akorát,že na tom soustruhu se guma dělá úplně jinak než pilníkem, opět jsi mě přesvědčil, že víš naprosté hovno.

Naposledy editováno 10.02.2014 12:15:34

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava středové plošky na zadní pneumatice.

10.2.2014 v 12:15 | Nahoru | #3
Fantom40> Nesmíš jim to mít za zlé. Někdo prostě není technicky založený a nedokáže si představit jak to technologicky provést. Přesně tak, jestli se to točí na soustruhu nebo někde jinde. Uběr materiálu je to pořád stejný.

(reakce na) Úprava středové plošky na zadní pneumatice.

10.2.2014 v 15:11 | Nahoru | #4

Fantom40 píše: Pro doplnění: Používám pneumatiky DUNLOP ROADSMART 2. od zakoupení to je stav O km až po cca 4 tis/km se pneu opotřebovává všude stejně. Jakmile, ale přeskočíš 5 tis/km tak chceš nechceš se na středu začne vytvářet ploška, které se nejumím zbavit. ( OVŠEM TO VY SPORŤÁCI UŽ MUSÍTE PNEU MĚNIT - TOLIK NA NICH NENAJEDETE ) Rotující kolo na motorce není nic jiného než upnutý díl v hlavě soustruhu. Když chceš srazit hranu tak taky použiješ pilník nebo smyrkový papír. TO NENÍ NIC NEOBVYKLÉHO. Běžná praxe.



mam michelin pilot road 2,najeto cca 6000 km,zadna ploska a rovnomerne sjeta. Myslim,ze 8 000 - 9000 km to da v pohode. Pulka z toho najeta pri ceste na Korsiku a po Korsice. Tak 1000km dalnice + skoro cela trasa 3 kufry,stan atd.(btw vfr je jeste urcite tezsi nez tvoje moto) Po plosce ani prd. Takze tu raspli nepotrebuju. Jen se ti snazim vysvetlit,ze to je o stylu jizdy. Taky nejsem zadnej strelec ale rvoje reseni se mi proste nelibi. Nerikam, ze nemuze fungovat...rikam,ze normalni clovek si to pohlida a ojede a kdyz ne a guma se blizi ke konci a ma stred v riti,tak to radsi kazdej vymeni nebo nekde zprasi. Tot vse
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
výkon dynama Suzuki GSX 650 F radunahk 19 25.11.2021 v 13:44 odgin
Suzuki GSX 650 F sklíčko blinkru Suzuki GSX 650 F Lisus 0 21.4.2021 v 14:16 Lisus
Seřízení ventilových vůlí Suzuki GSX 750 F, Suzuki GSX 650 F, Suzuki GSX 750 K... CZmarty 7 16.1.2021 v 20:17 TomARC
omezení Suzi na 35kw z 63kw Suzuki GSX 650 F Lisus 15 17.8.2020 v 20:36 Lisus


TOPlist