Originální díly PARTSDEPOT





Téma: výkon dynama
ahoj nevíte někdo kolik wattů dává dynamo suzuki gsx 650 f (bandit ) jak moc můžu zatížit přídavnejma serepetičkama díky

Naposledy editováno 20.11.2021 17:37:36

1 reakcí na tento příspěvek výkon dynama

15.11.2021 v 21:37 | Nahoru | #1
Gsx 650 f dynamo nemá.
Jaké konkrétní serepetičky tam chceš dávat?

Naposledy editováno 15.11.2021 21:38:41

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon dynama

15.11.2021 v 21:50 | Nahoru | #2
Borntobewild> ahoj zvažuju lepší klaksony než to origo prdítko a jestli to utáhne 10Ampér já vím že to bude občas a krátkodobě ale už mi houkačka párkrát zachránila boční kontakt s autem v pruzích ve městě jo já vím altík jsem se upsal

Naposledy editováno 15.11.2021 21:51:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon dynama

15.11.2021 v 21:53 | Nahoru | #3
radunahk> Houkačka běží jednorázově sekundu. To alternátor (nikoli dynamo) nijak neovlivní. I kdyby ten proud na 1 sekundu byl 150A, je to jedno, to dodá baterka.

(reakce na) výkon dynama

15.11.2021 v 22:24 | Nahoru | #4
Borntobewild> díky moc seřídit ventily umím ale elektro je pro mně
Španělsko

Naposledy editováno 15.11.2021 22:27:30

1 reakcí na tento příspěvek výkon dynama

15.11.2021 v 22:38 | Nahoru | #5
tak já mám 1250ku a i když tam pár serepetiček mám, tak ten alternátor to zvládá i dobíjet a to i druhou baterku. A jsem si tím jist, protože mám ampérmetr

Naposledy editováno 15.11.2021 22:38:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon dynama

16.11.2021 v 10:48 | Nahoru | #6

se-se píše: tak já mám 1250ku a i když tam pár serepetiček mám, tak ten alternátor to zvládá i dobíjet a to i druhou baterku. A jsem si tím jist, protože mám ampérmetr



Neříkej, že tam nemáš i voltmetr

P.S. mrkni sem: měřák , to by bylo něco na Tvůj stroj, je to 7 v jednom, akorát má malé znaky na displeji a muselo by se nějak vyřešit krytí proti dešti.

1 reakcí na tento příspěvek výkon dynama

Skvělá odpověď, děkuji! 16.11.2021 v 16:33 | Nahoru | #7
400 W při 5 000 r/min

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon dynama

16.11.2021 v 18:38 | Nahoru | #8

Pedl píše: 400 W při 5 000 r/min


Jedině souhlas. A protože u malých strojú neovládáš buzení tak konečná. A proto se přešlo ma alternátor. Měření u (motodynama) je, z hlediska absolutního výkonu k piči, je to dáno konstrukcí.

(reakce na) výkon dynama

17.11.2021 v 13:17 | Nahoru | #9

Julip2 píše: Jedině souhlas. A protože u malých strojú neovládáš buzení tak konečná. A proto se přešlo ma alternátor. Měření u (motodynama) je, z hlediska absolutního výkonu k piči, je to dáno konstrukcí.



To by mě zajímalo, jaký je podle Tebe důvod, že se přešlo na alternátory? (to co píšeš o neovládání buzení je nějak mimo, pochybuji, že by kdy existovalo vozidlové dynamo s buzením permanentními magnety), na jízdních kolech se používá alternátor odjakživa (akorát nevím, proč se mu říká dynamo), protože žárovkám, které napájí je fuk, že je proud střídavý. Kdyby v době počátků vývoje a výroby prvních motorových vozidel byly k dispozici takové křemíkové usměrňovací diody, jako jsou dnes, tak by určitě nikoho nenapadlo cpát do těch vozidel dynamo, to v nich bylo jen z důvodu potřeby stejnosměrného proudu (hlavně kvůli dobíjení akumulátoru) a protože tenkrát se dal ten střídavý proud, který se samozřejmě indukuje i v dynamu, usměrnit jen pomocí komutátoru přímo v dynamu, tak nebyla jiná možnost než dynama používat.

(reakce na) výkon dynama

17.11.2021 v 19:51 | Nahoru | #10
radunahk> Klaksony to utáhne bez problémů. Připoj je ale přes rélátko, ne rovnou na spínač.

výkon dynama

20.11.2021 v 17:56 | Nahoru | #11
jsem málem zapomněl poděkovat , tak díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon dynama

20.11.2021 v 18:52 | Nahoru | #12

Maxipes_Fík píše: Neříkej, že tam nemáš i voltmetr

P.S. mrkni sem: měřák , to by bylo něco na Tvůj stroj, je to 7 v jednom, akorát má malé znaky na displeji a muselo by se nějak vyřešit krytí proti dešti.



voltmetr mám samozřejmě a dokonce vodotěsný a s velkými čísly. Ale voltmetr je zcela jednoduchá záležitost. To ampérmetr je dost věda. Aby fungoval na pulmetrovym kabelu od baterky na kostru, musí to být supercitlivý cmos mikrovoltmetr kalibrovaný v A. Není lehký takový sehnat aby měl vhodny parametry. Dal jsem za něj 1350 a kupoval jsem dva protože jeden jsem odpálil. Ukazuje kladny nebo zaporny hodnoty podle toho jestli se baterka nabíjí nebo vybíjí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon dynama

23.11.2021 v 14:48 | Nahoru | #13

se-se píše: ...Aby fungoval na pulmetrovym kabelu od baterky na kostru,musí to být supercitlivý cmos mikrovoltmetr kalibrovaný v A. Není lehký takový sehnat aby měl vhodny parametry....



Jestli to nebude proto že pro podobný aplikace se v současném století používají hall senzory s výstupem v mV nebo mA.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon dynama

24.11.2021 v 20:42 | Nahoru | #14
combust> a k čemu by to bylo bez odpovídajícího přístroje, především vhodného do kokpitu. Hállovy sondy pochopitelně znám a císařská rada nic neřeší.

Naposledy editováno 24.11.2021 20:43:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon dynama

24.11.2021 v 21:29 | Nahoru | #15
se-se> Tak pokud je to kokpit-posaďte se na prdel, co tam všechno mám, pak ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon dynama

24.11.2021 v 21:43 | Nahoru | #16
odgin> ale já nikomu nestavím na obdiv co všechno mám nýbrž vše aktivně využívám a ampérmetr funguje beze zbytku jak má a o tom to je. Prostě ta koncepce byla zvolená správně a není mě jasný, proč to někoho dráždí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon dynama

24.11.2021 v 22:41 | Nahoru | #17
se-se> Mě to nedráždí. Jen mi nejde do hlavy proč si někdo komplikuje život s "měřením" mikrovolt na stroji kde se pracuje se zapalováním a zkratovou regulací altíku. To je pak opravdu "věda". Běžný budíky pro měření proudu pracujou s rozsahama okolo 60-75mV a krom běžně dostupnejch setů (budík+senzor s IP67) se dá odpovídající přístroj pro signál v řádu mV najít určitě snáz než nějaký uVmetr. (Nadhodil jsem to spíše pro případnou inspiraci někomu kdo by hledal info jak řešit protože použít hall a mVmetr mi přijde elegantnější.)

(reakce na) výkon dynama

25.11.2021 v 00:37 | Nahoru | #18
combust> není to tak. Signál z Hallovy se tak jako tak musí. měřit mVmetrem nebo zesílit. Měřit to rovnou galvanicky na bočníku není komplikace ale je to jednodušší a spolehlivější a to i mechanicky protože u tý baterky už mám fakt čistou nulu místa a sensor tvaru cívka už se taky nevejde ale dva dráty jo.To nejsložitější bylo najít ten přístroj aby byl malej +/-, s velkými a svítícími čísly. Nějakej typu budík nepadá v úvahu, není už místo. Až bude čas hodím foto, uvidíš že to vypadá dobře. Já mimo jiné i projektuji měřící vstupy automatiky a hallsondy znám a vím co dělám.

(reakce na) výkon dynama

25.11.2021 v 13:44 | Nahoru | #19

se-se píše: odgin> ale já nikomu nestavím na obdiv co všechno mám nýbrž vše aktivně využívám a ampérmetr funguje beze zbytku jak má a o tom to je. Prostě ta koncepce byla zvolená správně a není mě jasný, proč to někoho dráždí


Super že jsi spokojený,je to tvoje věc,je to ale dost exotika a odhaduji že jedna z plánovaných funkcí byla dráždit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki GSX 650 F sklíčko blinkru Suzuki GSX 650 F Lisus 0 21.4.2021 v 14:16 Lisus
Seřízení ventilových vůlí Suzuki GSX 750 F, Suzuki GSX 650 F, Suzuki GSX 750 K... CZmarty 7 16.1.2021 v 20:17 TomARC
omezení Suzi na 35kw z 63kw Suzuki GSX 650 F Lisus 15 17.8.2020 v 20:36 Lisus
Omezení výkonu suzuki GSX 650 F na ... Suzuki GSX 650 F Ladislav36 3 7.5.2020 v 11:00 Ladislav36
klíč přední osy [1, 2] Suzuki GSX 650 F radunahk 42 1.4.2020 v 13:49 StB

TOPlist