paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přestavba
2.2.2014 v 14:42
Zdravim všechny, mám v hlavě myšlenku na přestavbu, ale chtěl bych se poradit. Původně jsem scháněl suzuki SV 1000N, jelikož těchto motorek na prodej moc není a verzí S je hodně, přemýšlím nad přestavbou Ska na Nko s nějakými dorbnými úpravami. Na kolik může vyjít přestavba?? S čím by mohly být případné problémy?? Pokud má někdo zkušenost přímo s přestavbou této motorky, budu rád za všechny rady.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba

4.2.2014 v 18:58 | Nahoru | #1
Lála> Tak každému sedí něco jiného, že jo. Někdo, kdo je pohodlnější, tak by o SV S neměl přemýšlet. Je to sportovně laděný posez a to je nutno si uvědomit a samozřejmě nahatá motorka bude mít jinačí posez stejně jako třeba cestovní mašina. Ale kupovat si sportovně laděnou motorku za účelem přestavby na něco pohodlnějšího je prostě blbost a škoda tý motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba

4.2.2014 v 19:12 | Nahoru | #2

Orličan píše: .....Ale kupovat si sportovně laděnou motorku za účelem přestavby na něco pohodlnějšího je prostě blbost a škoda tý motorky.

Přesně tak... S tebou naprosto souhlasím....

SV S je defakto jediná polokapota s clip-ons řídítkama... Skovej Fazer, Hornety, Bandity a já nevím co všechno má klasické řídítka... Tedy pokud na SV nepředěláš i horní brýle a nedáš tam široké řídítka, nikdy to nebude pohodlné (nemluvě o tom, že staré SV má sedlo jak prkno a umístění stupaček kór s těma menšíma trojúhleníkovýma držákama stojí z hlediska pohodlí taky pěkně za pikaču... A pokud to teda už všechno předěláš, tak zjistíš, žes do toho nalil tolik, že jsi za ty prachy klidně mohl mít nahatýho litra...

SV vůbec nehaním... Naopak... Pokud chceš sportovnější pozes, je to z hlediska naháčů, respektive polokapot ideální stav... Pokud to chceš předělávat, tak tu největší výhodu SVčka totálně zabiješ...

To je to samé, jako kdyby si někdo koupil intrudera a sundával předkopy, dával nižší zalomená řídítka a obouval sportovní gumy...

(reakce na) Přestavba

4.2.2014 v 23:22 | Nahoru | #3

Orličan píše: Lála> Tak každému sedí něco jiného, že jo. Někdo, kdo je pohodlnější, tak by o SV S neměl přemýšlet. Je to sportovně laděný posez a to je nutno si uvědomit a samozřejmě nahatá motorka bude mít jinačí posez stejně jako třeba cestovní mašina. Ale kupovat si sportovně laděnou motorku za účelem přestavby na něco pohodlnějšího je prostě blbost a škoda tý motorky.



jj, byla to zábavná motorka, mě posaz vyhovoval, je to pak hrozný, když někdo začne takto "ladit" ...ale ať si každej dělá co chce, je to jeho věc... docela bych SV zase bral místo skutru do města
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S misan26 13 1.11.2022 v 09:49 StB
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S Arsener 14 10.6.2022 v 11:34 Arsener
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S PetrSV 41 22.4.2021 v 17:33 PetrSV
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S MarkusRetrp 33 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík


TOPlist