globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Raptor 1000 výkonové verze
Zdravím,
chtěl jsem se zeptat, zda se dělalo u Raptora 1000 víc výkonových verzí ? Nějak jsem se ničeho pořádně nedopátral a víceméně našel jen verzi 82kW. Mám ročník 2004 a v TP výkon 73kW tj. nějakých 99 koní. Mám podezření, že by asi mohlo jít o nějakou škrcenou verzi. Pokud by to tak opravdu bylo, jakým způsobem se to dělalo ? Jestli by stačilo přestřihnout pouze nějaký kouzelný drátek, nějaké restrikce v sání, v horším případě řídící jednotka nebo jiné vačky ?
Díky za vaše rady

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

2.2.2014 v 21:34 | Nahoru | #91
Rogerer> Já na tom daleko nejezdím, spíš tak kolem komína na navození lepší nálady z běžné nasranosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

2.2.2014 v 21:46 | Nahoru | #92

strakon píše: Rogerer> Já na tom daleko nejezdím, spíš tak kolem komína na navození lepší nálady z běžné nasranosti



Já se právě taky většinou jezdím uklidňovat jenom tady po okolí ale chtěl bych se mrknout i někam dál a zajímají mě zkušenosti s cestováním...Popravdě si moc nějaké výletní tempo představit neumím, většinou mám dost po 150 km

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

2.2.2014 v 21:55 | Nahoru | #93
assassin> Dík za odpověd budu pátrat dál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

2.2.2014 v 22:00 | Nahoru | #94
strakon> až budu stříhat drátek dám ti vědět ju Kapacito

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

2.2.2014 v 22:24 | Nahoru | #95
6vik9> OK, ať se dílo daří

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

2.2.2014 v 22:26 | Nahoru | #96
Rogerer> Tak ono jde hlavně o uchycení batožiny, což je na Raptoru celkem oříšek Já na něm dal nejvíc 300 v kuse(s tankováním) a byl jsem v poho

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

2.2.2014 v 22:28 | Nahoru | #97
6vik9> Na SV se dělal prostě jenom doraz plynu. Jestli na karbcích najdeš tohle Drosselkit tak to sundej a máš odškrceno

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

2.2.2014 v 22:32 | Nahoru | #98

strakon píše: Rogerer> Tak ono jde hlavně o uchycení batožiny, což je na Raptoru celkem oříšek Já na něm dal nejvíc 300 v kuse(s tankováním) a byl jsem v poho



No právě...o to uchycení mi jde nejvíc, kde, co, jak...v tomhle je to fakt špatné...ale zas u tohohle fun biku se to dá trošku pochopit

Jakou tam máš spotřebu, řekněme při nějaké svižnější komínovce (žádné práskání o omezovač) ? Mě se hladové oko rozbliká kolem 150-160 km...

Naposledy editováno 03.02.2014 09:14:50

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 13:29 | Nahoru | #99

RED-MAN píše: 6vik9> Na SV se dělal prostě jenom doraz plynu. Jestli na karbcích najdeš tohle Drosselkit tak to sundej a máš odškrceno


SV litr nemá karbec, řekl bych.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 13:33 | Nahoru | #100

Rogerer píše: Cestovali jste někdo na raptoru ? Pokud ano, jaké zavazadla jste použili ? Výfuky asi budou trochu zavazet, že ? Zkoušel na tom jet někdo někam dál i ve dvou ?


Já jsem na Raptorovi jel Transpublik... A jel jsem ho klasicky po mém - s přespáním jinde, ne v kempu, takže ráno cca 100 km na start, pak TP Cup a pak cca 100 km domů. To vychází tak okolo 800 - 900 km za den, přesně už nevím... Prostatu jsem měl rozklepanou jako nejtek...

A za batožinu bych tu mašinu nejraději shodil do propasti, ty podsedlové plasty jsou peklo, horší už to nemůže být...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 13:38 | Nahoru | #101

6vik9 píše: Já věděl že se ptám blbě jde mi o to že SV má výkon 88kW ta moje původem z Německa má v TP 72kW zajmá mně jestli existuje taky řešení jak odstranit to omezení díky za odpověd


Trochu se přidám....mám taky SV1000S,K7. Dle TP mám mít 91 kW...což je asi 124 koní.
Měl jsem nedávno SV na brzdě, naměřili mně 109 koní.
Točivý moment mám mít 102Nm, naměřili mně 89 Nm. Mašinu jsem kupoval novou, jediný úpravy jsou KN + Leo Vince. Je "normální" až takový rozdíl v hodnotách od výrobce oproti realitě?
Nebo mám taky pátrat, zda není nějak "škrcená"..? Ale pokud má v TP 91 kW, tak by snad škrcená být neměla?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 13:41 | Nahoru | #102

strakon píše: maciiik> Jj, přesně jak říká assassin, v tom strženém závitu bych neviděl tak velký problém a co dělá ta elektrika?


Poprvé se to projevilo tak, že jedu, jedu a najednou to přestalo táhnout až to chcíplo. Svítilo FI, možná i CHECK, nevybavuju si přesně. Za chvilku to šlo startnout (někdy ale třeba za 20 minut, ještě že vozím tabák a papírky ).

No a pak to už bylo většinou tak, že když jsem moc netahal a jel relativně bublačku, tak to jelo, ale jakmile jsem tomu dal trochu víc napít, tak jsem ujel okolo pěti kiláků a situace se opakovala.

V servise klasika, koukali na to a "spravili to". Úplně mi to vzalo důvěru v tu mašinu... Dokud to jelo, tak to byla paráda, zatlačuju slzu...

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 13:41 | Nahoru | #103

strakon píše: Rogerer> Já na tom daleko nejezdím, spíš tak kolem komína na navození lepší nálady z běžné nasranosti


Přesně tak!

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 13:42 | Nahoru | #104

Rogerer píše: Cestovali jste někdo na raptoru ? Pokud ano, jaké zavazadla jste použili ? Výfuky asi budou trochu zavazet, že ? Zkoušel na tom jet někdo někam dál i ve dvou ?


Byl jsem dvakrát v itálii. Jezdili jsme i 400-500 za den. V tý době jsem jezdil docela často, takže jsem byl vytrénovanej a celkem pohoda. Jako večer jsi samozřejmě trochu tumpachovej, ale dá se. Akorát jsem teda jezdil na lehko s krovkou...jeli jsme tam s motorkama na káře. Ale kámoška na Raptoru normálně jela k moři. 2 postranní brašny a asi i tankvak - žabka. Asi jí tu najdeš, nebo jí beztak znáš taky

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 13:47 | Nahoru | #105

maciiik píše: A za batožinu bych tu mašinu nejraději shodil do propasti, ty podsedlové plasty jsou peklo, horší už to nemůže být...


...ale zase je to krásný

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 13:47 | Nahoru | #106

maciiik píše:

V servise klasika, koukali na to a "spravili to". Úplně mi to vzalo důvěru v tu mašinu... Dokud to jelo, tak to byla paráda, zatlačuju slzu...



Tak až nebudeš vědět co s tím tak mi napiš a já to od tebe odkoupím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 13:53 | Nahoru | #107
KawaSV> Si tomu na co nasazuješ airbox říkej jak chceš Já tomu říkám i u střkačky tradičně karbce...

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 13:54 | Nahoru | #108

RED-MAN píše: KawaSV> Si tomu na co nasazuješ airbox říkej jak chceš Já tomu říkám i u střkačky tradičně karbce...


trotl-body

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 14:01 | Nahoru | #109
KawaSV> A jinak 15 koní je hodně. Navíc s KN a laďákama. SVčka se škrtily na 25kW zmenšením otvoru v sání a dorazem plynu a na 72kW jenom dorazem plynu. Tak jsem to měl u svojí K3ky i já, což mě docela rozesmálo, když jsem jí loni koupil a našel to tam

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 14:03 | Nahoru | #110
maciik: pokud svitilo to FI - tak je to v poho, je to totiz zavada kterou jednotka umi sama diagnostikovat, propoji se diagnostickej konektor a ukaze ti to kod chyby - tzn to bude naka blbost.

red-man: ano dodatecne skrceni - treba na 25kW se dela dorazem klapky - jak u karbce tak u vstrikovani, ale treba na nemeckej trh byly dodavany skrcene motorky uz z tovarny - ty nemaji tuhle skrtici sadu, ale nejakej restriktor a jinou mapu v jednotce.

KawaSV: problem je v udavanejch hodnotach a v mereni na brzde. tech tvejch 109PS je podle me hodnota uvedena na zadnim kole - ta by nebyla tak spatna, to mely prvni TLka, ty nejvykonejsi ... cca 108PS na kole, vsechny novejsi 98+ uz nikdy tolik nemely.
tovarna udava vykon na klice, obvykle jeste merenej holej motor na stolici, tzn bez periferii ala altik atd... casto o dost vyssi.
tech tvejch 109PS na kole by po pripocteni ztrat hodilo neco pres tech 120PS na motoru a to by na SVcko byla fakt dobra hodnota...

pokud je to 108PS po prepocteni na motor, taky je to realny a vypovidalo by to o tom ze jsou ty SV pridusenejsi nez TL... ja na nem nikdy nejel, lidi to ale rikaj ze to jede hur (ale casto dost subjektivni pocit - tim ze je ta motorka klidnejsi)

dalsi vec je ze to co brzda nameri zalezi na obsluze... muze to klidne litat +- 50PS jen pokud obsluha nevi co dela, nebo pokud to vi a chce aby to bylo o 50jinak :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 14:07 | Nahoru | #111
assassin> No já právě mám SVětlanu původem z Německa, takže asi kus od kusu nebo až u novějších...

Naposledy editováno 03.02.2014 14:12:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 14:19 | Nahoru | #112

RED-MAN píše: assassin> No já právě mám SVětlanu původem z Německa, takže asi kus od kusu...



v rychlosti jsem neco pohledal a melo by to byt jak sem rikal, jsou motorky ktery prisly do nemecka jako 98PS verze uz od vyrobce a ty maji jinou ridici jednotku, pak jsou motorky co prisly do nemecka od vyrobce jako otevrene, ale skrtily se z nejakeho duvodu az u dealera - nebo u koncoveho zakaznika (v nemecku je hlavni duvod cena pojisteni, mezi tridou do 100PS a otevrenou tridou je udajne hodne velkej rozdil) - to pak byva uskrceno jen dorazem, obvykle sada od alphatechnik.

u te verze kde je doraz se jen vyhodi doraz, u verze skrcene od vyrobce se pouze striha jeden drat, restrikce tam zadna neni - ta je resena take softwarove pomoci sekundarnich klapek ktere ovlada servo.

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 14:24 | Nahoru | #113
assassin> Děkuju za objasnění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 15:32 | Nahoru | #114
RED-MAN>myslis si,ze KN a ladaky pridavaji vykon?
assassin: je to vykon na motoru. Je to mereny na 3.kvaltu. Duvodem mereni bylo zjistit zda se nejak Atre projevuje na vykonove krivce. Na jare to tam dam znovu,necham to odbrzdit na 6 a uvidim.
Mereno to bylo na issa ,tak snad tam vedeli,co delaj. Videl jsem i grafy jinych motorek,kde se papirove hodnoty lisi od namerenych.

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 15:43 | Nahoru | #115
kawa: no jak sem psal, konkretni cisla muzou byt dost rozdilna, brzda od brzdy ... na extra trhac asfaltu to nevypada...
atre by se nemelo na brzde vubec poznat, pri plnym plynu tam neni zadnej rozdil, mela by tam byt naka zmena na mensi otevreni plynu (leda by se merilo se zarazkou na plynu..)

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 16:22 | Nahoru | #116
assassin> ano, ATRE se na brzdě nepoznalo. Nejen, že čísla mohou být jiná brzda od brzdy, ale i kvalt od kvaltu, viz fotky 2. a 3. kvaltu. Proto to tam dám znovu, nechám to odbrzdit na 6. kvaltu.
Mezitím se během údržby mrknu, zda nemám taky v airboxu vložku, nebo na "karbecu" ten zmíněný doraz plynu.

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 16:28 | Nahoru | #117
Kawa: no mereni na ty nizsi kvalty je mimo, je tam prokluz kola - ten jde poznat a kompenzovat, pokud se otacky snimaji i z moto a ne jen z valce, ta brzda to umi - je to brzda od doc.Jarose a elektronika motocomtest , tu trosku znam :)

Porovnani s nejskou jinou SV nebo TL tam nemeli? Lepsi podle reference nez se ridit cislickama, v DK by ti namerili o 20vic :)

Naposledy editováno 03.02.2014 16:29:38

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 16:49 | Nahoru | #118
assassin> OK, díky za potvrzení, že nižší kvalty jsou "mimo" Jiné SV tam pro porovnání neměli, tak tam budou mít na jaře opět moje, pro porovnání, na 6. No a když se mně výsledek nebude líbit, tak si sjedu do DK , díky za tip.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 17:25 | Nahoru | #119
KawaSV> Jo, myslím. Proto se leze na brzdu, ne? Abys zjistil, co s tím ty laďáky, svody a K&Nko dělaj. Taky jsem se tam chystal, když mi to střílelo Ichtilů, ale pak jsem z toho vyoperoval ten emisní nesmysl a je klid

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

3.2.2014 v 17:33 | Nahoru | #120
Koncovky a filtr bude u tehle motorky delat tak +- 5ps .... Do plusu jen pri velkym stesti, obvyklejsi bude to minus :)

u TL1000 to tak rozhodne je, tam uz musi byt full svody, filtr neco udela jen kdyz je i upraveny airbox a bez upravy paliva taky spis celkova bilance minus nez plus ....

Yoshboxovo TL1000R kdyz melo jeste pouze filtr pipercross, full akrapy tak bylo tak chudy ze do 4tis skoro nejelo - tej ty upravy sebraly tak tricet koni :)

Naposledy editováno 03.02.2014 17:33:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 Davesv 6 25.6.2023 v 03:46 3KP
Raptor 1000 na prodej Cagiva Raptor 1000 3KP 7 9.6.2021 v 17:24 Gahan37
Vodítko řetězu Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 zoom 10 17.5.2021 v 22:15 3KP
Cagiva raptor kde najdem winko Cagiva Raptor 1000 ancaaa 9 7.4.2021 v 21:30 strakon
Regulátor dobíjení Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 Daniel37 14 10.11.2020 v 08:31 Ivos


TOPlist