chtěl jsem se zeptat, zda se dělalo u Raptora 1000 víc výkonových verzí ? Nějak jsem se ničeho pořádně nedopátral a víceméně našel jen verzi 82kW. Mám ročník 2004 a v TP výkon 73kW tj. nějakých 99 koní. Mám podezření, že by asi mohlo jít o nějakou škrcenou verzi. Pokud by to tak opravdu bylo, jakým způsobem se to dělalo ? Jestli by stačilo přestřihnout pouze nějaký kouzelný drátek, nějaké restrikce v sání, v horším případě řídící jednotka nebo jiné vačky ?
Díky za vaše rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
strakon píše: Rogerer> Já na tom daleko nejezdím, spíš tak kolem komína na navození lepší nálady z běžné nasranosti
Já se právě taky většinou jezdím uklidňovat jenom tady po okolí ale chtěl bych se mrknout i někam dál a zajímají mě zkušenosti s cestováním...Popravdě si moc nějaké výletní tempo představit neumím, většinou mám dost po 150 km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze
strakon píše: Rogerer> Tak ono jde hlavně o uchycení batožiny, což je na Raptoru celkem oříšek Já na něm dal nejvíc 300 v kuse(s tankováním) a byl jsem v poho
No právě...o to uchycení mi jde nejvíc, kde, co, jak...v tomhle je to fakt špatné...ale zas u tohohle fun biku se to dá trošku pochopit
Jakou tam máš spotřebu, řekněme při nějaké svižnější komínovce (žádné práskání o omezovač) ? Mě se hladové oko rozbliká kolem 150-160 km...
Naposledy editováno 03.02.2014 09:14:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
RED-MAN píše: 6vik9> Na SV se dělal prostě jenom doraz plynu. Jestli na karbcích najdeš tohle Drosselkit tak to sundej a máš odškrceno
SV litr nemá karbec, řekl bych.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
Rogerer píše: Cestovali jste někdo na raptoru ? Pokud ano, jaké zavazadla jste použili ? Výfuky asi budou trochu zavazet, že ? Zkoušel na tom jet někdo někam dál i ve dvou ?
Já jsem na Raptorovi jel Transpublik... A jel jsem ho klasicky po mém - s přespáním jinde, ne v kempu, takže ráno cca 100 km na start, pak TP Cup a pak cca 100 km domů. To vychází tak okolo 800 - 900 km za den, přesně už nevím... Prostatu jsem měl rozklepanou jako nejtek...
A za batožinu bych tu mašinu nejraději shodil do propasti, ty podsedlové plasty jsou peklo, horší už to nemůže být...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
6vik9 píše: Já věděl že se ptám blbě jde mi o to že SV má výkon 88kW ta moje původem z Německa má v TP 72kW zajmá mně jestli existuje taky řešení jak odstranit to omezení díky za odpověd
Trochu se přidám....mám taky SV1000S,K7. Dle TP mám mít 91 kW...což je asi 124 koní.
Měl jsem nedávno SV na brzdě, naměřili mně 109 koní.
Točivý moment mám mít 102Nm, naměřili mně 89 Nm. Mašinu jsem kupoval novou, jediný úpravy jsou KN + Leo Vince. Je "normální" až takový rozdíl v hodnotách od výrobce oproti realitě?
Nebo mám taky pátrat, zda není nějak "škrcená"..? Ale pokud má v TP 91 kW, tak by snad škrcená být neměla?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
strakon píše: maciiik> Jj, přesně jak říká assassin, v tom strženém závitu bych neviděl tak velký problém a co dělá ta elektrika?
Poprvé se to projevilo tak, že jedu, jedu a najednou to přestalo táhnout až to chcíplo. Svítilo FI, možná i CHECK, nevybavuju si přesně. Za chvilku to šlo startnout (někdy ale třeba za 20 minut, ještě že vozím tabák a papírky ).
No a pak to už bylo většinou tak, že když jsem moc netahal a jel relativně bublačku, tak to jelo, ale jakmile jsem tomu dal trochu víc napít, tak jsem ujel okolo pěti kiláků a situace se opakovala.
V servise klasika, koukali na to a "spravili to". Úplně mi to vzalo důvěru v tu mašinu... Dokud to jelo, tak to byla paráda, zatlačuju slzu...
Rogerer píše: Cestovali jste někdo na raptoru ? Pokud ano, jaké zavazadla jste použili ? Výfuky asi budou trochu zavazet, že ? Zkoušel na tom jet někdo někam dál i ve dvou ?
Byl jsem dvakrát v itálii. Jezdili jsme i 400-500 za den. V tý době jsem jezdil docela často, takže jsem byl vytrénovanej a celkem pohoda. Jako večer jsi samozřejmě trochu tumpachovej, ale dá se. Akorát jsem teda jezdil na lehko s krovkou...jeli jsme tam s motorkama na káře. Ale kámoška na Raptoru normálně jela k moři. 2 postranní brašny a asi i tankvak - žabka. Asi jí tu najdeš, nebo jí beztak znáš taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze
red-man: ano dodatecne skrceni - treba na 25kW se dela dorazem klapky - jak u karbce tak u vstrikovani, ale treba na nemeckej trh byly dodavany skrcene motorky uz z tovarny - ty nemaji tuhle skrtici sadu, ale nejakej restriktor a jinou mapu v jednotce.
KawaSV: problem je v udavanejch hodnotach a v mereni na brzde. tech tvejch 109PS je podle me hodnota uvedena na zadnim kole - ta by nebyla tak spatna, to mely prvni TLka, ty nejvykonejsi ... cca 108PS na kole, vsechny novejsi 98+ uz nikdy tolik nemely.
tovarna udava vykon na klice, obvykle jeste merenej holej motor na stolici, tzn bez periferii ala altik atd... casto o dost vyssi.
tech tvejch 109PS na kole by po pripocteni ztrat hodilo neco pres tech 120PS na motoru a to by na SVcko byla fakt dobra hodnota...
pokud je to 108PS po prepocteni na motor, taky je to realny a vypovidalo by to o tom ze jsou ty SV pridusenejsi nez TL... ja na nem nikdy nejel, lidi to ale rikaj ze to jede hur (ale casto dost subjektivni pocit - tim ze je ta motorka klidnejsi)
dalsi vec je ze to co brzda nameri zalezi na obsluze... muze to klidne litat +- 50PS jen pokud obsluha nevi co dela, nebo pokud to vi a chce aby to bylo o 50jinak :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
Naposledy editováno 03.02.2014 14:12:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
RED-MAN píše: assassin> No já právě mám SVětlanu původem z Německa, takže asi kus od kusu...
v rychlosti jsem neco pohledal a melo by to byt jak sem rikal, jsou motorky ktery prisly do nemecka jako 98PS verze uz od vyrobce a ty maji jinou ridici jednotku, pak jsou motorky co prisly do nemecka od vyrobce jako otevrene, ale skrtily se z nejakeho duvodu az u dealera - nebo u koncoveho zakaznika (v nemecku je hlavni duvod cena pojisteni, mezi tridou do 100PS a otevrenou tridou je udajne hodne velkej rozdil) - to pak byva uskrceno jen dorazem, obvykle sada od alphatechnik.
u te verze kde je doraz se jen vyhodi doraz, u verze skrcene od vyrobce se pouze striha jeden drat, restrikce tam zadna neni - ta je resena take softwarove pomoci sekundarnich klapek ktere ovlada servo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
assassin: je to vykon na motoru. Je to mereny na 3.kvaltu. Duvodem mereni bylo zjistit zda se nejak Atre projevuje na vykonove krivce. Na jare to tam dam znovu,necham to odbrzdit na 6 a uvidim.
Mereno to bylo na issa ,tak snad tam vedeli,co delaj. Videl jsem i grafy jinych motorek,kde se papirove hodnoty lisi od namerenych.
1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze
atre by se nemelo na brzde vubec poznat, pri plnym plynu tam neni zadnej rozdil, mela by tam byt naka zmena na mensi otevreni plynu (leda by se merilo se zarazkou na plynu..)
Mezitím se během údržby mrknu, zda nemám taky v airboxu vložku, nebo na "karbecu" ten zmíněný doraz plynu.
1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze
Porovnani s nejskou jinou SV nebo TL tam nemeli? Lepsi podle reference nez se ridit cislickama, v DK by ti namerili o 20vic :)
Naposledy editováno 03.02.2014 16:29:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze
u TL1000 to tak rozhodne je, tam uz musi byt full svody, filtr neco udela jen kdyz je i upraveny airbox a bez upravy paliva taky spis celkova bilance minus nez plus ....
Yoshboxovo TL1000R kdyz melo jeste pouze filtr pipercross, full akrapy tak bylo tak chudy ze do 4tis skoro nejelo - tej ty upravy sebraly tak tricet koni :)
Naposledy editováno 03.02.2014 17:33:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 | Davesv | 6 | 25.6.2023 v 03:46 3KP |
Raptor 1000 na prodej Cagiva Raptor 1000 | 3KP | 7 | 9.6.2021 v 17:24 Gahan37 |
Vodítko řetězu Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 | zoom | 10 | 17.5.2021 v 22:15 3KP |
Cagiva raptor kde najdem winko Cagiva Raptor 1000 | ancaaa | 9 | 7.4.2021 v 21:30 strakon |
Regulátor dobíjení Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 | Daniel37 | 14 | 10.11.2020 v 08:31 Ivos |